• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.992 actors
  • 9.370.973 votes
Profile

Knight Rider (2008) (pilot)

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Verenigde Staten

Actie

80 minuten

geregisseerd door Steve Shill

met Justin Bruening, Deanna Russo en de stem van Val Kilmer

Mike Traceur, een verbitterde voormalige militair en geflopte autocoureur, krijgt een nieuwe kans in het leven. De organisatie F.L.A.G. zoekt een nieuwe chauffeur en vraagt Mike. Mike twijfelt echter om zich aan te sluiten bij deze mysterieuze organisatie. Vooral omdat hij nog schulden heeft openstaan en verschillende mensen het op zijn leven hebben voorzien.

--------------------------------------------------------

God, wat zit ik hier niet op te wachten, zeg.

zombie

• 987 messages
  • 6099 votes

Jawel man...

Fijn dat David Hasselhoff nog 1 keertje de Michael Knight wilt uithangen. En met Val Kilmer als K.I.T.T....haha...hoe diep kun je zinken.

Clueless Dork

• 682 messages
  • 1046 votes

Hoofdrol is voor Justing Bruening. Denk dat Hasslehoff zelf gewoon een bijrol heeft. Dit is trouwens een TV film. Komt waarschijnlijk een nieuwe Knight Rider serie als deze film goede ratings krijgt.

zombie

• 987 messages
  • 6099 votes

preview

Poeh...ziet er inderdaad belabberd uit.

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Hasselhoff zal de 'rol' wel overdragen.

Verder valt op dat KITT helemaal bij de tijd is: Een Mustang!

thomzi50

• 1991 messages
  • 2527 votes

Dit zal in Nederland waarschijnlijk geheel terecht weinig aandacht krijgen, denk ik zo.

zombie

• 987 messages
  • 6099 votes

Ik denk dat ik maar gewoon Knight Rider 2000 ga kijken, dan weet ik in ieder geval dat ik er nog om kan lachen.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

thomzi50 wrote:

Dit zal in Nederland waarschijnlijk geheel terecht weinig aandacht krijgen, denk ik zo.

Is volgens IMDB een tv film. Lijkt me sterk dat dit hier ergens gaat draaien...

deLeeuw

• 678 messages
  • 1943 votes

Is inderdaad een TV-film. En hij is ook heel toevallig vandaag te zien (in de V.S.)...

En een eventueel voorproefje vind je hier

Wie kent ‘m niet, de Knight Rider met zijn fameuze Kitt als voertuig. Voorzien van de nodige technologie is Kitt de steun en toeverlaat van de Knight Rider.

Op 17 februari is de première van het twee uur durende Knight Rider Movie Event van NBC. Met een geheel gemoderniseerde Kitt 2.0, die is uitgerust met de nieuwste snufjes en technologie. De klimaatproblematiek is nu ook doorgedrongen tot de filmindustrie, dus is de nieuwe Kitt II solar powered hybrid engine ! In de film komen naar het schijnt nog wat andere voorbeelden voor van energiezuinig gedrag.

De klimaatproblematiek is nu ook doorgedrongen tot de filmindustrie, dus is de nieuwe Kitt II solar powered hybrid engine ! In de film komen naar het schijnt nog wat andere voorbeelden voor van energiezuinig gedrag.

Of course...

JeromeP

• 3 messages
  • 6 votes

ga hem nu kijken

deLeeuw

• 678 messages
  • 1943 votes

Tja.. Hij is sinds een paar uur geleden te downloaden.

JVD

• 82 messages
  • 72 votes

Heb hem vanochtend gezien en ik was toch redelijk verrast.....had veel minder verwacht hiervan. Ik had een KYLE XY achtige serie verwacht......wat kinds, maar het tegendeel was er, een vrij volwassen totaalpakket zegmaar

Het duurt 1 uur en 20 minuutjes....een dubbele aflevering neem ik aan.

Special effect kwamen ook redelijk goed uit de verf.....KIT 2.0 kan zich enigsinds morphen naar een andere wagen...deed me denken aan Terminatrix uit T3....zag er goed uit. Alleen somige actiescenes waren wat te standaard-serie-achtig.....gewoontjes..DÉJÀ VU!!!!!!!

Acteren geen klachten hier.....goede casting....erg goed acterende badguy....leuk overkomende nieuwe Michael Knight, zoon Mike in deze dus.

Of het potentie heeft, betwijfel ik.....tussen de massa`s reeds bestaande series, zal deze denk ik niet echt op gaan vallen. Maarja, wie weet....het eindigt met een erg leuke toevoeging wat er op lijkt dat Mike en KIT ook missies in het buitenland moeten gaan uitvoeren.....kan positief werken....

speedway

• 1 messages
  • 2 votes

Net gezien,en vond hem zeer de moeite waard.

De nieuwe KITT zag er goed uit.

Alleen de stem van Val Kilmer, vond ik niet zo bizonder.

De acteer prestaties zijn goed,en niet te overdreven.

De special effects waren ook goed.

Als de serie ook zo wordt,mag ie van mij blijven.

Koerok

• 1196 messages
  • 1422 votes

Vanwege jeugdsentiment heb ik een gisteren gekeken. Niet slecht, maar ook niet beter dan een standaard aflevering van de oude Knight Rider (zegt denk ik wel genoeg).

Voor mij toch het grootste minpunt: De nieuwe KITT is een Ford Mustang. Waarom??? Het lijkt totaal niet mee op de oude KITT. Natuurlijk had die wel een upgrade nodig en het had dan ook echt niet weer een Trans Am hoeven zijn van mij, maar dit lijkt er totaal niet op. Er zijn toch genoeg auto's die een beetje in de buurt komen? De nieuwe KITT is zeker niet lelijk, maar oogt wat mij betreft ook niet beter dan een doorsnee street-race-car (zoals in The Fast and the Furious). Jammer.....

een krappe 3.

puhpuh

• 45 messages
  • 625 votes

Die "Bonnie" vond ik altijd al een hele aangename verschijning!

