- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Meest irritante / slechte reclame?
Meest irritante / slechte reclame?
Saffie
-
- 49 messages
- 19 votes
Die reclames van lenen.nl en postkritiet zijn echt vreselijk!
Verder irriteer ik me verschrikkelijk aan die reclames van jamba en 100%real die in een reclameblok soms wel 3x langskomen.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Reclames gewoon afschaffen, klaar.
Als een pak waspoeder of een blikje dokter Pepper op de beeldbuis verschijnt zul je mij niet naar de winkel zien spurten.
Ben nog nooit, beinvloedt door reclames op tv om iets te gaan kopen. '' misschien een enkele film maar dan houdt het ook op ''.
Daarom is filmkijken op de belg trouwens ook zo geweldig.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Reclames gewoon afschaffen, klaar.
Aan 1 stuk door voor de tv zitten is ook niet echt lekker, daarvoor hebben we iig publieke zenders. 
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Reclame afschaffen is natuurlijk niet realistisch, tenzij een televisiezender graag een paar miljoen euro per jaar verlies wil lijden. De Belgische (publieke) zenders hebben volgens mij gewoon reclame hoor, net als de Nederlandse publieke zenders.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Heb nu een aantal reclames van Specsavers gezien (één van een verkoper die een schop krijgt van een oud vrouwtje, één waarin hij een toeter gebruikt en aangevallen wordt door een hond en één waarin hij wordt aangereden op straat) en die zijn werkelijk té stomzinnig voor woorden.
Heb zelden zoiets slechts en niet-grappigs gezien. Welk nontalent verzint zoiets?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Carglass separeert. Carglass vervangt.
Ik krijg ook altijd heel erg jeuk als ik dat gejengel hoor. Brrr.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Is 't niet repareert? (sowieso moeilijk te verstaan wat ze zeggen)
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Owja, mocht ik de directeur van KPN zijn, dan zou ik de persoon die verantwoordelijk is voor dat ongelooflijk irritante lelijke fluitdeuntje direct ontslaan.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
1. lenen.nl/postkrediet en dergelijke
2. Carglass
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Sorry, bedoelde ik ook 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Vitalinea of wat weet ik ook allemaal waar er altijd een paar mensen staan die constant liggen te lullen dat ze lekjes hebben of zich een beetje opgeblazen voelen. Verschrikkelijk! Lenen bij Mevrouw Lehmans is als lenen bij een vriendin is ook niet te doen al zullen waarschijnlijk alleen de Antwerpenaren dit kennen.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
In Belgie hebben ze trouwens precies dezelfde reclame van Carglass alleen dan met Belgische acteurs.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Die ING reclames !
en die reclames met die vent die zo ongelofelijk snel praat dat je er helemaal gek van wordt !
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
In Belgie hebben ze trouwens precies dezelfde reclame van Carglass alleen dan met Belgische acteurs.
Lol, heeft België acteurs xD
Zal niet veel goeds zijn dan 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ga je nog veel van die achterlijke reacties geven?
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Die reclame van dat internet vind ik erg grappig. De uitwerking is iets minder dan het idee, maar wel leuk gedaan.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
De Belgische cinema doet het de laatste tijd wel beter dan de Hollandse cinema overigens..
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Lol, heeft België acteurs xD
aunuscus
-
- 591 messages
- 115 votes
Ik vind die gore reclame over mensrtuatie,s echt ranzig en erg. yuk!!
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1739 votes
waar zijn de loekie reclames van vroeger gebleven 
alcapachino
-
- 293 messages
- 108 votes
nu de dick en beaver spotter op je mob ...serieus ook om 9 uur s'avonds op comedy central :S leuk voor als je kind vraagt wat het betekend
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
9 uur? Ik zie hem zelfs s'middags voorbij komen. Die sms reclames zijn echt zo debiel. Ik zie het al voor me: 12 jarige meisjes staan op het schoolplein met hun telefoontjes: 'Ik ben 87% beest in bed!' of 'heb jij nog een leuke sekstip via sms gehad?' of inderdaad 'ga eens voor mijn telefoon staan, dan ga ik even je beaver spotten!' 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind die gore reclame over mensrtuatie,s echt ranzig en erg. yuk!!
Ehm.. grow up?
Ze zijn irritant, maar 'ranzig en erg' valt ook wel weer mee hoor. Het is niet zo dat je bebloedde lappen maandverband of met bloed volgezogen tampons ziet.
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Is de slogan "have a happy period" dan niet enorm vervelend voor een vrouw?