Glee
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Zo, die Thriller/Heads will Roll mashup was vet. Je begint wel te merken dat de schrijvers de geloofwaardigheid een beetje over het hoofd gaan zien, maar bij Glee is dat niet erg. Die footballfinale sloeg natuurlijk nergens op 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik heb net 3x14 gezien en ik ben compleet in shock. Wat een zielige, mooie en shockende aflevering zeg
Dat hele verhaal van Karofsky, ik kon het echt niet drooghouden. Zo mooi gebracht terwijl Blaine ondertussen Cough Syrup zingt
Ik weet niet, deze aflevering had iets bijzonders. Vind dit zeker één van de mooiste afleveringen van heel de serie. Het had een hele tragische sfeer over zich heen, en dat ben ik niet echt gewend van Glee. Maar dat is zeker niet negatief, van mij mogen ze dat vaker doen. En ook het einde?! Zal Quinn echt dood zijn? Ik kan het gewoon niet geloven, dat zou echt een shocker zijn En die mash up van Fly / I Believe I Can Fly was echt buitengewoon mooi.
Ben echt helemaal overrompeld door deze episode haha, echt geweldig wat een serie wel niet kan losmaken. Waarschijnlijk komt dit geschreven stukje heel rommelig over, maar ja dat moeten jullie maar voor lief nemen 
Dit was gewoon DE beste Glee aflevering tot nu toe!
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Ik ben nu nog benieuwder dan ik al was. Ik haal m nu binnen. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Benieuwd of je net zo in shock zal zijn na het kijken van de aflevering
Have fun!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gosh. Karofsky. Heavy shit. Erg goed geacteerd ook, volkomen geloofwaardig. Dat liedje erbij.
Ik kon het niet geloven, ik hoopte echt dat hij gered zou worden. Ook de scène samen met Kurt bezorgde me natte oogjes.
Artie was erg goed met zijn I believe I can fly. Wat een prettige stem heeft die gast toch. Vooral samen met Blaine, dat maakt het af. De meiden hun nummer was ook aardig, maar sprak mij persoonlijk wat minder aan.
Na Karofsky dacht ik het dramagehalte van deze episode wel gehad te hebben, maar dat einde! Met open mond zat ik te kijken. Ik had het VERDORIE dus wel alweer gespoilerd gekregen op Twitter, maar toch. Jezus! En nu 7 weken wachten zeker? Ik klaag ze aan.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Ik heb Gloria Allred al ingeschakelt. Hier komen de producers niet makkelijk mee weg.
Wat een klote einde. Nu wil ik het verder zien ook. Zullen ze Quinn uit de serie schrijven? Daar lijkt het wel op. Alle losse eindjes van haar verhaal werden al aan elkaar geplakt en alles leek koek en ei voor Quinn. Daarnaast is Dianna best een gewilde actrice volgens mij (gezien haar rolletjes al in "Burlesque" en "I Am Number Four") Zullen we haar niet meer terugzien?

Fantastische episode verder. Regionals knalde weer lekker! Het Karofsky verhaal en de dingen die het met zich mee teweeg bracht was erg sterk. De Berries waren weer lekker op dreef. Ben overigens benieuwd of Rachel en Finn nu toch zijn gaan trouwen. Zonder Quinn. Of dat ze toch bleven wachten en dan achter het nieuws kwamen en de trouwerij afbliezen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Denk dat ze getrouwd zijn. Ik dacht te hebben gelezen dat Agron getekend had voor een nieuw seizoen?
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Denk dat ze getrouwd zijn. Ik dacht te hebben gelezen dat Agron getekend had voor een nieuw seizoen?
Nee enkel van Chris, Cory, Lea en Naya was bekend dat ze getekend hebben. We kunnen aannemen dat alle Juniors ook terugkeren dat zijn Chord, Darren, Jenna en Kevin. Wellicht ook Damian en Vanessa. Van Amber, Dianna, Harry, Heather en Mark is nog niets bekend. Bekend is wel dat zowel Amber als Chord en Naya bezig zijn met een eigen album opnemen. Na Matthew en Mark.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hm, jammer. Zag net wel een paar 'zogenaamd uitgelekte' rolstoelfoto's van Dianna op Twitter langskomen. Maar lijkt me een beetje vreemd.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Kan altijd zijn om mensen om de tuin te leiden. Het is overigens ook bekend dat Dianna enkele keren in de recording studio al is geweest voor songs. Maar Glee kennende kunnen dat ook voor Dream Sequences zijn. Het kan wellicht voortkomen uit Quinn's coma (mocht ze daar in belanden.)
