- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Bassie en Adriaan
Bassie en Adriaan
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
het blijkt toch maar weer dat we vroeger (?) allemaal massaal Bassie en Adriaan hebben gekeken. Mogen we die afleveringen toevoegen Jordy? 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
kroket, frikadel......
zak patat, frikandel speciaal (breekt ondertussen sigaren)
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Hand opsteken wie de plaaggeest eng vond (hopelijk niet alleen ik
)
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
vooral toen adriaantje aan de ringen hing en het touw was doorgesneden 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
als je ze eens wil zien peter, je mag zo alles van mij lenen 
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
ik laat me nog liever ingraven naast een mierenheuvel volledig ingesmeerd met stroop.
Nils
-
- 177 messages
- 77 votes
Ik denk zelfs dat ik aan mijn pensioen toe ben 
En dan nagaan dat de jeugd tegenwoordig het moet doen met Samson & Gert en Ernst, Bobby en de rest.
Geef mij maar Bassie & Aadriaan.....
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
de reis door europa, de reis door amerika, de sleutel, de kroon, de huilende proffessor,
de plaaggeest, kanarische eilanden, allemaal
klassiekers !
Nils
-
- 177 messages
- 77 votes
Bas gaat overigens volgend jaar eindelijk zelf voor zijn plezier reizen.
Weet je overigens dat ik ze geloof als ze alletwee zeggen dat ze alleen maar aan het werk waren op deze exotische plaatsen?
Ik geloof dat Bas zelfs een keer zijn enkel had gebroken en gewoon doorging met filmen zodra hij uit het ziekenhuis kon komen...
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
ja maar ook voor mij gaat het avontuur verder, want er komt vast nog veel meer. maar ik denk niet vandaag, maar de....
Nils
-
- 177 messages
- 77 votes
"Vroeg oud" noemt men dat.
Ik ben zelf trouwens toch al een retro-figuur.
Ik heb een BMW 2002 uit 1974, en een BMW 320/6 uit 1980.
Ik hou van oude muziek (the Beatles)
Ik ben zelf van bouwjaar 1975.
De Plaaggeest heb ik misschien ooit eens gezien, maar de Huilende Professor zeker.
Nils
-
- 177 messages
- 77 votes
I.d.d.
Maar ik moet zeggen dat ik een herhaling moet zien om het weer allemaal precies te weten.
Overigens valt het me wel op dat ik dingen van vroeger beter weet te herinneren dan dingen die nu gebeuren.
Misschien is het nu geen boeiende tijd?
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
Bassie schijnt niet zo'n aardige man meer te zijn... Altijd zijn belastingsopgaves kwijt enzo.. 
Pitbull
-
- 558 messages
- 1424 votes
Ach ja, het is tegenwoordig pas opvallend als je geen fraude meer pleegt.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Bassie schijnt niet zo'n aardige man meer te zijn
zal je nog wat leuks vertellen. de lachspektakel wagen staat altijd in mijn laan en een paar straten verder woont bas van toor 
Nils
-
- 177 messages
- 77 votes
Hun (stief?) broer schijnt ook op het verkeerde pad gekomen te zijn....
En toch blijf ik het leuke mensen vinden, die broers.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
schijnt?
die stiefbroer woonde eerst een paar huizen verder bij mijn in de laan en kweekte daar een enorme weetplantage, waarna de politie met een huiszoekingsbevel zijn hele handeltje oprolde! en zo zijn er nog wel wat dingen.
jester
-
- 806 messages
- 1245 votes
Hand opsteken wie de plaaggeest eng vond (hopelijk niet alleen ik
)
Toevallig zag ik de afgelopen weken weer een aantal afleveringen met de plaaggeest, op net 5 geloof ik (ik heb een dochter van 2,5 jaar, vandaar dat ik ze weer zag), en de plaaggeest is toch wel een stuk enger dan de baron, laat staan vlugge japie. De plannetjes van de plaaggeest slaagden tenminste!
Waren dat nou de eerste Bassie en Adriaan afleveringen, met de plaaggeest?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De plaaggeest! 
Van al het Bassie en Adriaan werk heeft de plaaggeest het meeste indruk op me gemaakt. Toen ik klein was vond ik de plaaggeest ontzettend eng.
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Heel toevallig had ik het vorige week met een maar klasgenoten op school het er ook over.. iedereen was het er over eens.. DE PLAAGGEEST is mega eng!!
Maar, wat kwam ie nou werkelijk doen? Plagen? Zo erg kan dat toch niet zijn.. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hij zag er in ieder geval heel eng uit. Een heel enge kop had 'ie. Hij is heel lang werkloos geweest hoorde ik, maar jaren later heeft 'ie nog in Lost Highway gespeeld.
Pitbull
-
- 558 messages
- 1424 votes
Ik heb nog nooit van de plaaggeest gehoord 
Shame on you and your whole family