- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Meest irritante / slechte reclame?
Meest irritante / slechte reclame?
[email protected].=-
-
- 34 messages
- 384 votes
Is die hoogstirritante van hoortest.nl al genoemd? Dat die Evers zich hier voor leende. Slaat ook nog es nergens op -- alsof hij het nummer schreef.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Alles van de Nederlandse energiemaatschappij.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Die Beterhoren reclame
ARGH
Die is inderdaad irritant
Net zoals die shampoo reclame, dat die vrouw een otter volgt door de wasmachine zo een of ander vies en lelijk meertje in 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Je zou er maar rijk door zijn geworden..
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Net zoals die shampoo reclame, dat die vrouw een otter volgt door de wasmachine zo een of ander vies en lelijk meertje in
Haha die ken ik niet, maar klinkt meesterlijk.
Lenzo
-
- 146 messages
- 671 votes
Dat is geen shampoo reclame maar over geitenkaas, ja ik snap het verband ook niet.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wacht even hoor.
Otter + wasmachine + vies meertje = geitenkaas?
Wat een kut reclame dan zeg. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat is geen shampoo reclame maar over geitenkaas, ja ik snap het verband ook niet.
Nu je het zegt haha ik dacht even dat het over Shampoo ging. Kan je na gaan hoe slecht de reclame is als mensen zelfs vergeten waar het om gaat 
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Net weer die reclame van de NS voor dat OV-chipding gezien, waar Romero (ofzo) geen chipknip heeft en Julie wel. En in plaats van dat die kuthoer even op Romero wacht, of anders de deuren van de trein open houd, gaat ze naar binnen in en mist Romero de trein. En dan zou Julie goed bezig zijn volgens de NS. Wat een irritant wijf zeg. Van die Lama-gast (van Koningsnogwattes) word ik ook wel moe, die z'n stem hoor ik in zo'n beetje iedere reclame. En dat mens van die Frans Bauer-reclames moet ook kapot. En toch blijft het heerlijk om je af en toe dood te ergeren aan recalmes en typetjes daarin!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dood hoeft ze niet, maar wel een compleet media-verbod.
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Beetje treurig idd om het 65 jaar na dato nog over moffen te hebben...
... met dito flauwe Hollandse commercials erbij (ben de tel kwijt). Minderwaardigheidscomplex, niets anders. Volgens mij begrijpen de Duitsers vrij weinig van die eenzijdige Hollandse rivaliteit jegens hen.
Met ergernis nr. 1: bruine shirt dat oranje kleurt.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dood aan Tieneke Schouten!
Ze is in het echt wel heel aardig. Had een vakantiehuisje bij ons in de buurt en kwam dus regelmatig boodschappen in de (jaja) C1000, toen was ze altijd super leuk. Maar ja in die reclame is ze wel irritant ja en ook al haar andere typetjes, niks voor mij in ieder geval.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
'Personal Sim' van Kpn. 
The final countdown
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Inderdaad Materny, die kennen we ondertussen ook wel.
stinissen (crew films & series)
-
- 23443 messages
- 76930 votes
In principe zie ik bijna nooit reklame , programma's bij de commerciele zenders neem ik bijna altijd op. Om ze een uur later te zien.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ze is in het echt wel heel aardig. Had een vakantiehuisje bij ons in de buurt en kwam dus regelmatig boodschappen in de (jaja) C1000, toen was ze altijd super leuk. Maar ja in die reclame is ze wel irritant ja en ook al haar andere typetjes, niks voor mij in ieder geval.
Ik vind haar ieder geval super irritant overkomen met als dieptepunt die schijt reclame nu met haar. Word ik al geirriteerd van als ik het zie met die vervelende accent.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Met ergernis nr. 1: bruine shirt dat oranje kleurt.
Die vind ik wel weer leuk 
Niks mis mee om een beetje wat voetbalrivaliteit tussen Nederlanders en Duitsers te gebruiken in een reclame. Dat een enkeling zon spotje meteen weer wil refereren aan de oorlog, dat zegt meer over die mensen dan, want daar is de reclame helemaal niet voor bedoeld.
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
Haha die van de KPN, was vandaag de eerste keer dat ik hem zag (wel op de radio gehoord) ik vond hem wel leuk!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Die vind ik wel weer leuk 
Niks mis mee om een beetje wat voetbalrivaliteit tussen Nederlanders en Duitsers te gebruiken in een reclame.
Net zoals die reclame (weet niet precies hoe die gaat) dat ze in een soort landhuis een hele kamer oranje aan het verven zijn, en als ze dan de deur achter zich dicht doen als de kamer klaar is, je een naamkaartje ziet hangen met 'Duitsland'. Best leuk toch die reclames 
K*D
-
- 240 messages
- 653 votes
Ik moest gelijk denken aan 1. Het is volgens mij van Campina. In ieder geval van een yoghurt. EN JE HOORT DE HELE TIJD BELLEN VAN EEN KOE.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH. Elke keer als ik het hoor wordt ik zo zenuwachtig en zap ik weg voor die 30 seconden.
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
Volgens mij is die niet van Campina, die is in ieder geval wel erg irritant ja.
Dan schudden ze met de beker en dan hoor je zon koeienbel. zo slecht dat het dan wel weer grappig word 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Nee, die is niet grappig. De bellen lopen niet eens tegelijk met het schudden van die bakjes.
Lenzo
-
- 146 messages
- 671 votes
Dat is van Almhof yoghurt
.
Ik vind die Kruidvat reclames ook zeer irritant.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Haha die van de KPN, was vandaag de eerste keer dat ik hem zag (wel op de radio gehoord) ik vond hem wel leuk!
Jij kijkt blijkbaar geen voetbal.
In elk reclameblok, maar dan ook echt ELK reclameblok rondom de wedstrijden zenden ze die onzin uit. Knettergek word ik ervan.