- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Wat zijn mooie auto's en in welke auto rij je zelf
Wat zijn mooie auto's en in welke auto rij je zelf
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
DAF: Dagelijks Andere Fouten.
FORD: Fabrication Ordinaire, Reparation Dificile.
SABENA: Sex And Beauty Every Night Again.
SillyWilly
-
- 382 messages
- 648 votes
Zo, in deze auto rijd ik soms 

Meestal echter in een zilvere, dichte variant van hetzelfde autotype, maar daar heb ik helaas geen foto van.
En owja op 18 juli 2003 (
) :
(afbeelding)
Die inderdaad gaaf. Of natuurlijk de GMC Delorean (2e auto, voor de fun)
Ik heb ooit in zo'n DeLorean gezeten, aangezien ik op Autotron werkte 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik vind een kever veel mooier dan zo'n patser-BMW, sorry hoor Stephan, maar ik haat die dingen. Mensen die in een BMW rijden denken vaak ook dat dit een vrijkaartje is om te hard te rijden en op de stoep te parkeren. Ik wil niet zeggen dat iedere BMW rijder dit doet, maar wel veel.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik blijf het een prachtig leuk autootje vinden. Ik zag er vandaag nog 1 rijden. Mocht ik ooit een rijbewijs krijgen, en ik kon kiezen tussen een moderne auto en deze automobiel, dan zou ik beslist deze kiezen.
![]()
SillyWilly
-
- 382 messages
- 648 votes
Sorry, maar als keverliefhebber kan je van mij geen goedkeuring krijgen
Het is toch 'n beetje de aloude strijd tussen de kever- en eendliefhebbers he.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Ik vind een kever veel mooier dan zo'n patser-BMW, sorry hoor Stephan, maar ik haat die dingen. Mensen die in een BMW rijden denken vaak ook dat dit een vrijkaartje is om te hard te rijden en op de stoep te parkeren. Ik wil niet zeggen dat iedere BMW rijder dit doet, maar wel veel.
Persoonlijk denk ik dat het jou bijblijft als een BMW asociaal gedrag vertoont en je de auto's van die andere weggebruikers selectief vergeet. Bij al die weg(mis)bruiker-tv-programma's staat me nou ook niet bij dat het enkel BMW's zijn. Het zegt in deze iets meer over jou dan over de auto... Maar ik neem het je niet kwalijk, ook ik denk bij auto's met spoilers en stripings aan een achtergesteld IQ van de bestuurder.
Heel gek...
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
En bij een kever aan een geitenwollen sok 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Dat ding wordt niet voor niets lelijk eendje genoemd, U-96
. Foeilelijke koekblikken als je het mij vraagt. Kevers zijn dan veel en veel mooier en zou je zelfs kunnen vergelijken met een mooie vrouw, in dat geval is de eend dan een uitgezakte bejaarde.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Dat ding wordt niet voor niets lelijk eendje genoemd, U-96
. Foeilelijke koekblikken als je het mij vraagt. Kevers zijn dan veel en veel mooier en zou je zelfs kunnen vergelijken met een mooie vrouw, in dat geval is de eend dan een uitgezakte bejaarde.
Kevers zijn zeker ook heel mooi.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Oude BMW's zijn anders wel geweldig gaaf. De E21 is echt zo waanzinnig stoer.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Mocht ik ooit een rijbewijs krijgen, en ik kon kiezen tussen een moderne auto en deze automobiel, dan zou ik beslist deze kiezen.
Je mag daarin geen veiligheidsgordels dragen, wist je dat?
De mensen zouden denken dat je met een rugzak op de weg was...
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
LOL Speedy 
Kan iemand misschien een foto opzoeken van die hoge auto waarvan de koplampen zo'n beetje onder de voorruit zitten?
Ik weet nog wel dat iemand een jaar geleden op dit topic zei: "Dat dit gedrocht ooit de tekentafel heeft kunnen verlaten..."
Ik vind die auto zelf heel erg op een dolfijn lijken. Jullie weten wel welke ik bedoel.
SillyWilly
-
- 382 messages
- 648 votes
Je bedoelt zeker de geweldige Fiat Multipla:

idd een gedrocht 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Dat is hem inderdaad. 
Is die auto economisch gezien eigenlijk een succes geworden?
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Goeie ruil
Je moet wel een hoop comfort inleveren, maar met dit karretje maak je pas echt indruk!
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Persoonlijk denk ik dat het jou bijblijft als een BMW asociaal gedrag vertoont en je de auto's van die andere weggebruikers selectief vergeet. Bij al die weg(mis)bruiker-tv-programma's staat me nou ook niet bij dat het enkel BMW's
Helemaal mee eens, Stephan.
Die 3-serie van jou, welke is dat precies?
t_v_b
-
- 296 messages
- 734 votes
Deze auto wil ik nog eens in mijn bezit hebben,
echt geweldig een audi v8 4,2L quattro zoals deze:

Aangezien ik nog geen 18 ben en het een dure auto is om in te beginnen. Is het nog een droom auto voor mij.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
In deze auto mag ik binnenkort ook gaan rijden (maar dan in het bordeauxrood), tenminste dat vind ik, nu mijn broer nog
.

t_v_b
-
- 296 messages
- 734 votes
Ik vind deze SUV toch mooier:
GMC Yukon XL Denali
6L v8
(afbeelding)
Afbeelding waarnaar ik gelinkt heb is verwijderd en vervangen voor een andere hier dus opnieuw maar wel met juiste afbeelding:

LZA
-
- 474 messages
- 1557 votes
Lza's knalpaarse pimpsaab-900i

en in de toekomst zoiets als:

...maar dan knalpaars uiteraard 
ben nou eenmaal een Saabfreak