• 178.061 movies
  • 12.207 shows
  • 33.977 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.784 votes
Profile

SBS6

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Was ook wel leuk al was ik nog vrij jong toen dat uitgezonden werd, vast ergens in het begin. Die show die je later kreeg ''Een rug te ver'' heb ik wel actief gekeken en was toen heel vermakelijk, maar geloof dat dat niet bij SBS werd uitgezonden...

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Ik erger me enorm aan deze zender. Natuurlijk ook hier ergerlijk lange reclameblokken tussen de films en vreselijke banners. Maar ze knippen ook gewoon in films.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Idee om de zender gewoon niet meer op te zetten? Doe ik ook. Alleen als er voetbal op is zap ik naar SBS.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Inderdaad, niet kijken, probleem opgelost.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Jaren geleden keek ik altijd het darten op sbs6 maar nu zenden ze het bijna niet meer of af en toe een saaie samenvatting laat in de avond.

Popstars is trouwens ook vrij saai...heel die zender is gewoon raar.

Warren Stantin

• 185 messages
  • 0 votes

speranza wrote:

Ik erger me enorm aan deze zender. Natuurlijk ook hier ergerlijk lange reclameblokken tussen de films en vreselijke banners. Maar ze knippen ook gewoon in films.

Dat is het resultaat van het nationaal-liberale Nederland anno 2010 / 2011. Ik ben benieuwd of deze zender ooit nog eens een niet-Amerikaanse film gaat uitzenden. Een Britse of Nederlandse hooguit, maar dan houdt het ook wel op.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik zie dat SBS6 nu met ''The Sing-Off'' komt? Alweer een zingshowtje?

Ongelooflijk, dat Nederland dat soort ultieme shit niet eens compleet uitkotst zeg.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Again? Maar er draaien nu toch alweer een paar zang shows, of niet? En ze zijn nog bezig met Sterren Dansen ofzo.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ja, zie nu ook een promo voor Sterrendansen op het ijs

(ja, Nederlands Elftal speelt, wat alleen op SBS6 te zien valt)...

Je zou echt zo wensen dat die zender eens failliet gaat zeg. Je maakt mensen onderhand dom als je dit soort zooi het hele jaar door uit blijft zenden. Bedroevend.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

''The Sing-Off'' is eerder afgelopen dan eigenlijk gepland was, er keken te min mensen naar en daarom hebben ze de finale al vervroegd. Dit gebeurde ook afgelopen zomer met ''De Zaterdagavondshow'' waarin de zender een greep wilde doen naar het succes dat Paul de Leeuw had met dit programma.

Nu heeft John de Mol's bedrijf Talpa, SBS voor een deel overgenomen. Hij liet volgens mij direct 3 programma's verwijderen (De Afvallers XXL, Je Leven op de Rit en The Sing Off).

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Ik vind SBS nu nog slechter geworden dan een paar jaar geleden. Die nieuwe presentatie en aanpassing van belangrijke programma's voor de zender (bijv. Hart van Nederland) is imo mislukt.

Uzza_Sparta

• 1195 messages
  • 2138 votes

SBS6 is zeer amateuristisch, nog erger dan RTL, maar ze komen er mee weg omdat mensen het gewoon accepteren? Of ze hebben goede connecties?

Het is mij opgevallen dat ze nooit aftitelingen laten zien en ik denk dat dit komt omdat ze eigenlijk de productie datum van programmas geheim willen houden? Vaak zijn ze zo oud dat ze hoogwaarschijnlijk bijna gratis zijn om uit te zenden!

twee voorbeelden van SBS6:

Elke middag van maandag t/m vrijdag zenden ze de Britse soap serie Coronation Street uit. Deze serie dat afspeelt in Manchester loopt op Britse tv sinds 1960, en komt 4 of 5x per week op de Britse zender ITV.

Bij SBS6 zijn hun afleveringen ongeveer tien jaar oud, want op het moment zijn ITV's storylines over de Diamant Jubileum en de Olympic Games, maar die op SBS6 gaan over de Gouden Jubileum en de Commenwealth Games (die in Manchester werd gehouden in de zomer van 2002)

Dan hebben ze ook elke ochtend en elke middag (dus 2x per dag) op SBS6 de programma Droomhuis in de Zon, over hoe Britse mensen een nieuw leven willen starten in het zonnige buitenland

SBS 6 - Programma Home - Droomhuis in de Zon - sbs6.nl

maar was achter gekomen dat deze afleveringen zijn ongeveer acht jaar oud! Nog erger is dat tijdens de programma gaan ze juist de stukje geen ondertitelingen geven als de mensen over een bepaalde jaar praten!

