• 178.041 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.687 votes
Profile

New Kids

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Mijn zus is heel blij dat ze eindelijk het woord 'bakkes' kan gebruiken in Amsterdam zonder heel raar aangekeken te worden.

Poisonthewell

• 4939 messages
  • 13399 votes

L_T_B wrote:

P.s. Is dit Herperduin?

hmmm, lijkt erop maar ik denk t niet. Onze zandvlakte is minder wijds. Eerder de Loonse duinen denk ik...

Brooklyn

• 1144 messages
  • 1402 votes

L_T_B wrote:

Als je niet uit de nabije omgeving van Maaskantje komt zul je er waarschijnlijk de humor niet van inzien.

Rare opmerking sinds heel Nederland dit hilarisch lijkt te vinden.

huVILEub

• 3081 messages
  • 537 votes

Misschien hebben die mensen dan geen humor. Ik heb er eigenlijk ook nooit iemand om horen lachen. Wel tienduizend keer nagespeeld gezien maar dat kan ook komen omdat dat 'stoer' is.

huVILEub

• 3081 messages
  • 537 votes

Niet lullig bedoeld, er zitten heus wel grappige stukjes in. Maar ik denk dat de 'hype' meer komt doordat dat 'stoer' is om te doen.

Aapje81

• 2227 messages
  • 5185 votes

Was niet bekend met deze serie die overigens New Kids heet en niet zoals die Boyband uit de jaren negentig.

Vanavond zag ik het dan voor het eerst langs komen en ik denk dat deze heren erin geslaagd zijn om het allerslechtste en meest smakeloze programma uit de geschiedenis te maken en dan bedoel ik het niet op een goede of leuke manier.

Het is niet leuk, niet grappig, niet orgineel, niet creatief, ronduit beledigend en voegt helemaal niets toe.

Dit lijkt me hooguit geschikt voor pubers die gevoelig zijn voor trends. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat een normaal denkend mens hier voor zijn plezier naar kijkt.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ach in het begin was het leuk, nu zie (en hoor) je het overal en zal ik er niet meer om lachen (klote blagen van 13-14 die het naspelen ), erg zonde want het kent een paar leuke afleveringen. Commercie verpest alles.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

moviemafketel wrote:

Nou denk niet dat die termen boven de rivieren veel gebruikt gaan worden.Ik blijf het een stel stumperds vinden zonder enig gevoel voor humor.

In Rotterdam hoor je niet meer anders. Die Rotterdammers roepen zelfs 'Groeten uit Brabant, jonguh'.

Ik vind het een stom programma. Inderaad door de commercie erom heen. En al die sukkeltjes die de alles na gaan lopen praten.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Inderdaad, slaat het wat door nu. Moet bekennen dat ik toch ook wel vaak heb zitten lachen om die amateuristische afleveringen. Gewoon heerlijk lomp en in alles lekker politiek incorrect.

Dat 'carnavals nummer' is vreselijk heeft ook geen donder met carnaval te maken en dat voor een stel Brabanders

flipsyde

• 858 messages
  • 1712 votes

@ IcU, zo vaak hoor je het hier niet hoor, of heb je het misschien afgelopen zaterdagnacht met uitgaan gehoord. Dan kunnen het nog weleens echt brabanders zijn. Toen ben ik er genoeg tegen gekomen die qoutes riepen, ik kon er wel om lachen. Voor je het weet heb je een paar alcoholische drankjes achter je kiezen en ga je nog meedoen ook.

ASman

• 1715 messages
  • 929 votes

Zonder de commercie vind ik het wel leuk en grappig bij momenten.

'Ey Verekte Mongol !'

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

@ Flipsyde, nee ik studeer in Rotterdam en daar praten de mensen die het zeggen plat genoeg om niet uit Brabant te komen

Charmides

• 414 messages
  • 1305 votes

ik kijk er naar Leuke humor. Grappig. Inderdaad op YouTube ook veel te vinden. Broodje Bapao Geniaal

huVILEub

• 3081 messages
  • 537 votes

De acteurs zijn bij 'de wereld draait door'.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Thx nu weet ik waar ik m'n tv niet op moet zetten .

huVILEub

• 3081 messages
  • 537 votes

Hebben speciaal voor die aflevering 'geacteerd' alsof ze zelf niet zo asociaal waren.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Mijn moeder lag helemaal dubbel bij de stukjes die ze bij DWDD lieten zien. Ik wist niet wat ik zag.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Nederlanders hebben geen humor over het algemeen en daar is de tijdelijke hype NKOTB weer een goed voorbeeld van.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

aso humor bestaat natuurlijk al erg lang, en is ook vaker beter uitgevoerd (Married with Children, Flodder, brutti, sprochi e cattivi)..... daarnaast is humor met dooien ook al bekend sinds het geniale Death Race 2000. Maar wel een leuk genre en daarom vind ik het ergens ook wel grappig ondanks overacting en erg gemakkelijke vondsten.

Glennweert

• 10 messages
  • 10 votes

new kids is best wel ownage

Fox McCloud

• 951 messages
  • 841 votes

Gwn een super vette serie!

huVILEub wrote:

Hebben speciaal voor die aflevering 'geacteerd' alsof ze zelf niet zo asociaal waren.

bs

L_T_B

• 266 messages
  • 504 votes

Brooklyn wrote:

Rare opmerking sinds heel Nederland dit hilarisch lijkt te vinden.

Dat zijn vooral opgeschoten jochies die het stoer vinden.

Afgelopen weekend zaten mijn vriendin en ik in de trein van Amsterdam naar Nijmegen. In Utrecht stapte een grote groep 16 tot 20 jarige druktemakers ook in de trein. Ze waren op weg naar een of ander hardstylefeest in het Gelredome. Maar het was hilarisch om te horen hoe ze probeerden het Brabantse accent te imiteren.

Ich bin Derrick

• 321 messages
  • 0 votes

moviemafketel wrote:

Nederlanders hebben geen humor over het algemeen en daar is de tijdelijke hype NKOTB weer een goed voorbeeld van.

Welk land heeft volgens jou de beste humor?

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

De Fransen?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ich bin Derrick wrote:

(quote)

Welk land heeft volgens jou de beste humor?

Er zijn überhaupt weinig mensen met humor in de wereld.

Als ik wel eens naar cabaretiers op tv kijk bijvoorbeeld hoor ik de zaal platliggen en dan denk ik echt: "Waar zit de grap?" En ja ik heb humor en begrijp best wat grappig is,maar die opbouwgrapjes die je van kilometers afstand ziet aankomen is ook gewoon niks aan. Schelden of zoveel mogelijk geweld gebruiken in een scene om grappig te zijn is ook te kinderachtig voor woorden.

Als ik toch een land moet kiezen is het Engeland. Lekker verfijnde humor.

Denk dat Nederland het op humorgebied in films/series toch wel erg beroerd doet. Flodder was altijd leuk vroeger, maar veel verder kom ik niet.

Fox McCloud

• 951 messages
  • 841 votes

De beste grappen hebben we toch aan de Belgen te danken.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Die mannen zijn in het echt dus niet zoals in de serie.

Ze doen zo acteren.

Ge het de bus gemist verrekte koekwous

Brabanders he

En hun nummer heet net bapao maar bakpao

jacknina

• 9 messages
  • 0 votes

Prachtig hoe ze er uit zien ,

goeie ouwe tijden!!!!

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Glennweert wrote:

new kids is best wel ownage

Best wel watte?

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

IcU wrote:

(quote)

Best wel watte?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ownage

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.