Ik kan me herinneren dat ze voor Lost voor de cliffhangers van het seizoen altijd 3 verschillende eindes opnamen om ervoor te zorgen dat het echte einde niet uitlekte.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Aparte aflevering 3x14. Muzikaal was het niet helemaal mijn ding. Glee heeft al beter en originele laten zien. Dan was de vorige aflevering beter. Maar qua verhaallijn is dit echt wel opvallend. 2 x krijg je als kijker een mokerslag in het gezicht. Geweldig en toch onverwacht voor dergelijke luchtige reeks. Geen spoiler hier natuurlijk, maar wie de aflevering bekeken heeft zal wel kunnen volgen.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Net even met RTL 5 meegekeken naar "Heart" (we zijn al aardig ingelopen!). Kom er nogmaals achter wat voor goede mash-up "Cherish / Cherish" is. Jammer dat het helemaal wegviel door "Love Shack" die er vlak na kwam. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Haha, ben je into de badass Quinn?
Wat voor soort Quinn maakt me niets uit, al was ik niet blij toen ze zei dat ze haar kind terugwilde
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Inmiddels bij 310. Erg sterk seizoen als je het mij vraagt. Het voelt wel alsof Glee al jaren bestaat, terwijl we pas op 2,5 seizoen zitten. Ze gaan heel snel door de verhalen heen. Maar de muziek blijft werken. Ik ben geen fan van Mercedes, ik geniet het meest van Blaine, Rachel en Santana qua zang.
Alledrie hebben zij 'het', waar het bij de meeste anderen nog ergens aan ontbreekt, zijn dit voor mij de onbetwiste sterren.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
... Is het al 11 April? *zucht*. Nog helemaal niks bekend over 3x15 behalve het feit dat de broer van Blaine in de serie komt. En 3x16 is al getitelt 'Saturday Night Glee-ver' dus we weten al waar die over zal gaan... Maar qua storylines nog geen enkele hints. Ook nog geen promo helaas.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Ik heb Naomi Watts eigenlijk niet meer zien posten over de laatste paar episodes. Volgt die het nog? Want zo ja, heb ik een nieuwtje die m blij gaat maken!
Episode 15 zal een cover bevatten van "Fighter" van Christina Aguilera.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben benieuwd naar de nieuwe aflevering. Paar promo's/sneak peeks gezien en merkte op dat Quinn gewoon rustig tussen de rest zat, alsof er niks gebeurd was. Ben nieuwsgierig of ze nu wel of niet in een rolstoel zit. Ze is iig niet dood maar dat had ik ook niet verwacht.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
He balen! Van de gehele cast die beschikbaar is gaat juist Darren "Fighter" van Christina Aguilera doen. Laat Amber of Naya of desnoods Lea die lekker zingen!
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Darren zingt samen met gastbroer Matt Bomer Somebody that I used to know van Gotye 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
I'm still standing was leuk! Aguilera's lied was redelijk, past goed in de scène, maar toch ben ik.. tsja, een beetje Blaine-doet-zijn-solo-kunstje moe. Al wasSomebody that I used to know wel oke, maar meer omdat ik 't een leuke plaat vind.
Wel weer een paar mooie Sue momentjes, had het ergens wel verwacht, maar het raakt me altijd. Het Quinn gebeuren deed me ook niet veel.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Het vervolg op de cliffhanger van 3x14 was een beetje teleurstellend. Werd verder niet echt veel mee gedaan helaas. Maar toch was het een leuke aflevering voornamelijk door de Andersons brothers. Wat kan Darren toch geweldig zingen en wat een heerlijke vent ook! Hij mag van mij nog vele solo's doen, heerlijk! 
De stukjes met Sue waren ook wel aandoenlijk, maar ze mogen er van mij wel wat meer verhaallijnen in brengen, want het is met vlagen best saai. Hopelijk kunnen ze het niveau nog wat omhoog halen de rest van dit seizoen.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
We zijn weer terug. En hoe!
Vreemde opening van de episode. Had een dramatische en misschien ietwat spannende opening verwacht, maar het begon allemaal erg vrolijk en "I'm Still Standing" die al snel komt inzetten doet je even denken of je niet een paar minuten gemist hebt. Maar de aftermath van Quinn wordt in deze episode op een andere manier behandeld. Ééntje die zeer op Artie betrokken wordt, en dit zorgt voor een interessante storyline. Artie lijkt zowel jaloers op Quinn als bedroefd. Bedroefd in de zin in dat hij een vriendin kreeg die perfect begrijpt hoe zijn levensstijl in elkaar zit en dat ie dat niet alleen hoeft te doen, maar dat dat achteraf toch niet zo blijkt. We zullen zien waar de writers heengaan met deze storyline.
