• 178.170 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.079 votes
Profile

Meest irritante / slechte reclame?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Aaah die! Die vind ik wel grappig.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2409 votes

Niemand is leuker!

Is die hoogstirritante van hoortest.nl al genoemd? Dat die Evers zich hier voor leende. Slaat ook nog es nergens op -- alsof hij het nummer schreef.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Die Beterhoren reclame ARGH

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Alles van de Nederlandse energiemaatschappij.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Tonypulp wrote:

Die Beterhoren reclame ARGH

Die is inderdaad irritant Net zoals die shampoo reclame, dat die vrouw een otter volgt door de wasmachine zo een of ander vies en lelijk meertje in

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Je zou er maar rijk door zijn geworden..

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Rianneke_Dan wrote:

(quote)

Die is inderdaad irritant Net zoals die shampoo reclame, dat die vrouw een otter volgt door de wasmachine zo een of ander vies en lelijk meertje in

Haha die ken ik niet, maar klinkt meesterlijk.

Lenzo

• 146 messages
  • 671 votes

Rianneke_Dan wrote:

(quote)

Dat is geen shampoo reclame maar over geitenkaas, ja ik snap het verband ook niet.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wacht even hoor.

Otter + wasmachine + vies meertje = geitenkaas?

Wat een kut reclame dan zeg.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Lenzo wrote:

(quote)

Dat is geen shampoo reclame maar over geitenkaas, ja ik snap het verband ook niet.

Nu je het zegt haha ik dacht even dat het over Shampoo ging. Kan je na gaan hoe slecht de reclame is als mensen zelfs vergeten waar het om gaat

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Net weer die reclame van de NS voor dat OV-chipding gezien, waar Romero (ofzo) geen chipknip heeft en Julie wel. En in plaats van dat die kuthoer even op Romero wacht, of anders de deuren van de trein open houd, gaat ze naar binnen in en mist Romero de trein. En dan zou Julie goed bezig zijn volgens de NS. Wat een irritant wijf zeg. Van die Lama-gast (van Koningsnogwattes) word ik ook wel moe, die z'n stem hoor ik in zo'n beetje iedere reclame. En dat mens van die Frans Bauer-reclames moet ook kapot. En toch blijft het heerlijk om je af en toe dood te ergeren aan recalmes en typetjes daarin!

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Dood aan Tieneke Schouten!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dood hoeft ze niet, maar wel een compleet media-verbod.

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Reinbo wrote:

Beetje treurig idd om het 65 jaar na dato nog over moffen te hebben...

Anatolia wrote:

... met dito flauwe Hollandse commercials erbij (ben de tel kwijt). Minderwaardigheidscomplex, niets anders. Volgens mij begrijpen de Duitsers vrij weinig van die eenzijdige Hollandse rivaliteit jegens hen.

Met ergernis nr. 1: bruine shirt dat oranje kleurt.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

jumpstylemovie wrote:

Dood aan Tieneke Schouten!

Ze is in het echt wel heel aardig. Had een vakantiehuisje bij ons in de buurt en kwam dus regelmatig boodschappen in de (jaja) C1000, toen was ze altijd super leuk. Maar ja in die reclame is ze wel irritant ja en ook al haar andere typetjes, niks voor mij in ieder geval.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

'Personal Sim' van Kpn.

The final countdown

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Inderdaad Materny, die kennen we ondertussen ook wel.

stinissen (crew films & series)

• 23443 messages
  • 76930 votes

In principe zie ik bijna nooit reklame , programma's bij de commerciele zenders neem ik bijna altijd op. Om ze een uur later te zien.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Rianneke_Dan wrote:

(quote)

Ze is in het echt wel heel aardig. Had een vakantiehuisje bij ons in de buurt en kwam dus regelmatig boodschappen in de (jaja) C1000, toen was ze altijd super leuk. Maar ja in die reclame is ze wel irritant ja en ook al haar andere typetjes, niks voor mij in ieder geval.

Ik vind haar ieder geval super irritant overkomen met als dieptepunt die schijt reclame nu met haar. Word ik al geirriteerd van als ik het zie met die vervelende accent.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Anatolia wrote:

(quote)

(quote)

Met ergernis nr. 1: bruine shirt dat oranje kleurt.

Die vind ik wel weer leuk

Niks mis mee om een beetje wat voetbalrivaliteit tussen Nederlanders en Duitsers te gebruiken in een reclame. Dat een enkeling zon spotje meteen weer wil refereren aan de oorlog, dat zegt meer over die mensen dan, want daar is de reclame helemaal niet voor bedoeld.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2409 votes

Haha die van de KPN, was vandaag de eerste keer dat ik hem zag (wel op de radio gehoord) ik vond hem wel leuk!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Die vind ik wel weer leuk

Niks mis mee om een beetje wat voetbalrivaliteit tussen Nederlanders en Duitsers te gebruiken in een reclame.

Net zoals die reclame (weet niet precies hoe die gaat) dat ze in een soort landhuis een hele kamer oranje aan het verven zijn, en als ze dan de deur achter zich dicht doen als de kamer klaar is, je een naamkaartje ziet hangen met 'Duitsland'. Best leuk toch die reclames

K*D

• 240 messages
  • 653 votes

Ik moest gelijk denken aan 1. Het is volgens mij van Campina. In ieder geval van een yoghurt. EN JE HOORT DE HELE TIJD BELLEN VAN EEN KOE.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH. Elke keer als ik het hoor wordt ik zo zenuwachtig en zap ik weg voor die 30 seconden.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2409 votes

Volgens mij is die niet van Campina, die is in ieder geval wel erg irritant ja.

Dan schudden ze met de beker en dan hoor je zon koeienbel. zo slecht dat het dan wel weer grappig word

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Nee, die is niet grappig. De bellen lopen niet eens tegelijk met het schudden van die bakjes.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Vreselijke reclame inderdaad

Lenzo

• 146 messages
  • 671 votes

Dat is van Almhof yoghurt .

Ik vind die Kruidvat reclames ook zeer irritant.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Playboy bodyspray. Rot reclame.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Martijnnn wrote:

Haha die van de KPN, was vandaag de eerste keer dat ik hem zag (wel op de radio gehoord) ik vond hem wel leuk!

Jij kijkt blijkbaar geen voetbal.

In elk reclameblok, maar dan ook echt ELK reclameblok rondom de wedstrijden zenden ze die onzin uit. Knettergek word ik ervan.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.