Is er voor haar personage een waardige opvolgster in de nieuwe pilot/reeks ?

selfhealing

• 275 messages
  • 278 votes

ehm heel erg jeugdsentiment voordal dat begin en einddeuntje.

Een leuk begin van een serie die ik zal volgen, maar dit was geen film. Gewoon een Pilot van een serie.

Als film zou het een zware onvoldoende krijgen.

Als pilot: Niet indrukwekkend, humor was zo nu en dan geforceerd, weinig nieuws onder de zon wel leuk om naar te kijken.

Ik twijfel tussen 2.5 en 3 ster.

Voor nu geef ik het 3 ster voor deze pilot. Gedegen en wel ok.

selfhealing

• 275 messages
  • 278 votes

speedway wrote:

Net gezien,en vond hem zeer de moeite waard.

De nieuwe KITT zag er goed uit.

Alleen de stem van Val Kilmer, vond ik niet zo bizonder.

De acteer prestaties zijn goed,en niet te overdreven.

De special effects waren ook goed.

Als de serie ook zo wordt,mag ie van mij blijven.

Sorry maar welke special effects, je bedoelt stunts?

Of die gadgets in die auto? verderest zag ik weinig special effects.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

De kijkcijfers waren goed, ongeveer 12 miljoen, dus de kans is groot dat er volgend seizoen een remake komt van de serie.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

deLeeuw wrote:

Tja.. Hij is sinds een paar uur geleden te downloaden.

Correctie: pindakazen is de term.

deLeeuw

• 678 messages
  • 1943 votes

HarmJanStegenga wrote:

(quote)

Correctie: pindakazen is de term.

Excuus.

aryan wrote:

De kijkcijfers waren goed, ongeveer 12 miljoen, dus de kans is groot dat er volgend seizoen een remake komt van de serie.

Om precies te zijn in het jaar 2010

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

deLeeuw wrote:

(quote)

Excuus.

(quote)

Hier staat volgend seizoen

Knight Rider: How Did the NBC Movie Do? Are We Getting a New Series? | TV Series Finale - tvseriesfinale.com

Dat van 2010 is iets anders heb ik begrepen

Mescalino

• 257 messages
  • 686 votes

Ik heb net de Pilot bekeken. Ik zag er in eerste instantie tegen op en had ook zoiets van 'zit ik hier we op te wachten?'

Ik ben echter aangenaam verast. K.I.T.T. viel niet tegen als Mustang. Dit was 1 van de punten waar ik tegen op zag maar moet bekennen dat het niet tegen viel. De stem van K.I.T.T. vond ik ook minder maar misschien is het wel een kwestie van wennen.

Special effects zagen er goed uit voor een serie en ben benieuwd wat we nog meer te zien krijgen.

K.I.T.T. zelf ziet er wel wat realistischer uit dan de oude maar dat was ook een beetje het charme van de oude serie.

Het acteerwerk was niet slecht voor een pilot, feit blijft dat de acteurs nog moeten groeien in hun rol.

Van mij mag deze serie ook wel verder ik zal hem zeker gaan kijken.

4 sterren.

Jefferson019

• 115 messages
  • 94 votes

heb em zojust gekeken , en ik heb er gemengde gevoelens aan overgehouden .. de auto vond ik prima , al is het een mustang hij ziet er gelikt uit. De stem van Kitt was ook goed ,vond em best wel een beetje op de oude lijken, De gadgetjes die ik tot nu toe heb gezien waren ook wel cool , (er zal vast nog een heleboel extras inzitten) Alleen vond het acteren echt slecht en bepaalde dialogen hadden ze er beter uit kunnen halen. Ik hoop dat dat acteren echt beter gaat mocht er nog meerdere afleveringen volgen.

deLeeuw

• 678 messages
  • 1943 votes

aryan wrote:

Hier staat volgend seizoen

Knight Rider: How Did the NBC Movie Do? Are We Getting a New Series? | TV Series Finale - tvseriesfinale.com

Dat van 2010 is iets anders heb ik begrepen

Klopt, een remake van de gehele Serie. En in 2010 zal waarschijnlijk een nieuwe film komen. (snap ik ook wel met 12,5 tot 13 miljoen kijkers!)

as

• 3548 messages
  • 5932 votes

Scriptschrijvers hebben in ieder geval geen overuren gedraaid want daar had wel wat extra aandacht aan besteedt kunnen worden. In bijna alles straalt deze pilot een luiheid uit. De casting is suf met als dieptepunt de zoon van Knight introductie. Verder nergens bijzonder en bijzonder weinig autostunts e.d. Val Kilmer als KITT is aardig gevonden maar voegt ook niet zoveel toe.

2*en

fijn hoeveel delen komen hier weer van?of ik op kit zit te wachten

fritsy

• 846 messages
  • 7024 votes

Dure stem voor kitt!

En David Hasselhoff als eerste getiteld voor de €uro's

as

• 3548 messages
  • 5932 votes

pinkpanther wrote:

fijn hoeveel delen komen hier weer van?of ik op kit zit te wachten

Was een pilot voor een serie die er komt, of niet.

deLeeuw

• 678 messages
  • 1943 votes

Dit was een Pilot ja.. Op IMDB staat wel een nieuwe "Knight rider - Film'' gepland voor 2010..

Eventjes wachten dus, maar je kan jezelf ondertussen vermaken met de serie.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.