- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Popstars
Popstars
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Die is wel heel beperkt en geeft er volgens mij niet zo veel om allemaal. Alles is goed, beetje lauwe instelling.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Lekker down to earth en neutraal, profileert zichzelf niet zo als gedoodverfde winnaar, iets wat Ben wel doet. Die grijpt alles aan om maar op TV te zijn nu.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Zag Lenny bij Life 4 You en tsa jullie vrouwen vinden hem knap, dat is prima, maar er komt geen zinnig woord uit die jongen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heb ik niet gezien (helaas), maar een man die weinig praat is ook wel eens fijn. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Moet ik dat persoonlijk opvatten?
/Houdt zich stil en verlaat het topic.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Heb ik niet gezien (helaas), maar een man die weinig praat is ook wel eens fijn.

Lekker rustig, lekker chill. Lenny is leuk, maar ik denk niet dat hij The Voice gaat winnen. Maar ik hoop dat Ben Saunders ook niet wint... Zijn broer is veel leuker!
Eline, veel plezier bij Sint vanavond. Ik vond hem erg vermakelijk. Geen hoogstaande cinema, maar puur amusement. Typische popcormfilm!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
JA IK BEN OP TIJD! 
Maar.... ik had beter weg kunnen blijven.
Wat een fout gekozen nummer.
Het origineel heeft een heerlijk rauw randje, wat ik hier nergens terug hoorde.. Gelukkig wel door met een ontiegelijk hoge score.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Pfff....die Ashley niet door laten gaan en die Deen die 82 procent tegen zich had wel. Lekker zooitje bij dat Popstars.
Dean,Simone en Samantha zijn mijn 3 favorieten van de 14 liveshow kandidaten.
Is Nigel ook een afstammeling uit eerdere shows? Wist ik niet..
Ja bij Idols 4 ging ie er vlak voor de finale uit (de editie met Nikki als winnares).
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah oke, die heb ik nooit gezien.
Tja die Deen... die vliegt er tijdens Liveshow 1 of 2 vast wel uit. Simone is dat jonge beugelbekkie van 'The Climb'? Zij en Dean zijn mijn favorieten wat zang betreft, en Ephraim vanwege zijn good looks.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ephraïm is door! 
Maar dit was wel zijn minste optreden. Verbaasde me echt dat hij zo'n hoog percentage van het publiek kreeg en dat de jury nauwelijks kritiek had. Hij kan veel beter namelijk.
Natuurlijk kwam hij als laatste.... Moest ik me eerst door allerlei tenenkrommend vals zingende musjes heen zien te werken.... Deze aflevering vond ik alleen Bertha (wat 'n naam, mensen...
) en Carlijn goed zingen. De rest was echt niet goed. Niveau ligt echt lager dan bij The Voice, het bewijs is geleverd.
Grote vraag was natuurlijk: waar was Jeffrey? Hij had zich toch geplaatst, of ben ik nou gek?
Edit: zie op internet dat hij op 5 november is afgevallen. Waarom wist ik dat niet...?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jeffrey was dat jonge kereltje? Is er dan geen enkele jonge kandidaat door? Zonde, aan huppelende blonde dames hebben we meer dan genoeg.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Jeffrey was dat jonge kereltje? Is er dan geen enkele jonge kandidaat door? Zonde, aan huppelende blonde dames hebben we meer dan genoeg.
Ik dacht dat Simone ook nog maar vijftien was...
Leuk dat de jongste ook nog eens (een van) de beste is!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh ja klopt, beugelbekkie was ook nog onder de 16 jaar. Zij mag van mij sowieso wel de top 3 halen. Samen met Dean en Ephraim.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Mijn top vijf (in willekeurige volgorde):
Ephraïm
Dean
Simone
Darien
Sharon
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik was deze jongen ook kwijt vlak voor de live optreden voor publiek ronde. Volgens mij knippen ze er veel kandidaten uit.
YouTube - Popstars 2010: Rob - afl. 2
Mijn top 5
Dean
Simone
Samantha
Carlijn
Valerie
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Die zijn ook brrrr, inderdaad.
Rody is ook wel oké, die doet me een beetje denken aan een jongere Jeroen van Koningsbrugge.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ja, maar ook Rody zie ik niet als kanshebber voor de winst.
Het zal gaan tussen Dean,Ephraim en Simone.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik volg verder helemaal geen Popstars, maar ik zag gister toevallig wel die Ephraïm zingen, maar dat was toch helemaal niet goed? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb alleen een top 3, want die andere kandidaten doen me weinig. Heb er niks mee.
Dean
Simone
Ephraim
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
@Rianneke: Nee, gisteren was hij niet op z'n best. Maar hij heeft wel de juiste dosis charisma. Bovendien ken ik 'm een beetje, dus dat is de belangrijkste reden dat ik voor hem ben.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hij heeft iets verleidelijks, sympathieks en hij is sexy. De beste zanger, nee, dat is hij niet. Maar dat waren Jim en Jamai toendertijd ook niet.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ah vandaar, dat klinkt wel logisch dan. Hij had in ieder geval wel een leuk koppie ja 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Leuk koppie is ook wat waard toch? 
Maar hij heeft zeker ook talent hoor. 't Is meer dan 'n lege huls in elk geval.
Heb 'm jaren geleden eens geinterviewd , toen was hij dertien ofzo. Deed hij al musicals. Nadat het interview gepubliceerd was, kreeg ik 'n ontzettend schattig mailtje van 'm, hoe geweldig hij het stukje vond. Heb 't mailtje nog bewaard trouwens. Leuke arbeidsvitaminen!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ach wat schattig!
Ik hoop dat hij het sowieso wel ver schopt, maarja.. eigenlijk hoor je zelden nog iets van die mensen. Ik wist al niet meer wie Kips was.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Kips, 't meest veelzijdige stukje vlees toch? 
Tja, het wordt ook steeds moeilijker om op te vallen, omdat er al zo veel voor je zijn geweest natuurlijk.
Zoek Ephraim maar eens op internet op, hij heeft al in 'n boybandje gezeten dat vooral in Duitsland redelijk populair was. Soort Bastiaan Ragas dus...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Echt een boyband koppie ja. 

Toch wekt ie ergens de indruk, dat ie zichzelf ook heel lekker vindt.. Hm.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Tja, 'n beetje zelfvertrouwen mag best toch?
Leuk shirt trouwens, van David Bowie! 
Dat bandje heet dacht ik iets van Lexington nogiets.