- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Meest irritante / slechte reclame?
Meest irritante / slechte reclame?
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Bij die zwaar irrittante ringtone reclames zag ik er eentje over een toontje die dusdanig hoog is dat volwassenen hem niet kunnen horen maar de kiddo's wel. Is dat echt waar???
Ja, dat is echt waar. Je gehoor is het beste als baby en wordt daarna alleen maar slechter. Bij iedereen. Bepaalde frequenties vallen gewoon weg uit je gehoor en daar is niks aan te doen. Ik hoor die ringtone bijna niet bijvoorbeeld en ik had ´m een dikke tien jaar geleden waarschijnlijk nog prima kunnen horen.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Ze hadden 't getest bij Editie NL en ik kon 'm gelukkig nog horen.
Ze gebruikten soortgelijke irritante hoge tonen om hangjongeren weg te houden. Dat, en Barry Manilow muziek.
De 'hoge tonen' wanneer een TV aan is horen we toch allemaal nog wel?
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Die nieuwe reclames van Mediamarkt zijn toch wel het slechtste wat ik de laatste tijd in de reclameblokken voorbij heb zien komen, wat een bagger! 
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Cup-a-Soup reclames zijn ongeveer de enige die nog leuk en zelfs geniaal bedacht zijn meestal. Vooral die laatste nieuwe, met 'zoontje Tim'...Wie? 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Die calgon reclames.
10 jaar lang het zelfte:
OOOW ALLEMAAL KALK WAT ERG!!!
Gebruik daarom calgon. 
Kalk in wasmachines bestaat niet eens. Gewoon bullshit.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11904 messages
- 5310 votes
Keukenmaxx met Louis van Gaal. En ook die kok: 'Eet u een hapje mee?'! Braakneigingen! 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2862 votes
De nieuwe reclame van Trouw! Echt schandalig!
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2862 votes
Schandalig is helemaal het verkeerde woord denk ik nu 
Wat is wou zeggen was: Belachelijk! De reclame begint met een stukje over mensen die de wereld hebben verbetert. Ze laten o.a. veel stukjes zien van Gandhi. Dit is redelijk lang en op een erg serieuze toon waarna ze daarna beweren dat mensen die lezen over het nieuws van de dag ook een bijdrage leveren aan een betere wereld en vervolgens zie je allemaal mensen die 'Trouw' aan het lezen zijn. Dat vind ik toch best een belachelijke vergelijking.
Falkor
-
- 45 messages
- 0 votes
die stomme reclames van LENEN.nl 
en postkrediet. echt zo ERGGGGG!!!
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Die autoreclame dat zo'n joch een auto na doet, k*t reclame. 
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
De nieuwe reclame van Trouw! Echt schandalig!
Dan heb je de boodschap van de reclame gewoon verkeerd begrepen. Niks schandaligs aan die reclame, gewoon nog een keer kijken en je zult je dan zien dat je iets te overdreven hebt gereageerd 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2862 votes
Dan heb je de boodschap van de reclame gewoon verkeerd begrepen. Niks schandaligs aan die reclame, gewoon nog een keer kijken en je zult je dan zien dat je iets te overdreven hebt gereageerd 

Wat ik overigens ook stomme reclames heb gevonden waren die waar je in het begin een vrouw op een ziekehuisbrancard hoort praten over een of andere zorgverzekering (volgens mij). Vervolgens word ze onder narcose gebracht en zeggen die artsen nog wat. Zou geen idee hebben waar de reclame voor was, dus hij is niet erg geslaagd, wel weet ik dat die reclame volledige saaiheid uitstraalde 
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Volgens mij was dat best een foute reclame idd.
Jupilerman
-
- 61 messages
- 0 votes
De Biostabil heeft inmiddels ook België bereikt,volgens mij met net dezelfde reclame
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
De Biostabil heeft inmiddels ook België bereikt,volgens mij met net dezelfde reclame
Die reclame mag hier al een paar jaar niet meer op tv als ik me niet vergis, omdat het misleidend zou zijn en de werking nooit bewezen is.
Jij bent zelf ook een behoorlijke reclamezuil Jupilerman, ben je er zo trots op dat je bier lust ofzo?
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Die reclame mag hier al een paar jaar niet meer op tv als ik me niet vergis, omdat het misleidend zou zijn en de werking nooit bewezen is.
Mag en komt nog steeds hoor.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Mag en komt nog steeds hoor.
Ik kan me herinneren dat er heel veel over te doen is geweest. De reclame met Tineke de Nooij is overigens wel verboden destijds omdat de medische claims de Reclame Code Commissie te gortig werden.
Maargoed, ik zie die nieuwe versie van de reclame iig nooit gelukkig.
Xerena
-
- 20 messages
- 0 votes
Ik erger me echt groen en geel aan die Wouterrrr van de 'Leidse Onderrrrwijs Instelling'!!! Gatver, wat een bal gehakt...
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Ai, de kriebels komen weer omhoog van die verschrikkelijke kakker.
Noud
-
- 545 messages
- 1157 votes
Nee OHRA reclame... KAN DIEEEEE. aaaaahhhh en ben zelf ook nog eens verzekerd bij de OHRA
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Ik erger me echt groen en geel aan die Wouterrrr van de 'Leidse Onderrrrwijs Instelling'!!! Gatver, wat een bal gehakt...
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Juist niet die reclame wil zo ongeloofelijk overdreven een vervelende nerd neer zetten dat het gewoon ongeloofelijk overdreven irritant is. Ook de reactie's van de mederwerkers dat ze wouter en zijn vrouw irritant vinden is vreselijk overdreven.
Verder heb ik ook een hekel aan Leen.