• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.109 votes
Profile

Popstars

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Is hij niet toevallig homo? Zo kwam hij gister wel een beetje over bij mij

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Rianneke_Dan wrote:

Is hij niet toevallig homo? Zo kwam hij gister wel een beetje over bij mij

Dat had ik meer bij Soren en Rene.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Soren sowieso, dat kan niet anders. Rene is ook eentje die nog uit de kast moet komen ja. Ephraim zal wel metroseksueel zijn.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zit nu The Voice terug te kijken, had alleen het optreden van Kiki en Lenny gezien... en voor het eerst....

Ja, ik zat fout wat betreft Joan. Ik had direct een afkeer voor dr, maar dat optreden van Foolish Games is super. Kippenvel. Geweldige stembeheersing.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Joan heeft een mooie eigen geluid.

En toch... toch heeft ze iets wat me niet aanstaat.

Ik weet niet wat het is. Call it gut feeling.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Juist, dat heb ik ook. Als je haar stem hoort, denk je; interessant, maar zodra zij in beeld komt gaat de lol er wel vanaf. Misschien omdat ze zo pro-hippie is en TE graag 'anders' wil zijn.

Maar toegegeven: ze zingt goed.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Vond haar afgelopen keer anders aardig tegenvallen. Vergelijken met de andere keren was ze nu gewoon slecht. Maar ze heeft wel de gun factor, van mij mag ze in ieder geval ver komen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

De enige die mij echt met een big, big, big smile op de bank kan laten zitten, is Lenny.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Ik ben gewoon voor Kim, klaar. We hebben op dezelfde middelbare school gezeten, dus die gunfactor is alom aanwezig. En anders mag Sarina ook winnen. Want die heeft gewoon 'n superstrot!

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Jennifer Ewbank heeft me ook verrast de 1e liveshow. Erg mooi zong ze daar.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Klinkt niet best wat ik nu hoor. Denk terecht dat ze de sing-off moeten doen. Whaaaaaa au mijn oren doen pijn.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Dank u Eline, zat al te zoeken op Voice, maar vond niks.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Matige eerste liveshow. Dean was goed, Valerie weer lekker irritant en Ephraim heb ik ook beter gezien. Ben wel benieuwd wie er uit vliegt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Daaaaaaag zeemeerminkind

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

zeemeerminkind?

hellboy.ray

• 2056 messages
  • 2100 votes

moviemafketel wrote:

zeemeerminkind?

Valerie.

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, die. Dáág!

Zal wel flink wat ophef over komen, dat zij er totaal onverwacht als eerste uitging terwijl het eigenlijk Rody had moeten zijn. Het gezicht van Henk Jan sprak boekdelen.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Ik vind het net een jonge versie van Kate Hudson, jullie niet?

Had mij niet zo veel uitgemaakt of zij eruit was gegaan of Rody of Sam. Vond het niveau niet denderend, ook niet van Dean (die nota bene negens kreeg terwijl Sharon en ook Bertha beter waren).

Ephraim was niet goed in zijn solo-optreden, jammer. Zijn stemproblemen waren daar niet alleen de oorzaak van, hij sprankelde ook niet zoals ik hem eerder zag. Leek wel asof hij stijf van de zenuwen stond. Toch heb ik goede hoop dat hij nog een keertje gaat knallen. Maar gun eerst die stem nog maar eventjes rust (gelukkig voor zijn stem hoeft hij volgende week nauwelijks te zingen).

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Dean,Sharon en Bertha waren vrij redelijk. De andere 4 erg ondermaats. Wel toevallig dat de 3 oudste kandidaten ook de beste waren. Meeste ervaring speelt toch een grote rol.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die Simone is echt een schatje zeg. Cute!

En Carlijntje (Ja, ik noem dr Carlijntje) is ook wel leuk, viel me eerder nooit zo op.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ik vond alleen Simone en Angela goed, de andere 5 niet liveshow waardig. Zeker die Rene wat een drama.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ben het met je eens, Angela en Simone waren goed, alleen wil ik die donkere vrouw (Darrin? Darryl?) daar nog aan toevoegen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

''So What'' was echt verschrikkelijk. Ik vond die Deen nog het beste met zijn gecastreerde stemmetje.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Elineloves wrote:

Ik ben het met je eens, Angela en Simone waren goed, alleen wil ik die donkere vrouw (Darrin? Darryl?) daar nog aan toevoegen.

Zij is niet slecht idd maar ik zie haar niet als mogelijke winnares. So What was inderdaad ook vreselijk. Het verschil met The Voice of Holland is af en toe pijnlijk zichtbaar.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Simone heeft toch wel de grootste gunfactor van deze groep. En de beste 'popstar'. Al is Samantha met haar looks ook wel een popstar, alleen haar stem vind ik niks.

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

verschrikkelijk programma..familie zender sbs 6 bewijst maar weer eens dat ze geen tv kunnen maken..

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Ben blij dat Darien (Aruba rules! ) door is!

Andere favoriet is Simone, zij was wéér erg goed.

Angela en Carlijn vind ik redelijk, de rest was echt drie keer niks.

Ongelooflijk trouwens dat Søren door is...

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ik snap zowiezo niet waarom ze hem door hebben laten gaan naar de liveshows. Ik kan me herinneren dat ie in de vorige ronde 82 procent van het publiek tegen zich had. 'Ja we nemen het mee in onze beoordeling' zei de jury. Sure

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Lekker multi-culti op deze manier.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.