- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Piepkleine geneugten des levens
Piepkleine geneugten des levens
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Dat zijn werkcolleges
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Tuurlijk niet. Hoorcolleges zijn hoorcolleges en werkcolleges zijn werkcolleges. Of je nu in Amsterdam, Groningen of Maastricht zit.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Het grappige Engels-Nederlands van samijo
Eens! 
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Tuurlijk niet. Hoorcolleges zijn hoorcolleges en werkcolleges zijn werkcolleges. Of je nu in Amsterdam, Groningen of Maastricht zit.
Verplichte colleges gegeven door onervaren studenten die bezig zijn met hun scriptie. Tja, dan versta ik er toch echt werkcolleges onder.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Een broodje van de Subway. Lekkerder voedsel nog niet tegengekomen. Met een Mountain Dew om het weg te spoelen.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Subway
Als ik 't iedere dag zou kunnen eten....
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Subway
Dan ben je failliet 
Gosamme, wat is zon broodje duur.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Flink prijzig is het wel ja, maar is het het geld wel waard. Komt er nog bij dat door Subway mijn favoriete serie na Seizoen 1 niet gecancelled is en nu al in seizoen 4 zit. De Subway sponsoren komt op een manier toch weer bij me terug
.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Lol, zal aan je denken volgende keer dat ik bij de subway kom, al is dat bijna nooit omdat de Greg's hier Chicken Club Sandwiches serveert, waar geen enkel broodje op deze aardbodem tegen op kan. Dus als je en keer in Schotland bent mensen, bestel dan een Chicken Club Sandwich, je zult er geen spijt van krijgen. Tenzij je geen kip lust natuurlijk 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Verplichte colleges gegeven door onervaren studenten die bezig zijn met hun scriptie. Tja, dan versta ik er toch echt werkcolleges onder.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Een broodje van de Subway.
Subway broodjes zijn lekker
Bijna net zo lekker als broodjes van het Smoske 
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
haha had dat helemaal niet gezien! slaap te kort is mijn enige excuus dat het erger is dan normal!
plus het kado was van mijn moeder en was aan het praten met haar op facebook. ben niet zo goed in het omschakelen!
Excuus is overbodig.
Als het te perfect wordt is het niet meer grappig 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Subway broodjes zijn lekker
Bijna net zo lekker als broodjes van het Smoske
Kan zijn, ik boycoy al die toestanden. (Panos, Subway, Panda, ...)
samijo
-
- 151 messages
- 358 votes
Lol, zal aan je denken volgende keer dat ik bij de subway kom, al is dat bijna nooit omdat de Greg's hier Chicken Club Sandwiches serveert, waar geen enkel broodje op deze aardbodem tegen op kan. Dus als je en keer in Schotland bent mensen, bestel dan een Chicken Club Sandwich, je zult er geen spijt van krijgen. Tenzij je geen kip lust natuurlijk
oh wat lekker een echte greg's sandwich! mmmmmmmmmmmm inderdaad beter dan subway, vind ook hun 'mince and potato pie' zalig!
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Dan ben je failliet 
.
En 120 kilo. En een zoutverhoging van 30 procent in je bloed.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
oh wat lekker een echte greg's sandwich! mmmmmmmmmmmm inderdaad beter dan subway, vind ook hun 'mince and potato pie' zalig!
Eindelijk iemand begrijpt hoe de vork in e steel zit, Mince and Potato pie is overigens ook verrukkelijk. 
samijo
-
- 151 messages
- 358 votes
Eindelijk iemand begrijpt hoe de vork in e steel zit, Mince and Potato pie is overigens ook verrukkelijk.
ik ga altijd als ik bij bezoek bent bij mij moeder in engeland.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Kan zijn, ik boycot al die toestanden. (Panos, Subway, Panda, ...)
Panos 
Maar...daar verkopen ze Mattentaartjes

Daar moét ik er minstens enkele keren per jaar een stapel van eten.
Helaas hier nergens verkrijgbaar, anders zou ik ze iedere week in huis halen (of onderweg van de bakker naar huis al opeten)
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
In Amerika is het trouwens lachen die Subways. Daar is zo'n foot gewoon de normale standaardlengte en pleuren ze het echt helemaal vol met van alles nog wat.
.
samijo
-
- 151 messages
- 358 votes
Maar...daar verkopen ze Mattentaartjes

(afbeelding)
Daar moét ik er minstens enkele keren per jaar een stapel van eten.
Helaas hier nergens verkrijgbaar, anders zou ik ze iedere week in huis halen (of onderweg van de bakker naar huis al opeten)
ok brix wat zijn mattentaartjes?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
En 120 kilo. En een zoutverhoging van 30 procent in je bloed.
Subway promoot wel steeds dat hun broodjes redelijk gezond en niet dikmakend zijn. Ben geen voedselexpert, maar een broodje met bv kalkoensfilet en sla erop is toch niet dikmakend?
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Subway
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Subway is heerlijk inderdaad. Jammer dat we in Veendam geen hebben.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ze zullen wellicht (zoals elke fastfoodzaak) tegenwoordig wel broodjes hebben die gezonder zijn. Geen idee of mensen die daadwerkelijk kopen.
Een normale sub bevat in ieder geval meer calorieën dan een Big Mac enzo.
fastfood en calorieen - ongezonde voeding - gezonderafvallen.nl
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ach in New York kost een Big Mac menu ongeveer net zoveel als 3 appels...
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
ik ga altijd als ik bij bezoek bent bij mij moeder in engeland.
Engeland. Steak & Ale Pie 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Engeland. Steak & Ale Pie
Sunday Roast in de pub
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ze zullen wellicht (zoals elke fastfoodzaak) tegenwoordig wel broodjes hebben die gezonder zijn. Geen idee of mensen die daadwerkelijk kopen.
Een normale sub bevat in ieder geval meer calorieën dan een Big Mac enzo.
fastfood en calorieen - ongezonde voeding - gezonderafvallen.nl
Ja, je kan er van alles krijgen. Ik ga altijd voor het broodje kalkoensfilet met sla 
Bij de bakker Bart is het altijd standaard het Bartje met filet american, peper, zout en uitjes. Ook heerlijk.
samijo
-
- 151 messages
- 358 votes
oh dont get me started!!!!! haha zoveel dingen dat ik mis, echte fish & chips, mince pies (de zoete van kerst) zout en azijn chips.....ik stop nu voor dat ik helemaal depresieve wordt! wel een plus punt, mijn moeder heeft me een heerlijk reep chocolate gestuurd...baileys liquer chocolade! mmmmmmm