SBS6
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Dat moet wel het grootste minpunt zijn. Die verdomde reclames. Je kan maar een paar minuten kijken en dan begint dat gezeik al.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Gisteren bij Reportage die gast die 25 liter water had gedronken... 
alcapachino
-
- 293 messages
- 108 votes
SBS is ook gewoon een kots zender!
Rot shows met *** presentatoren en presentatrices !
Ik ben blij als daar reclame is hoef je tenminste niet naar die kut kop van brard of dat andere tuig te kijken,
MR APOCALYPSE
-
- 610 messages
- 0 votes
Ik vind reportage op zondagavond weleens leuk als het over moordzaken ofzo gaat.
Ook peter r de vries en die Stegeman-programma's vind ik vermakelijk.
Ik irriteer me altijd aan shownieuws,die presentators stuk voor stuk ranzig..
Vooral die redacteur van Prive die daar dan staat alsof die een banaan van achter erin heeft zitten.
Vraag me af waarom series nooit herhaald worden op zenders de hele dag door.
Waarom de hele dag tell-sell,hele nacht sex-gedoe,waarom geen herhalingen.
Ik vind hart van nederland ook wel een boeiend nieuws-programma,beter dan het NOS-journaal zowiezo.
De 25 is ook vervelend maar die ellemieke,wow,jammer dat ze haar geen betere shows geven,zet die neer bij shownieuws...
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik vind dat men SBS kijkers hun stemrecht moet ontnemen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
En Piet Paulusma, Patty Brard, Cilly Dartel en Milika Peterzon (Hart v Nederland) deporteren naar Siberie...
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Maar de smaakpolitie moet wel blijven, die gast is zo hilarisch
die reclame waar die nu in zit ook, whahaha.
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Oh god ja, die kalfsvlees-commercial. Met een toontje alsof Nederland voornamelijk uit overjarige kleuters bestaat. Onbedoeld hilarisch.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik ben trouwens dol op kalfsvlees. 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Kalfsvlees, daar word iedereen toch blij van?
Echt ontzettend onnozel. De eerste keer dacht ik dat het een soort grapje was, maar als je dan ziet hoe serieus ze zich zelf nemen 
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Ach.. SBS's grootste nadeel blijft : Reclame. Sommige programma's zijn wel vermakelijk.. Zo kan ik wel lachen om die Rob Geus : ''Het was er een erg groot rommeltje, man, man, man, man, nee daar wordt ik heus niet vrolijk van''. Hart V. Nederland is ook wel oké, maar dat is het dan wel zowat.. Wegmisbruikers is een en al herhaling.. Ik heb nu al een aflevering gezien die ze al 2 (of meerdere) keren hebben uitgezonden.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Mwah, ik vind 't maar een irritant persoon. Programma wat hij doet is wel leuk, maar puur zijn uitstraling en houding irriteren me.
Sowieso kijk ik al jaren geen tv meer, behalve SBS6' Reportage. Geweldig programma.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Ja Reportage is goed om slaap te krijgen, die stem van die bolle Pieper Bierenspoot of zoiets, wat gemekker over een serial killer/gevangenis/verkrachter, en altijd de afsluiter 'kijk volgende weer voor een opmérkelijke reportage', ..zzZzzZZz...
De rest van SBS vind ik echt vreselijk, campingzender, vooral dat HvNL.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
SBS6 heeft wel een paar leuke programma's. Ik kijk zelf ook vaak naar Reportage, Gevangen en Gevaarlijk. Leuke programma's.
SBS6 heeft te weinig afwisseling, altijd weer Idols, Popstar..
En dan komen ze opeens aan met Uri Geller, heeft die gast niets beters te doen? Waar wilt hij van profiteren? Nergens. Het is ook zo'n fake programma. Eerst was het: De nieuwe Urgi Geller.
Er was een nieuwe Urgi Geller uitgekozen en een jaar later beginnen ze weer met: De nieuwe Urgi Geller. Ik bedoel what the f? Als er al iemand anders uitgekozen is, dan volg je hem toch op en niet Urgi Geller? En dan komen ze na Idols aan met Popstars. Waarom een naam verandering? Het is gewoon precies het zelfde: mensen die beroemd willen worden. Alleen omdat ze niets nieuws/beters kunnen verzinnen, veranderen ze de naam maar gewoon. Echt zielig. En dan komen ze met K2 zoekt K3... echt waar. Ik heb dat voor een paar minuten gekeken en ik moest bijna huilen van het lachen. Ik bedoel: hoezo gaat een man van 40 jaar auditie doen om lid te worden van een meidengroep die te weinig aandacht krijgen? Echt gewoon te zielig. Zielig, zielig, zielig, zielig. Zielig dat is wat SBS6 is geworden de afgelopen tijd..
