- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Wat zijn mooie auto's en in welke auto rij je zelf
Wat zijn mooie auto's en in welke auto rij je zelf
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik rij in dit: Peugeot 306 uit 1996

En toch rij ik veel liever in dit:

kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Die mini's zijn meer vrouwenautootjes. Ik zie er altijd alleen maar mooie dames in rijden.
.
Vrij kostbaar zijn die krengen ook trouwens.
(de Mini's, niet de vrouwen).
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik dacht juist dat ze vaak hierin rijden. 

jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Die mini's zijn meer vrouwenautootjes. Ik zie er altijd alleen maar mooie dames in rijden.
.
Vrij kostbaar zijn die krengen ook trouwens.
(de Mini's, niet de vrouwen).
Kostentechnisch is het interessanter om een mini te onderhouden dan een vrouw...
*spreekt uit ervaring*
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Hier rij ik in

En in deze auto zou ik graag rijden

Ik weet het, ik ben met weinig tevreden 
_manga_
-
- 171 messages
- 43 votes
ben pas 14, bijna 15 nog geen auto dus, maar me eerste auto word zeker een hippie busje 
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ik vond deze wel grappig 

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nog steeds deze (al heeft het kleine kreng me al flink wat geld gekocht, maar ze doet het weer perfect!):

Volgende zal worden: (En ja, ik vind geel echt leuk.
)

Maar het allerliefst...

U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Deze zomer ga ik niet op vakantie, maar stiekem toch ook weer wel... Want dan rij ik een dagje in een Aston Martin DB7 Vantage Volante. 6 liter V12. 0 naar 100 in 4.5/5.0 seconden. Dat wordt gegarandeerd leuk!
Hoe het was laat ik dan wel weten!

jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Heb je een prijsvraag gewonnen of huur je die gewoon voor een dag? Ik zou denk het rubber er vanaf scheuren tot op de velgen 
Rij zelf een VW Vento uit 93. Onderstaande, maar dan met achterspoiler. En voor de styling heb ik de grille zwart geverfd, de velgen en de emblemen geel en op t voorruit een raamsticker van The Doors geplakt, plus neonlooklampen met blauwe stadsverlichting. En sierstukje op uitlaat. Wilde de auto toch wat karakter geven. Maar ik vind het geel te opvallend/kinderlijk dus spuit dat binnenkort zilver en maak de emblemen denk ik een wat donkere tint oranje. Vind het stylen wel wat kinderachtigs/pseudo-machoachtigs hebben, maar zonder dat is deze auto wel erg kleurloos.
Auto rijdt overigens heerlijk, met 90 pk ben ik helaas niet iedereen de baas, maar met een beetje stuurmanskunst kom je een eind
Maar auto is aan slijtage onderhevig (Nu 197.000 km), dus even sparen voor een grote onderhoudsbeurt. Maar hij rijdt nog heerlijk!
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Deze zomer ga ik niet op vakantie, maar stiekem toch ook weer wel... Want dan rij ik een dagje in een Aston Martin DB7 Vantage Volante. 6 liter V12. 0 naar 100 in 4.5/5.0 seconden. Dat wordt gegarandeerd leuk!
Hoe het was laat ik dan wel weten!
(afbeelding)
Zozo. Ik werd toevallig laatst even ingehaald door een DB7. Wat een geluidje maakt die motor zeg. Ik zou idd ook effe flink gassen.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
klik op het boompje voor afbeelding. Scriptvensters tijdelijk toestaan en dan nog een keer op het boompje klikken. Vervolgens je link opgeven. Handmatig kan ook. Plaats je link tussen de tags [ img ] [/ img ] (zonder die spaties)
Heb je een foto op je computer staan, dan kun je die uploaden via bijvoorbeeld TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting
Kom je er dan nog niet uit: Hoofdpagina - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl en dan heb ik mijn best weer gedaan. Succes!
Gonzo8000
-
- 484 messages
- 10 votes

Dit is mijn Auto, dee mooiste ooit gemaakt
Mercedes-Benz 540k Roadster uit 1936
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Heb je een prijsvraag gewonnen of huur je die gewoon voor een dag?
Tweede. Ik rij wel onder begeleiding, want ik heb mijn rijbewijs te kort. (moet 5 jaar zijn)
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Dit is mijn Auto, dee mooiste ooit gemaakt
Mercedes-Benz 540k Roadster uit 1936
Wow. Mooie bak... Absolute nekketrekker.
Wel duur in onderhoud zeker?
Gonzo8000
-
- 484 messages
- 10 votes
De laatste die geveild is, bracht meer dan £ 5.000.000,- op. Als je dat kan betalen, dan de onderhoudskosten ook wel.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Tweede. Ik rij wel onder begeleiding, want ik heb mijn rijbewijs te kort. (moet 5 jaar zijn)
Wat kost dat voor een dag? 1000 euro?
En dan ook nog onder begeleiding rijden. Dat zou ik er nooit voor over hebben.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Wat kost dat voor een dag? 1000 euro?
En dan ook nog onder begeleiding rijden. Dat zou ik er nooit voor over hebben.
1000 euro ongeveer inderdaad. Mij lijkt 't een iig een prachtige ervaring, dus voor mij geen geld. 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Joh 
OT: Ik rij in geen auto, alleen de barrel van mijn mammie. Anders heb ik een scooter en een motor.
Ik zal het op een normale leven houden en de Mclaren en de Bugatti buiten houden. Persoonlijk de Audi Q7, BMW X6, Porsche Cayenne, BMW 1-serie en Seat Leon.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Er bestaat geen mooie auto, het is slechts een stuk stinkend blik in verschillende kleurtjes met een paar wielen eronder.