• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.158 actors
  • 9.373.530 votes
Profile

Meest irritante / slechte reclame?

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

mikey wrote:

Bij die zwaar irrittante ringtone reclames zag ik er eentje over een toontje die dusdanig hoog is dat volwassenen hem niet kunnen horen maar de kiddo's wel. Is dat echt waar???

Ja, dat is echt waar. Je gehoor is het beste als baby en wordt daarna alleen maar slechter. Bij iedereen. Bepaalde frequenties vallen gewoon weg uit je gehoor en daar is niks aan te doen. Ik hoor die ringtone bijna niet bijvoorbeeld en ik had ´m een dikke tien jaar geleden waarschijnlijk nog prima kunnen horen.

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Ze hadden 't getest bij Editie NL en ik kon 'm gelukkig nog horen.

Ze gebruikten soortgelijke irritante hoge tonen om hangjongeren weg te houden. Dat, en Barry Manilow muziek.

De 'hoge tonen' wanneer een TV aan is horen we toch allemaal nog wel?

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Die nieuwe reclames van Mediamarkt zijn toch wel het slechtste wat ik de laatste tijd in de reclameblokken voorbij heb zien komen, wat een bagger!

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Super de boer, wat een kl*te reclame zeg.

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

Art wrote:

Die nieuwe reclames van Mediamarkt zijn toch wel het slechtste wat ik de laatste tijd in de reclameblokken voorbij heb zien komen, wat een bagger!

Eens .

kArIzMa_TuRk

• 3642 messages
  • 0 votes

Mediamarkt! ik ben toch niet gek

Quentin

• 10202 messages
  • 8551 votes

Ali B met die snoepjes.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Ali B met die snoepjes.
Gatverdamme inderdaad.

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Cup-a-Soup reclames zijn ongeveer de enige die nog leuk en zelfs geniaal bedacht zijn meestal. Vooral die laatste nieuwe, met 'zoontje Tim'...Wie?

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Die calgon reclames.

10 jaar lang het zelfte:

OOOW ALLEMAAL KALK WAT ERG!!!

Gebruik daarom calgon.

Kalk in wasmachines bestaat niet eens. Gewoon bullshit.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11904 messages
  • 5310 votes

Keukenmaxx met Louis van Gaal. En ook die kok: 'Eet u een hapje mee?'! Braakneigingen!

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2862 votes

De nieuwe reclame van Trouw! Echt schandalig!

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

Vertel?

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2862 votes

Schandalig is helemaal het verkeerde woord denk ik nu

Wat is wou zeggen was: Belachelijk! De reclame begint met een stukje over mensen die de wereld hebben verbetert. Ze laten o.a. veel stukjes zien van Gandhi. Dit is redelijk lang en op een erg serieuze toon waarna ze daarna beweren dat mensen die lezen over het nieuws van de dag ook een bijdrage leveren aan een betere wereld en vervolgens zie je allemaal mensen die 'Trouw' aan het lezen zijn. Dat vind ik toch best een belachelijke vergelijking.

Falkor

• 45 messages
  • 0 votes

die stomme reclames van LENEN.nl

en postkrediet. echt zo ERGGGGG!!!

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Die autoreclame dat zo'n joch een auto na doet, k*t reclame.

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

Bedoel je die van ieeeeeeeeee....

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Gizzmann wrote:

De nieuwe reclame van Trouw! Echt schandalig!

Dan heb je de boodschap van de reclame gewoon verkeerd begrepen. Niks schandaligs aan die reclame, gewoon nog een keer kijken en je zult je dan zien dat je iets te overdreven hebt gereageerd

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2862 votes

Art wrote:

(quote)

Dan heb je de boodschap van de reclame gewoon verkeerd begrepen. Niks schandaligs aan die reclame, gewoon nog een keer kijken en je zult je dan zien dat je iets te overdreven hebt gereageerd

Klopt natuurlijk helemaal, maar heb hem eigelijk nooit meer gezien, alleen die ene keer. Ik wou eigelijk gewoon iets typen als 'idioot' maar nu lijkt mijn post net een woede-aanval

Wat ik overigens ook stomme reclames heb gevonden waren die waar je in het begin een vrouw op een ziekehuisbrancard hoort praten over een of andere zorgverzekering (volgens mij). Vervolgens word ze onder narcose gebracht en zeggen die artsen nog wat. Zou geen idee hebben waar de reclame voor was, dus hij is niet erg geslaagd, wel weet ik dat die reclame volledige saaiheid uitstraalde

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

Volgens mij was dat best een foute reclame idd.

Jupilerman

• 61 messages
  • 0 votes

De Biostabil heeft inmiddels ook België bereikt,volgens mij met net dezelfde reclame

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Jupilerman wrote:

De Biostabil heeft inmiddels ook België bereikt,volgens mij met net dezelfde reclame

Die reclame mag hier al een paar jaar niet meer op tv als ik me niet vergis, omdat het misleidend zou zijn en de werking nooit bewezen is.

Jij bent zelf ook een behoorlijke reclamezuil Jupilerman, ben je er zo trots op dat je bier lust ofzo?

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

SelmaDuim wrote:

Die reclame mag hier al een paar jaar niet meer op tv als ik me niet vergis, omdat het misleidend zou zijn en de werking nooit bewezen is.

Mag en komt nog steeds hoor.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

starbright boy wrote:

(quote)

Mag en komt nog steeds hoor.

Ik kan me herinneren dat er heel veel over te doen is geweest. De reclame met Tineke de Nooij is overigens wel verboden destijds omdat de medische claims de Reclame Code Commissie te gortig werden.

Bron

Maargoed, ik zie die nieuwe versie van de reclame iig nooit gelukkig.

P8rb

• 10773 messages
  • 1820 votes

vanish, aaah!!

Xerena

• 20 messages
  • 0 votes

Ik erger me echt groen en geel aan die Wouterrrr van de 'Leidse Onderrrrwijs Instelling'!!! Gatver, wat een bal gehakt...

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Ai, de kriebels komen weer omhoog van die verschrikkelijke kakker.

Noud

• 545 messages
  • 1157 votes

Nee OHRA reclame... KAN DIEEEEE. aaaaahhhh en ben zelf ook nog eens verzekerd bij de OHRA

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

Xerena wrote:

Ik erger me echt groen en geel aan die Wouterrrr van de 'Leidse Onderrrrwijs Instelling'!!! Gatver, wat een bal gehakt...

Volgens mij mis je de grap.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

kos wrote:

(quote)
Volgens mij mis je de grap.

Juist niet die reclame wil zo ongeloofelijk overdreven een vervelende nerd neer zetten dat het gewoon ongeloofelijk overdreven irritant is. Ook de reactie's van de mederwerkers dat ze wouter en zijn vrouw irritant vinden is vreselijk overdreven.

Verder heb ik ook een hekel aan Leen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.