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik bedoel: hoezo gaat een man van 40 jaar auditie doen om lid te worden van een meidengroep die te weinig aandacht krijgen?
echt?
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Ja! Zielig toch? Ik heb medelijden met zijn kinderen (als hij die heeft) vooral als ze op de middelbare school zitten. Lol!
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2253 votes
Kom op nou, jullie zijn allemaal wel erg hard voor SBS6. Het is en blijft immers een fantastische zender voor iedereen die oppervlakkige kuttelevisie wilt kijken - spijtig genoeg behoor ik alleen niet tot die groep.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja Reportage is goed om slaap te krijgen, die stem van die bolle Pieper Bierenspoot of zoiets,.
Pepijn Bierenbroodspot! 

Tegenwoordig wat minder bol..
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Dat is hem ja
T.v. maakt dik heh zeggen ze 
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Eerst was het: De nieuwe Urgi Geller.
Er was een nieuwe Urgi Geller uitgekozen en een jaar later beginnen ze weer met: De nieuwe Urgi Geller. Ik bedoel what the f? Als er al iemand anders uitgekozen is, dan volg je hem toch op en niet Urgi Geller?
Centjes 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
De andere nieuwe Uri Geller. Wel een stuk beter als het 1e deel.
jester
-
- 806 messages
- 1245 votes
SBS is de meest irritante zender die ik ken, met hun ontelbare vooraankondigingen, aftelmomenten en zelfbevlekking. "Heel Nederland kijkt naar....(vul maar in Popstars, de nieuwe Uri Geller, K2 zoekt K3)". Nou, echt niet! 
En dan heb ik het nog niets eens over Alberto Stegeman gehad. 
lars-pixar
-
- 1460 messages
- 3941 votes
Laat ik beginne bij het begin:
SBS6 is een zender die vanaf 2001 er bij is gekomen, al bekend kwam ook gelijk de serie 'Shownieuws' en later 'Trouwmacenter' later toen SBS6 er achter kwam dat er veel mensen keken naar de zender, haden ze de presentator gerard Joling in SBS6 gezet, met het programma Shownieuws, later kwam SBS6 een beetje met familie spel programma’s zoals Pop stars en Uri Geller en nog meer troep, Hier over een kleine uitleg:
Uri Geller leek cirrus te zijn vanaf het eerste seizoen, maar later werd het als maar kinder achting om zo te zeggen vanaf siezoen 2 kwam The Mask,(Niet die ene van seizoen3) met verbasing dat het Hayashi is die al in seizoen 1 er uit werd gegooid en nu in seizoen 2 zich voor doet als de mask (daar zie ik toch in dat je maar 1 keer mee mag doen of niet soms?) Later in seizoen 3 was het helmaal nep en show achting en drama met weer iemand die we al bij seizoen 1 hebben gezien met de naam Rinke.Ook werd er niet goed beslist wie er door macht zoals de beste weg gingen bleven de slechtste over.
De films van sbs6!!
Leuk denk je eve een film te kijken op maandag op sbs6, nee hoor alleen maar oude doosje films uit het jaar 00, nou ja kijke maar naar Jemas Bond en Mision impossible (zoals deze films: Men in Black / Batman / Miss Congeniality / Show Time / Bruce Almighty / Deuce Bigalow) met zo veel reclame in 1 zo film zit wel 4 keer reclame en in een show wel 5 (Zoals: Popstar die weer voor de 4 keer in dit jaar wordt uit gezonde) ook harry potter is een blijvertje bij SBS6!! je hoeft in middels niet de films op Dvd te kopen want SBS6 zend het voor je uit.
Girard Joling: (& Patty Brand)
Jodel jodeling!! Alle maal herie en drama bij SBS6 vanwege herrie schopper Gerard Joling!!
Hij verkalt het weer bij deze programma’s : Pop star / Holland cottelent / Uri Geller? / weet ik veel hij presenteert bijna alle familie shows en drama. Patty Brard het tettert nu nog in me hoofd het ge-bler en gekrijs van Patty Brard, zij stelt zich er aan.Vroeger kocht ik een cd en dat was van Patty Brard hier komt de grap: ik zij tegen me broer heet zij nou Party Brand? Toen was ik 8 en nu heet ze voor mijn Party Brand of gezegt Patty Brand!!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
SBS 6 zendt sinds 28 augustus 1995 uit.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Ik wou net zeggen, ik keek er vroeger altijd Goudkust op. Tevens het enigste goede wat er ooit uit voort is gekomen. 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Over de rooie toch ook? Goed te doen in een melige bui. Al was t eigenlijk gewoon slecht.