- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Meest irritante / slechte reclame?
Meest irritante / slechte reclame?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Vooral slecht. Enorme Omroep Max truttigheid.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes

Ik kan dit soort walgelijke reclames niet uitstaan. Bah. 
Panta Rei
-
- 507 messages
- 7 votes
Over walgelijk gesproken: een of andere commercial voor gootsteenontstopper. Je ziet dan een griet die een smerige, natte pluk haar uit het doucheputje haalt.
Ik ging zowat over mijn nek toen ik dat zag.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Dat ik voor ik een Youtube filmpje wil zien veelal verplicht ben om vijf tot twintig seconden naar zo'n schijtirritante kutbanjo-pingeltje en zo'n quasi happy groepsgefluit moet luisteren! Kill it with fire!!!!

Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Dat ik voor ik een Youtube filmpje wil zien veelal verplicht ben om vijf tot twintig seconden naar zo'n schijtirritante kutbanjo-pingeltje en zo'n quasi happy groepsgefluit moet luisteren! Kill it with fire!!!!
Snel switchen naar een ander nummer/filmpje en net zo snel weer terug. Soms een paar keer achter elkaar. Succes gegarandeerd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dit is wat mij betreft de nieuwe Carglass van 2020:
Bloedirritant. Komt nogal vaak op YouTube voorbij.
Ik denk dat deze 'Robin' het liefste nog in dat bedrijf zou wonen met zijn medeproefkonijnen.
En deze, genomineerd voor een Loden Leeuw:
Het gaat vooral om de stem van die man... 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Meest irritant:
alle TV-reclames waarin mensen op 2-wielers getoond worden met silly-plastic-hats (= helmen). Alsof de NL-infrastructuur een war-zone is. 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
(tip: zet het geluid uit en doe oogkleppen op)
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Haha die kan ik juist wel hebben. Scooter kan natuurlijk niet ontbreken in de gemiddelde foute playlist en dit vind ik stiekem ook wel grappig. Geen idee waar de reclame voor is overigens.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Scooter is zo bizar fout dat het gewoon grappig is. Die gozer is een beetje cult, zoals David Hasselhoff.
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes
Huidzalf tegen rosacea: 'Al duizenden mensen hebben er baat bij.'
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Scooter is zo bizar fout dat het gewoon grappig is. Die gozer is een beetje cult, zoals David Hasselhoff.
Ik wist dus echt niet dat die vent bekend was. Wat is het voor iets?
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Foute jaren '90 dance. Ongeveer de foutste die er is. Dit was 25 jaar terug een dikke hit:
Deze ook:
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Scooter - Nessaja (Official Video) - YouTube
Scooter - The Logical Song (Official Video) - YouTube
Ja, dit is echt belachelijk fout maar dit waren toen ik een jaartje of 20 terug begon met stappen wel leuke songs die ze draaien 
Wat ik al zei, die vent is cult. Die maakt zichzelf zo fout mogelijk en dat werkt.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
The chase, is better than the catch. How much is the fish?!
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Vooral omdat het niet werkt en zo makkelijk is. Die man weet dat-ie zo'n foute status heeft, bekend staat om z'n foute muziek en dan gaat-ie nu lekker fout zitten doen in een reclame wetende dat mensen het zo grappig en leuk gaan vinden. Dan werkt het voor mij niet meer.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Die Bingo van Gerard Joling al genoemd hier? Vreselijk 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Wou er net over beginnen. Gadverdamme zeg... en wat een harses ook. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Haha, hoe hij die boeken tevoorschijn plopt met z'n handen.
Groene dreksmurrie op de nuchtere maag tegen woekerprijzen. De enige die daar beter van wordt is Jesse van der Velde.
Let ook op het merkwaardige interieur.
Wat mis ik toch Creatief met Kurk.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Haha ja vreselijk, kom die steeds op YouTube tegen. Dat ik denk: is dit iets nieuws dat ik al had moeten kennen? Weer een nieuwe hype.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat soort spruitjesenbietjesgezondheidshipsters heb je tegenwoordig nogal veel.
En anderhalf miljoen Youtube views bij die video in anderhalve maand, wtf...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat lijkt me juist iets heel ouds. Ik zag groene sappen in mijn studententijd al aangeprezen worden op Tell Sell.
Je kunt natuurlijk ook gewoon een blender kopen en zelf die sapjes maken, maar dan vernietig je alle gezonde vezels.
Veel gezonder is het om zelf verse groente en fruit te eten en te kauwen, dan komen enzymen vrij voor de vertering en krijg je geen suikerpieken / dippen. Beloon jezelf voor dit goede gedrag met een heerlijke bak koffie op de nuchtere maag.
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Een Creatief met kurk-achtige superfoodblogonzin parodie: Een goudmijn. Iemand moet dat echt gaan doen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Niet de Creatief met Kurk-achtige parodie, maar toch leuk:
Curry
-
- 313 messages
- 112 votes
hier kan Gerard Joling niet eens bij in de buurt komen (en ik kan daar nog wel om lachen zo over the top)
Dit is pure terreur, ook dat muziekje:
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Godver ja, ik wordt zo agressief van die reclame! Vreselijk. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat ik me afvraag, kijken jullie reclames ook gewoon volledig? Ik kijk sowieso al nauwelijks nog tv op een enkel programma na en als er dan een reclameblok komt zet ik standaard het geluid af en ga ik even naar de wc, pak ik iets te snacken of schakel ik naar mijn telefoon/laptop. Af en toe een oog op de tv om te zien of de reclames weer klaar zijn. Het maakt me een stuk vrolijker dan naar al die tergende kut reclames te kijken.