M!LF
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Kerels, de startdatum van het Man! Liberation Front komt dichterbij! Maandag 8 maart om 20.40 geven Jan en Philippe het startschot van M!LF 2. Ze zijn klaar om de nieuwe man volledig uit te roeien.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Jammer genoeg vervangen ze de Big Bang Theory en laat nu niemand de Nerds kunnen vervangen!
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Jammer genoeg vervangen ze de Big Bang Theory en laat nu niemand de Nerds kunnen vervangen!
Ik vind the big bang theory nochtans al een pak minder als in het begin, het nieuwe is er duidelijk af waardoor ik het echt niet meer zo goed vind.
En naar de nieuwe reeks van het MLF kijk ik wel uit 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik blijf het fantastisch vinden
Wat jij met BBT hebt had ik op het einde met M!LF...
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Ziet er inderdaad best amusant uit. En ook wel anders precies.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik ook. 
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Ik heb eigenlijk nooit Big Bang Theory gevolgd. (niet mijn smaak)
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Meteen een goede aflevering om het 2e seizoen mee te openen vond ik!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
'k Ben het vergeten op te nemen...
Ik niet, maar wel vergeten naar te kijken. Bedankt. 
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
'k Ben het vergeten op te nemen...
Ze herhalen het volgens mij op zondag, misschien kun je de vorige afleveringen nog op het internet vinden.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Ze herhalen het volgens mij op zondag
Klopt.
De 2e aflevering was ook weeral in orde, de Nieuwste Man Ter Wereld vind ik echt bangelijk 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
M!LF-babes te sexy voor Apple.
Het zit M!LF-duo Jan Van Looveren en Philippe Geubels niet mee. Niet alleen loopt Vlaanderen nog vol 'watjes', hun concept om de nieuwe man te bekeren ondervindt ook de nodige weerstand. Zo verbiedt Apple een spelletje op de iPhone waarbij een aangedampte foto van een vrouw in bikini zo snel mogelijk schoongeveegd moet worden. Reden: te sexy. Ook een herwerkte versie stuitte op een njet van de fabrikant.
Niet verwonderlijk, want vorige maand kondigde Apple aan dat het strenger zou optreden tegen bloot. De eerste van zeven regels luidde zelfs 'Geen afbeeldingen of foto's van vrouwen in bikini'. Om de pijn toch een beetje te verzachten, plaatsten de twee übermacho's screenshots van hun applicatie op hun website. (svm/hln.be)

Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Het begin van de herhalingen begin vanavond. Om 22h40 op 2BE.