- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest sympathieke bekende Vlamingen
De meest sympathieke bekende Vlamingen
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, de Burgemeester van Samson en Gert, zal nu ook echt burgemeester worden. Kon ff geen lach onderdrukken. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Koen de Graeve.. ff wachten hoor...
*Denkt*
Zot van A! (Toch?)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Sergio sympathiekste Vlaming? Nee toch? 
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Uiteraard niet, ik was gewoon benieuwd hoe lang het duurde voor ik een reactie hierop kreeg 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Sergio sympathiekste Vlaming? Nee toch?
Sergio is veel sympathieker dan die met haar padde-ogen. Geena Lisa
Ik ken iemand die in het team van Fata Morgana gewerkt heeft en die zei me dat. Geena Lisa moet haar echt forceren om vriendelijk over te komen, maar eigenlijk kan het haar niks bommen. Bij Sergio (en nu ook bij die nieuwe) is dat heel anders.
Ik vind eigenlijk dat er weinig sympathieke media-dames zijn in Vlaanderen. Roos van Acker (hier al genoemd) is er 1 van.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Karel Deruwe?
Axl Peleman?
Martine Tanghe?
Meen je niet. 
Over het algemeen kan ik BV's niet uitstaan. Toots vormt hier wel een uitzondering op, samen met Urbanus en Herman Brusselmans.
Vooral figuren als Frieda Van Wijck, Stan van Samang en Wouter Deprez doen me spontaan wegzappen.
Brusselmans 
De beste beffer van Vlaanderen (in Nederlands programma) 
Achterwaarts in de poes naaien.
In studio 1.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Jean-Pierre van Rossem 
Levensverhaal in een notendop:
In een Nederlandse programma: Balkenende is een lul!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Uiteraard niet, ik was gewoon benieuwd hoe lang het duurde voor ik een reactie hierop kreeg
Wel 1 hele minuut! 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Da's mijn vriend zijn nonkel 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dave en Lyndsey Volders (plus kinderen) en Sam Gooris.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Koen de Graeve.. ff wachten hoor...
*Denkt*
Zot van A! (Toch?)
Brix
-
- 19675 messages
- 5112 votes
Martin Heylen
Sigrid Spruyt (van het Groenewoud)
Brix
-
- 19675 messages
- 5112 votes
Zangeres Natalia, niet alleen een top-zangeres, maar ook een heel "straffe madam" (en op de koop toe nog met de fraaiste benen van heel België
)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Laatst een interview op de radio gehoord, wat een lieve, grappige meid die Natalia. Hele sterke persoonlijkheid ook, gun dat meisje al het succes van de wereld.
Brix
-
- 19675 messages
- 5112 votes
Je zegt het goed Eline, een heel sterke persoonlijkheid, ook in fysiek opzicht.
Gisteren was ze eregaste bij het VRT programma Villa Van Thilt.
Ze was daar samen met een (ex?)sportman.
Die komt haar regelmatig tegen in het fitness centrum, waar ze zo'n vier keer per week twee uur lang traint dat de stukken er vanaf vliegen, en niemand haar kan bijhouden.
Die man is na een half uur altijd al uitgeteld, haha.
We kregen ook nog een filmpje te zien waarin ze met een stuntvlieger meevliegt en alle stunts moest meemaken, loopings achterover , duiken alsof ze neerstorten, etc.
Ik werd al misselijk alleen van het kijken, maar zij zong er ook nog een liedje bij!
Oké ze moest op 't eind wel even overgeven, maar dat kon haar plezier niet bederven(het was haar eerste keer)
En dan is een van haar liefhebberijen ook nog western riding en heeft ze een huis vol dieren...(ze had een van haar honden meegebracht naar de TV opnames, een New Foundlander, reusachtig!.
En tot slot...voor de filmliefhebbers...is ze ook nog James Bond fan en verzamelaarster (van posters etc.)
Een van de grootste James Bond verzamelaars (een Nederlander) was er ook te gast gisteren.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ze was daar samen met een (ex?)sportman.
Ex-basketballer Pieter Loridon.
Brix
-
- 19675 messages
- 5112 votes
Doe mij dan Sophietje Dewaele maar ('Live' nog leuker dan op TV
)

AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Bart Peeters natuurlijk !
Is naast het podium naar 't schijnt een ontzettende kl**tzak.
Op het podium mag ik hem ook niet. Als ik een programma zie met hem, dan zap ik direct weg.
Brix
-
- 19675 messages
- 5112 votes
Tatyana Beloy (en zeker niet alleen omdat ze er zo leuk uitziet
)

.jpg)