• 177.923 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.308 votes
Profile

Bassie en Adriaan

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

Wouter wrote:

Ze hebben natuurljk nooit gedeugd.

Waarom 'ze' wat is met mis met Adriaan? De negatieve publiciteit ging vrijwel altijd over Bassie.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Nee hoor. De heren waren jarenlang twee handen op 1 buik.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Oud nieuws. En een lastige zaak. Hoe zit het met de opvoedingstaak van de ouders ? Ik vind vooral die ouders foutief opereren. Maar ik was er niet bij, ik heb niet kunnen zien wie, wat en waarom deed. Laten we het oordeel van de rechter maar afwachten. Die moet daar beter toe in staat zijn.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ze moeten gewoon van zijn pruik afblijven. Als je als oude man van 71 bijna dagelijks om moet gaan met de jeugd van tegenwoordig kan ik me voorstellen dat je uit frustratie een keer een kind aan zijn oor trekt. :evil

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

Zegt ie niet zelf : wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen?

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

Wouter wrote:

Nee hoor. De heren waren jarenlang twee handen op 1 buik.

Als ik incidenten of überhaupt iets hoor gaat het altijd over Bassie die weer een 1 of andere schnabbel of problemen heeft. Met dat belastingincident toen ook, bij Aad van Toor was er maar een klein probleem terwijl B zijn inkomsten niet eens opgaf.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

hinie wrote:

Zegt ie niet zelf : wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen?

LOL.

Om dan maar weer even de positieve kant van de familie van Toor te bekijken: Er is zojuist een nieuw filmpje van Bas uitgekomen, Bassie en de zoektocht naar Charley. Helaas geen Aad, maar dat zou ook niet gaan aangezien de man hopeloos verandert is.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5736 votes

Hannibal wrote:

Ze moeten gewoon van zijn pruik afblijven. Als je als oude man van 71 bijna dagelijks om moet gaan met de jeugd van tegenwoordig kan ik me voorstellen dat je uit frustratie een keer een kind aan zijn oor trekt. :evil

Hij heeft bewust die baan gekozen. Als hij er niet tegenkan, moet ie flink overwegen of het wel voor hem weggelegd is. Ik hoop dat ie nog flink aangepakt wordt.!

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Bart Tönjann wrote:

Om dan maar weer even de positieve kant van de familie van Toor te bekijken: Er is zojuist een nieuw filmpje van Bas uitgekomen, Bassie en de zoektocht naar Charley.

Je zei POSITIEF? Dat zoiets nog gemaakt wordt:

http://stream.nxs.nl/asx/bassieenzijnvriendjes/bassie_deotvoering

Bassie en Mozart; Bassie finally met his match?

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

matthijs_013 wrote:

(quote)

Hij heeft bewust die baan gekozen. Als hij er niet tegenkan, moet ie flink overwegen of het wel voor hem weggelegd is. Ik hoop dat ie nog flink aangepakt wordt.!

Ja dag, als een kind vervelend is mag hij toch best een corrigerende tik krijgen? De ouders moeten op zo'n kind letten.

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

Ben tegen een tik, dus ook geen corrigerende...

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

tukkerstein wrote:

Ja dag, als een kind vervelend is mag hij toch best een corrigerende tik krijgen? De ouders moeten op zo'n kind letten.

Echt wel! Meppe die handel

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

tukkerstein wrote:

(quote)

Dat mag hij zelfs niet vand ie ouders. Laat staan van Bassie, vind ik.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5736 votes

tukkerstein wrote:

(quote)

Dit is niet de jaren '50 meer. Tegenwoordig kan om die reden zelfs de kinderzorg erbij komen.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

tukkerstein wrote:

(quote)

Ik heb er zelf nooit een gehad en ben er blij mee. Kijk je wel eens Nanny programma's? Dan zijn die zeker allemaal onzin.

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

matthijs_013 wrote:

(quote)

Dit is niet de jaren '50 meer. Tegenwoordig kan om die reden zelfs de kinderzorg erbij komen.

Als een vreemde dat doet ja.

Een ouder mag best een corrigerende tik geven.

Maar Bassie is natuurlijk gewoon een lul en eigenlijk helemaal geen eens een clown. Toen hij dun was deed met Adriaan acrobaten trucs geloof ik.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

PaulieWalnuts wrote:

Bassie is natuurlijk gewoon een lul

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

veron35 wrote:

Dan zijn die zeker allemaal onzin.

Ja.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

PaulieWalnuts wrote:

(quote)

Als een vreemde dat doet ja.

.

Persoonlijk vind ik van niet.

timbo_

• 13116 messages
  • 3859 votes

PaulieWalnuts wrote:

Ik denk dat een goede ouder het eigenlijk nooit nodig heeft.

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Dat is naast de kwestie. Het gaat erom dat Bassie zo'n kind nooit mag aanraken, of je nu vindt dat de ouders dat wel mogen of niet.

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

Wouter wrote:

(quote)

Persoonlijk vind ik van niet.

Ik ben ook tegen..

psycholamp

• 1960 messages
  • 580 votes

Bassie en Adriaan zijn nooit leuk, vond ik vroeger ook al niet. En moet die bierbuik een acrobaat voorstellen?

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Dat zal ik je een haarfijn uitleggen wat hij moet voorstellen: op dit moment vind ik

john wayne, steve mc queen , lee marvin en clint eastwood en nog een hoop andere ontzettend cool.

Van mijn twaalfde tot mijn veertiende was ik helemaal idolaat van

arnold schwarzenegger, sylvester stallone, jean claude van damme, steven seagal,

jet li en bruce lee.

En die acrobaat met bierbuik zoals jij het zo lekker zegt was daarvoor mijn grootste actieheld, en wat moet die acrobaat met bierbuik moet voorstellen de grote held van miljoenen nederlandse kinderen

Ps: De gene met die bierbuik was trouwens zijn broer bassie

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

Nou ik denk dat hij doelde op hoe hij er op dit moment uit ziet. Hij heeft een enorme buik inmiddels!

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Kan best ik heb hem al een lange tijd niet meer op tv zien verschijnen,

logisch met die vreselijke tijd die die man achter de rug heeft.

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Sinds de jaren '80 al hoor.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Dat viel toch reuze mee.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

niethie wrote:

Dat viel toch reuze mee.

Ook voor een acrobaat?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.