De storyline van Sue wekt erg veel sympathie op. Toen deze begon enkele episodes terug had ik er zo mijn bedenkingen over maar deze storyline werkt zo prima voor Sue als karakter, dat het moeilijk is om niet mee te leven. En wat is het toch heerlijk als ze weer even terugvalt in haar ''oude zelf'''zoals bij bootycamp.
Blaine krijgt eindelijk wat backstory, al vergt het plot op zich niet veel vooruitgang voor het karakter zelf. Blij dat er niet volledig op de emotie en de dramatiek hiervan gefocust werd maar dat er hierin genoeg plaats was voor comedy. En dat valt er zo te prijzen aan deze episode. Deze episode voelt heel erg vertrouwd Glee aan, zoals in begin Seizoen 1, waar alles veelvuldig nog om de comedy draaide met hier en daar wat drama. Dat is sindsdien omgedraaid door vaak drama voorop te zetten (On My Way bijv., de winterbreakepisode) maar deze episode kreeg mij regelmatig aan het lachen terwijl ik tegelijkertijd meeleefde met de storylines.
Ook iets waar deze episode voor te prijzen valt is de continuity. Er wordt meerdere malen verwezen in de dialogen naar oudere episodes. Neem bijv. Sue's opmerking over de laserlights die gebruikt werden in "La Isla Bonita" enkele episodes terug. Geeft aan dat de serie erg bewust is waar het mee bezig is. Tof!
Ohja, en we hadden ook nog de Finnchel storyline. Prima voortzetting. Niet getrouwd en zelfs in problemen. Die laatste scene was gewoon briljant, want wie heeft er nou gelijk? Rachel die haar dromen achterna wilt gaan en daarbij niet stilstaat hoe Finn zijn leven oppakt in New York? Of Finn die naar Californie wilt om daar een leven en carriere voor zichzelf op te bouwen, i.p.v. afhankelijk te zijn van waar Rachel heen wilt gaan. Zal het leiden tot een split?
De muzikale performances waren prima. De 2 nummers van Artie en Quinn waren het coolst. Up Up Up kan je niet anders bekijken dan met een glimlach. Trouwens opmerkelijk dat Mercedes als enige niet in de achtbaan zat en Rory met een random girl zat. Ik denk dat dat meer met Amber te maken had dan met Mercedes. 
De performances van Blaine waren ook cool, alleen blijft Blaine beperkt in zijn range waardoor een song als "Fighter" toch net wat impact mist. Maar alsnog, de songs werkten heel goed voor de episodes.
Welcome back Glee! I'm ready for Saturday Night Glee-ver.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Leuk om Bryce Larkin in Glee te zien. Prima aflevering ook, Artie is echt stukken verbeterd als personage en zijn scenes met Quinn waren om te smullen. Al kan dat ook door Quinn komen, want zucht...wat was ze weer mooi.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Leuke aflevering, maar valt me wel op dat er minder humor is dan voorheen en steeds meer drama.
Kurt was schattig, eindelijk eens wat meer van hem, en van Mercedes. Die donkere gay jongen Unique.
LOL. Hij zag er serieus nog erg goed uit tijdens zijn optreden!
Hoewel ik Saturday Night Fever en alles eromheen maar boring vind (ja, sorriehhhh), was het wel leuk om Will en Sue te zien dansen.
En Brittany met haar sextape _o_ ''Snooki famous without all the black-out drinking''
Het hele Finn / Rachel verhaal kan me nog steeds niet boeien, Brittany en Santana daarentegen wel, vond het echt schattig toen ze in Sue's kantoor zaten.
Lief stel.
Ben benieuwd naar de Whitney Houston aflevering volgende week.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Ik heb m nog niet gezien maar meer drama? Terwijl de vorige week comedy juist voorop stond! Ben wel benieuwd. Finn en Rachel zijn toch mn favoriete koppel. Beide zijn aan elkaar gewaagd qua acting en ze hebben echte chemistry!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heb het meer over het algemeen, vind dit seizoen wat dramatischer en vind de humor wat minder scherp.
Nou, dan ga jij deze aflevering ook leuk vinden! 
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Geen twijfel over mogelijk. I love disco! 
Season 3 is inderdaad humor iets minder aanwezig maar het past wel bij de show. De characters worden volwassener, dus de show ook.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Haters gonna hate. De serie mag dan wel minder goed geschreven zijn, en de personages maken een development-of-the-week door, maar toch, die scenes van Cory Monteith met Mr Shue waren toch wel erg sterk geacteerd. Monteith nog niet zo goed gezien.
Toch maar 1 Quinn-sighting, en daar was ik minder blij mee 
Liedjes ach, disco is niet mijn ding, maar het was niet zo heel erg.