- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Meest irritante / slechte reclame?
Meest irritante / slechte reclame?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Loden Leeuw 2010 - TROS Radar - trosradar.nl
We mogen weer!
Uw irritante reclame: Bakker Bart
Uw irritante bn'er: Tineke Schouten (C1000)
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Hoe kan ik nou kiezen tussen Arie Koomen (Media Markt) en Tineke Schouten (C1000)
!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Altijd voor Tineke gaan, want Arie heeft punten gescoord bij de Lama's.
Tineke is vervelend, oud en moet langzaam eens richting rusthuis om daar achter de bloempotten te zitten.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Juist omdat ik Arie een goede cabaretier vind is het verschrikkelijk om te zien dat hij zich zo verlaagt. Hoef gelijk ook geen show meer van hem te zien. "Dit is mijn winkol
".
Wat je zegt over Tineke is natuurlijk 100% terecht.
Valt me trouwens tegen dat die pratende stoelen van Ziggo er niet tussen staan
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
'' Hoi, zeg het maar! ''
........
.......
.........
...............
'' Cassis! ''
GRMBL, stomme Bob reclame. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Beschuitje Els? Beschuitje Els? Beschuitje Els?
Brrr. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Die van Doutzen Kroes vind ik nu al vervelend. 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Ik kijk bijna nooit TV, maar alle tussendoor reclames die op YT, uitzending gemist of BNN komen, blijf ik stom vinden
riefenstahl
-
- 465 messages
- 397 votes
Die kaas reclame met typisch Hollandse tafereeltjes en gezonde blonde Hollandse meiden, moet daar heel politiek correct
ineens een Fatima tussen zitten; zó belachelijk als die boer met een boeren dialect dan zegt ''Feutimeuh, jooh dah kannook'' : dakkannie!
Ze suggereren ook een oud Hollandsch landschap en refereren aan de traditie van kaas; dat maakt het des te ongeloofwaardiger, irritanter en bespottelijker ; ik heb ook nog nooit een allochtone boer of -kaasmeisje gezien.
Die reclame topt voor mij de oerdomme, onleuke AH reclames met de zgn. 'typisch gemiddelde vmbo bedrijfsleider' b-acteur Piekema.
Een paar jaar geleden boycotte het volk AH nadat het hoorde over de bespottelijk hoge premies die de top zich toeeigend , AH gooit er wat debiele reclames tegenaan en het volk gaat als makke schapen weer braaf naar AH 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Schitterende kerel van de AH-reclames man 
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Heel gek. Ooit haatte ik hem, maar opeens mocht ik hem. 
Ik zag hem een paar maanden terug nog in een restaurant.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wou al zeggen U-96, dat is toch wel een beetje jouw humor die knakker.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Hetzelfde geldt voor Robert Jensen en Henk-Jan Smits. Die kon ik vroeger ook echt niet uitstaan, maar met de tijd gaat dat helemaal weg en begon ik ze wel cool te vinden. (HJ in mindere mate dan wel)
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nee Karnemelkkop Smits is nog steeds een eikel en is dat altijd geweest. Vindt zichzelf geweldig, maar stelt eigenlijk geen poep voor. Jensen lag ik vroeger dubbel om. Nu kijk ik al een paar jaar niet meer. Hij is te nep en stelt altijd dezelfde vragen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Alsof Tineke Schouten nog niet vreselijk genoeg is, moet dat mens van een Yolanthe er ook nog bij, met dr 'Die heb ik allll.'
Brrr. 
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Ik kan geen sterretje meer horen in een reclame. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Die van Doutzen Kroes vind ik nu al vervelend.
Precies anders ik wel. 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik zou niet eens weten welke reclame ik het meest irritant vind, omdat ik een gruwelijke afkeer heb van reclames. Vreselijk gewoon. Ik zap dan meteen weg of ga even mediteren tot het programma of film weer verder gaat.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Dit smaakt naar gravel. De next level!
Ik vind hem niet irritant maar het is wel erg slecht 
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1625 votes
Die stomme Roter reclame is echt irritant. Die heb ik nu wel vaak genoeg gezien. Dan zijn die multivitamines voor kinderen, en dan staat er zo'n volwassenen daar achter een beetje gestoord te doen. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat zijn die nieuwe Mediamarkt reclames toch vervelend zeg...
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Wat te denken van de 'vriendenloterij'
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Alsof Tineke Schouten nog niet vreselijk genoeg is, moet dat mens van een Yolanthe er ook nog bij, met dr 'Die heb ik allll.'
Brrr.
Volgens mij is het een look-a-like.
JulesTMNT
-
- 286 messages
- 198 votes
Hij zal vast al eens genoemd zijn, maar die Plus reclame is echt afgrijselijk.