- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Beste soap
Beste soap
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
normaal haat ik soaps maar days of our lives
is toch erg goed.komt teminste nog een s een moord in voor ,een paar jaar geleden was zelfs iemand bezeten door de duivel.
toen die duivel er uitkwam was zeer goed gemaakt.meer een thrillerserie dan soap.
dagelijks op vrt 1
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
er blijken zelfs enkele tv-films van Days of our lives te zijn.
zijn er mensen die deze soap volgen ? (ma t/m za op vrt 1)
de serie is best verslavend, soms erg belachelijk maar ook vaak zeer goed.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
toen Dr. Drake Ramorez in die liftschacht viel ben ik afgehaakt
lindastuurman
-
- 1006 messages
- 0 votes
Waarom heet het topic eigenlijk niet:
"minst slechte soap" ? 
En nee, ik volg geen enkele soap, dus ook Days of our lives niet.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Heb een drietal jaar Home and Away gevolgd, maar doordat ze de reeks verplaatsten naar een zusterzender viel het dagelijks op een ongelegen uur. Enkele malen opgenomen, enkele keren vergeten en daarna maar afgehaakt...
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
toen Dr. Drake Ramorez in die liftschacht viel ben ik afgehaakt
die is niet van Days of our Lives, geloof ik.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Soaps
! Ze zijn alleen goed voor het weglokken van mijn zusjes naar de tv zodat ik op de computer kan
.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
zag net weer 's een stukje gtst... Gloeiende gloeiende wat tenenkrommend slecht.. 0,5*!
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Soaps
! Ze zijn alleen goed voor het weglokken van mijn zusjes naar de tv zodat ik op de computer kan
.

U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik vind The Bold and the Beautiful een fijne zeepserie. De laatste tijd volg ik het niet meer zo, omdat het een beetje teveel van hetzelfde wordt.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
zag net weer 's een stukje gtst... Gloeiende gloeiende wat tenenkrommend slecht.. 0,5*!
Mee eens.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ik vind The Bold and the Beautiful een fijne zeepserie.
Meen je niet ?
citybird
-
- 4964 messages
- 4139 votes
Er bestaan geen goeie soaps. Na verloop van tijd vallen ze constant in herhaling en worden ze meer en meer ongeloofwaardig.
Daantje
-
- 120 messages
- 2130 votes
De enige soap die ik nog volg is As the World Turns. Blijft wel spannend en op zich acteren de acteurs nog best wel goed. Maar ik ben echt afgehaakt bij GTST, veel te nep, slecht geacteerd en stomme verhaallijnen.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
De enige goede soap was Twin Peaks. Soap Noir noemde men het ook wel.
stinissen (crew films & series)
-
- 23435 messages
- 76919 votes
Lachen jullie maar maar voor mijn waren de twee soaps Dallas en Rich man Poor man een must 
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Ik heb soaps nooit begrepen. Altijd de indruk dat het doel van een aflevering het maken van reclame is en de kijker de volgende dag weer te laten kijken door op het eind een heel voorspelbare cliffhanger in te bouwen. Bhrllrregggrrr...
eeflien
-
- 383 messages
- 261 votes
soaps zijn alleen bedoelt om te laten zien dat we het zelf nog niet zo slecht hebben, zo overdreven en dramatisch is het allemaal (en verslavend
)
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ik vind die ene soap waarin iedere dag iemand sterft, iemand ruzie heeft, iemand huilt etc. wel goed 
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
ik vind Days of our Lives (oftewel De Dingen des Levens in het Belgisch) soms erg origineel, zoals iemand die bezeten was door de duivel. erg goed gedaan voor een soap.
maar goed, ik blijf er zeker niet voor thuis, maar als ik terug van mijn werk kom, staat ie altijd op, omdat mijn moeder de serie volgt.
en dan kijk je weleens mee.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Dallas en Dynasty waren natuurlijk wel toppertjes 
stinissen (crew films & series)
-
- 23435 messages
- 76919 votes
J.R was mijn ultieme held 
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
soaps zijn alleen bedoelt om te laten zien dat we het zelf nog niet zo slecht hebben, zo overdreven en dramatisch is het allemaal (en verslavend
)
Het is juist helemaal niet overdreven doorgaans. Soap is life with the dull parts cut out.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Ik HAAT soaps in zo'n kennisen kring van een mannetje of 15 komen elk jaar wel weer moorden,
vreemdgangers, scheidingen, ontvoeringen enz.
voor.
FX
-
- 931 messages
- 685 votes
in zo'n kennisen kring van een mannetje of 15 komen elk jaar wel weer moorden,
vreemdgangers, scheidingen, ontvoeringen enz.
voor.
Bovendien:
*de personages gaan nooit naar de wc.
*alleen de slechteriken roken.
*de personages kennen altijd alleen elkaar.
*men spreekt nooit een tijd af voor een afspraak, altijd: 'vanavond
in de Rozenboom (GTST)'.
*de 'verstopte' reclames (zo at men in GTST een tijdlang niets
anders dan Dorito's).