"they have started work to build a motorway nearby and they expect to complete it by 2006" wordt gezegd maar dat stukje krijgt dus geen nederlandse ondertiteling.

Zo te zien willen SBS6 de indruk geven dat het recent is en dat mensen nog steeds met een budget van 80 of 90 duizend euro een leuk huisje kunnen kopen in het buitenland.

En als je dit hun vraagt via hun website waarom ze zulke oude programmas uitzenden krijg je alleen deze antwoord:

Goedendag,

Bedankt voor uw email.

SBS heeft op dit moment alleen de rechten van het seizoen dat we uitzenden.

Met vriendelijke groet,

Publieksservice SBS 6

SBS6 begrijpen niet, of willen niet begrijpen, dat het juist mensen buiten SBS6 zijn die voor deze zender betalen

amateurs!!!

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3941 votes

Mooi neer gezet, ik ben er helemaal mee eens en zo zijn er nog meer dingen van SBS6 wat gewoon amateuristisch is en met weinig geld wordt neer gezet.

Ik kan me daar erg over druk maken, daarom vindt ik het ook een zeer minder prettige tv zender!!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

SBS stopt programma Beau van Erven Dorens | nu.nl/media | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Die Beau moet wel de grootste tv flop aller tijden zijn

De televisiezender stelt woensdag dat het vertrouwen in de presentator nog 'onverminderd groot' is.

Gelukkig, hebben we de komende jaren nog meer kansen om SBS uit te blijven lachen.

Jammer dat Reportage niet op een ander kanaal komt, net als het Nederlands Elftal. Dat zijn de enige 2 programma's van niveau op die zender.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Ik vind Wegmisbruikers en Red Mijn Vakantie ook nog wel leuk.

Het lijkt me dat Beau nu eens zijn conclusies gaat trekken? Niemand wil die gozer op tv zien.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vrouw van Beau van Erven Dorens ernstig ziek | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Dit is natuurlijk wel ontzettend naar nieuws. Ik plaats het maar even omdat ik enkele dagen terug nog in dit topic om Beau zat te lachen. Maar nu heeft hij sowieso wel belangrijkere zaken aan zijn hoofd. Sterkte.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

SBS biedt series voor uitzending al aan op Kijk.nl | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Lekker prehistorisch zeg.

En wat een bedragen vragen ze

Het is niet 1999 meer ofzo.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Een helemaal BN-ers gaan schansspringen

Dit moet toch wel de meest treurige tv-cast ooit zijn. Wat is deze pauperzender tot een ongekend dieptepunt gezonken zeg.

Misschien kunnen ze de schans saboteren, zijn we van een hoop irritante C sterretjes af

stinissen (crew films & series)

• 23438 messages
  • 76923 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

Een helemaal BN-ers gaan schansspringen

Dit moet toch wel de meest treurige tv-cast ooit zijn. Wat is deze pauperzender tot een ongekend dieptepunt gezonken zeg.

Misschien kunnen ze de schans saboteren, zijn we van een hoop irritante C sterretjes af

Ik vind dat wel leuke tv , echt waar.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Dat schansspringen lijkt me ook wel grappig, pure pulp. Gaat ook wel scoren.

Nieuwe zaterdagavond wel weer een grote flop voor SBS met maar een half miljoen kijkers voor Pop Talent en ShowbizzQuizz. Aantal flops op die avond echt niet meer aan te slepen...

Minken

• 668 messages
  • 494 votes

SBS 6 staat synoniem aan flop. Schansspringen gaat idd een hit worden, daar kunnen zaterdag over 1.5 miljoen mensen naar gaan kijken.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Alleen staat het op vrijdag Tegenover de nieuwe dansshow van RTL, ben benieuwd naar de cijfers.

SBS wordt verder gewoon totaal niet meer gevonden door de kijker. Zet Pop Talent op RTL4 en het haalt met gemak dubbele cijfers (hoewel de jury wel heel erg nikszeggend is).

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Paniek moet nu wel heel groot worden bij SBS: Vliegende Hollanders gehalveerd naar 600.000 kijkers en de strijd glansrijk verloren van Everybody Dance Now (en Flikken).

Ook dit dus weer geen hit voor SBS (waar ik hem wel had verwacht).

