• 178.061 movies
  • 12.206 shows
  • 33.977 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.774 votes
Profile

New Kids

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Geweldige serie waarvan seizoen 3 nu langs komt op Comedy central. Makkelijk te pindakazen voor belangstellende

Op youtube ook zat te vinden.

Wat vinden jullie eigenlijk van dit type humor? Lach me hier af en toe helemaal kapot om

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Die afleveringen op Flabber vroeger vond ik wel leuk.

De nieuwe niet.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Het verschilt ook redelijk met de vorige 2 seizoenen.

Vind ze ondanks de verschillen allemaal geweldig op de wat mindere afleveringen na (hou je toch altijd).

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind dr geen zak aan, beetje naar een stelletje asociale debielen kijken.. Niet mijn ding.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Gij blijft godverdomme van m'n bier af, vuile kuthoer

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Niet alle sketches zijn even geslaagd, maar het merendeel is zo vermakelijk.

Kiek em goaaan!

Kiros

• 607 messages
  • 1327 votes

Niet echt helemaal mijn ding. Maar als ik zo om me heen kijk wie er wel mee weglopen, kan ik er goed mee leven.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Zo simpel,kort, plat en asociaal.. Lache!

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Best grappig, maar volgens mij precies wat de kids momenteel dus niet nodig hebben [/opa-mode].

Althans, ik hoor het vooral nageschreeuwd worden als 17-18 jarigen voor m'n deur dronken door de stad zwalken en hier en daar een fiets of autospiegel slopen.

Typisch.

Chuck Taylor

• 1269 messages
  • 1953 votes

Ach ja, dat heeft niet te maken met deze sketches denk ik. De jeugd ontleent sinds de opkomst van 'jeugdgroepering' in de jaren '50 dit soort gedrag al aan verschillende, meestal wel media-gerelateerde entertainment. Wanneer je dit nu niet zal aanbieden, zal deze bepaalde groep een ander voorbeeld nemen voor hun gedrag.

Ik vind het laatste seizoen in ieder geval erg hilarisch, het grootste gedeelte dan, en denk dat de meeste jongeren het wel in een goed perspectief kunnen plaatsen.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Heb volgens mij op tv nog nooit iets gezien wat zo belabberd getimed is als deze serie.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Geweldig, hoe ze die lowlife figuren zo goed na kunnen doen, vooral de oude internetfilmpjes dan.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Wat is belabberd getimed dan, Drs. DAJA? De uitzenddatum, of het moment van de grappen, of de onderwerpen? Ik vind het zelf wel een geestige serie, tenminste eens totaal wat anders dan de zoveelste komedieserie.

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

Een paar is leuk, en sommige dingen herken ik wel met die 'boeren'! Grappig om te zien soms, die vooroordelen.

Maargoed, na 3/4 te hebben gezien ken je het wel...

movie acteurs

• 3086 messages
  • 3244 votes

Droge humor die soms wel grappig kan zijn maar soms ook niet. Redelijk grappig maar meer niet. Vooral de quote:" verrekte mongol is nogal erg bekend van hun blijkbaar.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Dat was ook in de sneeuw op mijn auto geschreven met nieuwjaar . Er stond gelukkig ook nog wel happy newyear bij.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Totaal niet grappig, veel te aangedikte humor..

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Eerste seizoenen waren beter maar die hadden meer personages. Nu alleen de Maaskantjes(seizoen 3). Sommige zijn geniaal andere ronduit slecht.

MB-

• 28 messages
  • 133 votes

Ik vind het echt een geniale serie, de humor en de reacties.

Sommige afleveringen zijn wat minder ja maar dat maatk het er niet minder om.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Nog nooit gezien en wil het ook niet zien. Begrijp dat het heel populair is in mijn doelgroep en ik hoor het voortdurend om me oren vliegen die 'leuke' qoutes.. maar ben blij dat ik nog niet de kans heb gekregen om het te zien.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Vind er helemaal niks aan. Wat een stumperds. De grapjes zijn al zoooooo vaak eerder bedacht en met schelden alleen krijg je mij niet meer aan het lachen. Amateurisme straalt er vanaf.

huVILEub

• 3081 messages
  • 537 votes

Beetje wel hé... ik snap die hele hype ook niet echt. Ik moet wel ooit lachen (als ik ze tenminste voor de eerste keer zie), maar niet echt dat het zo grappig is. Pas de making-off gezien... was wel leuk om te zien.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Is toch wel de meeste domme, slechte en irritante serie die ik ken.

huVILEub

• 3081 messages
  • 537 votes

Het is volgens mij ook alleen maar populair bij pubers tot 16/17 jaar.

Al val ik daar zelf onder... maar ik houd er eigenlijk ook niet van.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Vooral nog jonger gericht, die leeftijd pikt namelijk alles nog op.

Hoor al die koters het tegenwoordig nadoen, neemt de lol er nogal van weg.

Er is zelfs een nummer voor gemaakt die regelmatig op TMF is.. tsja hoe verpest je een geinige serie? zo dus.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Sommige afleveringen vind ik wel grappig. Ik vind het wel jammer dat het zo'n enorme hype is geworden onder de pubers. Je hoort al die ''wannabee'' gastjes de hele dag niets anders roepen dan KIEK 'M GOAN etc. etc. Word er een beetje moe van de laatste tijd. Heb trouwens vernomen dat 1 á 2 acteurs van deze mini-serie in werkelijkheid ook echt zo'n associale stumperds zijn.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

tukkerstein wrote:

Wat is belabberd getimed dan, Drs. DAJA? De uitzenddatum, of het moment van de grappen, of de onderwerpen? Ik vind het zelf wel een geestige serie, tenminste eens totaal wat anders dan de zoveelste komedieserie.

De reacties, het geven van clue's, het geven van "belangrijke" plotpoints, maar vooral het acteerwerk. Ik begrijp het hele concept van een verveeld saai stadje maar dan moet je des te bewuster zijn van het tempo en de timing en niet domweg maar alle shots gaan rekken of lukraak shots plaatsen.

Poisonthewell

• 4939 messages
  • 13399 votes

Ik kan de serie bijzonder waarderen; ik woon al 24 jaar in een Brabants dorpje a la Maaskantje, en ik vind t prachtig dat dergelijke regionale termen als 'jonguh!,' 'verrekte kut' en 'lelijke natnek' door heel Nederland gepopulariseerd worden

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Nou denk niet dat die termen boven de rivieren veel gebruikt gaan worden.Ik blijf het een stel stumperds vinden zonder enig gevoel voor humor.

L_T_B

• 266 messages
  • 504 votes

Poisonthewell wrote:

[...] ik woon al 24 jaar in een Brabants dorpje a la Maaskantje [...]

Hier hebben ze het inderdaad altijd over "die verrekte k*t jong uit Herpen"

Als je niet uit de nabije omgeving van Maaskantje komt zul je er waarschijnlijk de humor niet van inzien. Sommige sketches zijn voor mij in ieder geval erg herkenbaar en erg grappig.

P.s. Is dit Herperduin?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.