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zijn mensen niet BN-er in programma's-moe aan het worden denk je dan? Helemaal de groep van SBS, met Joling en co. Ik kan niet snappen dat mensen vrijwillig naar zoiets kijken. Zelfs als ik een avond thuis ben, geen dvd speler of laptop ter beschikking heb, zou ik mijn tv niet op zoiets afstemmen. Dan nog eerder een goed boek lezen.

Overigens snap ik dan weer niet dat die rommel op RTL4 wel goed wordt bekeken. Schijnbaar promoten zij zichzelf beter en is hun imago beter, maar al die meuk met Linda en Mol, Jack Spijkerman en Wendy van Dijk is eigenlijk minstens zo zielig.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

BN'er moe zijn we nog lang niet, kijk maar naar Wie is de Mol of Expeditie Robinson die draaien als een tierelier (WIDM deze week zelfs kijkcijferrecord 2,3 miljoen) of die RTL shows als Ik Hou van Holland of Jongens tegen Meisjes. En de enige echte (amusements)hit van SBS de afgelopen 2 jaar was Sterren Springen.

Het probleem lijkt echt bij de SBS te liggen. Ook de adverteerders gaan nu morren: 'Het gaat helemaal mis met SBS' - AD.nl

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Maar alles kent wel een tijd van komen en gaan. Eerst had je de real life soaps (Big Brother en co), daarna de talentenjachten (loopt volgens mij ook richting het einde) en de laatste paar jaar de BN-ers doen allerlei dingen-programma's. En het ligt wel aan de zender en het programma, maar volgens mij raakt Nederland wel BN-er moe. Niet zo vreemd, aangezien de meeste BN-ers talentloze aandachtsgeile zwakzinnigen zijn. En er zit wel verschil in tussen Wie is de mol of de SBS ellende, maar ik doel eigenlijk meer op de echt irritante groep altijd aanwezige BN-ers. Ik kijk Wie is de mol niet, maar lees altijd wel even wie er mee doen. De meeste namen ken ik vaak niet eens. Het zijn meestal toch de wat minder bekende, mediageile namen. Dan is het nog wel oke. Dat het bij RTL wel loopt moet echt aan hun imago of aan het gebrek aan leuke tv op die avonden liggen, want ik kan echt zelf echt niet langer dan een paar minuten naar Linda of Wendy kijken.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

otherfool wrote:

BN'er moe zijn we nog lang niet, kijk maar naar Wie is de Mol of Expeditie Robinson die draaien als een tierelier (WIDM deze week zelfs kijkcijferrecord 2,3 miljoen) of die RTL shows als Ik Hou van Holland of Jongens tegen Meisjes. En de enige echte (amusements)hit van SBS de afgelopen 2 jaar was Sterren Springen.

Het probleem lijkt echt bij de SBS te liggen. Ook de adverteerders gaan nu morren: 'Het gaat helemaal mis met SBS' - AD.nl

Gaat de goede kant uit. En jammer ook dat je bij je kabelmaatschappij niet gewoon minder betaalt en dan een beperkt aantal zenders kan opnemen. Dus Nl 1,2,3, Nat Geo, Discovery en wat themakanalen. Dan kan ik de RTL-zenders eruit halen, SBS, net5, Veronica en weet ik wat voor troep. Ik kijk er nauwelijks naar maar betaal d'r wel voor. Of SBS gaat gewoon failliet, dat is ook een oplossing.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Kwam dit net toevallig tegen:

SBS 6 onderbreekt filmhit Inception 58 minuten lang - | MSN Entertainment - entertainment.nl.msn.com

Inception, dat met een speelduur van tweeënhalf uur van zichzelf al een lange film is, wordt niet alleen geïnterrumpeerd door 45 minuten aan reclames, maar ook nog eens door 12 minuten Hart van Nederland en een minuut aan weer- en shownieuwsupdates.

SBS 6 heeft zich voorgenomen om Hart van Nederland steevast weer om half elf te laten beginnen en dat betekent dat de filmfan zich voor het slot van Inception eerst door de nieuwsrubriek en bijbehorende reclameblokken heen moet worstelen.

Veel plezier vanavond... Er werken echt alleen maar idioten bij SBS6 denk?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha, dat is wel dieptriest. Wat is het toch een kansloze pauperzender zeg.

Gelukkig merkt men dit daar ook steeds meer en meer in de kijkcijfers:

'Het gaat helemaal mis met SBS' - AD.nl

Zou mooi zijn als deze tokkiezender van de ether gaat.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.