• 178.035 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.629 votes
Profile

Terminator: The Sarah Connor Chronicles

mandy7

• 487 messages
  • 305 votes

Coole serie

blij dat ze deel 3 uit de terminator serie negeren

want dat was een k**film.

helemaal vergeleken bij deel 1 en 2.

Lena Headey als Sarah Connor is overigens ook geen straf om naar te kijken.

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

Ah hier is dus ook een topic van. Vind de serie zeker vermakelijk en het feit dat Arnie er niet in zit doet geen afbreuk aan de serie.

Als je er nog mee moet/wilt beginnen bijt dan even door de eerste paar rommelige afleveringen heen, want het is wel wennen. echter wordt het alleen maar beter. Seizoen 2 blijft maar leuker en interessanter worden, waardoor ik deze serie meer ben gaan waarderen dan het alsmaar slechtere wordende heroes bijv.

Er is nu even een break, 14 feb kunnen we weer los en als het seizoen ongeveer voorbij is zal Terminator Salvation inmiddels wel in de bios draaien. Kortom, 2 leuke terminator kwartaaltjes voor de boeg!

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Dat Arnie niet voorkomt maakt geen verschil.

Er komt amper een Terminator in voor.

Deze serie vermaakt mij dan ook niet zo zeer.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Best een goede serie. Misschien iets te langzaam en de special effects zijn soms ook niet helemaal geweldig maar het doet wel iets interessants met het Terminator universum. Vooral de ontwikkeling van John Connor is goed uitgewerkt en wordt steeds interessanter.

Verder blijven er veel boeiende mysteries over. Wie is Cameron precies, hoe zit het met Future John en waar is Weaver allemaal mee bezig?

dumble

• 268 messages
  • 225 votes

Ik volg deze omdat ik terminator fan ben, de serie is niet slecht maar ook niet echt super moet ik zeggen. Voor de rest kloppen er een aantal dingetjes niet, ze hebben het continu over dat de terminators denken. Bijvoorbeeld de episode dat sarah tegen cameron zegt dat ze misschien maar eens moet denken waarom john haar terug in de tijd heeft gestuurd, misschien wel om haar weg bij hem te krijgen. En dan zie je cameron ineens heel verbaast kijken.. beetje schraal allemaal..

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Mogen ze niet denken dan?

Cameron is een onbekend type terminator dus weet je niet wat haar mogelijkheden zijn.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het Terminator concept is natuurlijk dat ze voorgeprogrammeerd zijn met een uit te voeren doel dat voor hen is bepaald.

Als je dat concept aan gaat passen dan verkloot je alles. Ik kijk daarom deze serie niet. Zal hoogstwaarschijnlijk afbreuk aan de films doen.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Waarom zou je dan alles verkloten? Het is volkomen in overeenstemming met de films (de derde film speelt overigens geen rol in de serie). Skynet werd zich immers ook bewust van zichzelf. Nu doen sommige geavanceerde terminators dat ook en vormen een eigen mening. Een fout van Skynet, de bedoeling, of het werk van Connor? Ik vind het wel een interessante ontwikkeling die juist in een serie goed uitgewerkt kan worden. En dat lijkt hier het geval.

dumble

• 268 messages
  • 225 votes

BoordAppel wrote:

Mogen ze niet denken dan?

nee, dat mogen ze niet..

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Waarom niet?

dumble

• 268 messages
  • 225 votes

Omdat het computers zijn, computers rekenen.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Skynet is een geavanceerde AI. En al doen het het niet zoals jij en ik, het denkt wel degelijk.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Aflevering 2.22 die afgelopen vrijdag was uitgezonden was tevens de afsluiter van de serie. De serie zal niet meer terugkomen.

Kan niet zeggen dat het een grote misser word, aardig te kijken maar overduidelijk dat het moeilijk is om met een laag budget een interessante Terminator serie te maken.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Wel een knappe laatste aflevering. Het zorgt voor een goede afsluiter waardoor bijna alle losse eindjes aan elkaar geknoopt kunnen worden maar het had ook een goede inleiding kunnen zijn voor een derde seizoen waarbij het verhaal een andere kant op had kunnen gaan.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Heeft deze serie zin om te volgen? Het is toch een reeks die zich tussen Terminator 2 en 3 afspeelt?

Ik heb er een weinig positief gevoel over, maar als Terminator liefhebber ben ik dan wel weer geinteresseerd.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Het speelt zich een tijd na deel 2 af. Deel 3 is nooit gebeurd en het heeft verder ook niets met de film die eraan komt te maken, die gaat geloof ik wel verder op deel 3.

Overigens is het nog steeds niet officieel gecancelled geloof ik.

dumble

• 268 messages
  • 225 votes

mandy7

• 487 messages
  • 305 votes

het is nu wel officieel gecanceled

fox heeft wel een nieuw seizoen gekocht van een serie die op de zelfde avond werd uitgezonden, maar minder kijkers trok...

vaaaaaaaaag

maar ja, die serie zal wel goedkoper zijn.

en on the bright side, misschien heeft Lena Headey nu weer tijd voor goede films zoals 300 e.d.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Komt op tv veronica vanaf 13 augustus

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Heb ik best wel veel zin in.

ik heb mijn zus zelfs aangesmeerd om de eerste en de tweede film te zien en nu is ze fan

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

redelijk leuke tv-serie, alleen beetje ongeloofwaardig en slecht geacteerd....wel leuk om te kijken

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

Heb een half uurtje gezien op tv vanavond maar zag er maar matig uit.

De slechte terminator deed me niks,zelfs de terminatrix uit terminator 3 was angstaanjagender.

Slecht acteerwerk ook zoals ace al zegt en linda hamilton kan niet vervangen worden en ook john conner kwam voor mij veel te soft en slap acterend over...

Wel grappig dat ze teruggingen naar de familie van die donkere vent die in terminator 2 vermoord werd,maar zelfs daar kon het niet boeiend worden.

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Ik heb het eerste kwartier gemist, de rest wel bekeken, zei het niet heel geconcentreerd.

Niet echt geweldig, zeker niet in vergelijking met de drie films met Schwarzenegger.

Het is toch allemaal wat meer b-niveau, met niet al te beste acteurs, hoewel de hoodrolspeelster nog wel ok is.

Herkende ik daar ook die Oosterse dame uit Sin City?

Die vond ik overigens niet echt geweldig als vrouwelijke Terminator. En sinds wanneer kunnen die lachen?

Ik ga hier zeker niet voor thuis blijven, of het allemaal opnemen, daarvoor is het net niet goed genoeg, maar wanneer ik er aan denk kijk ik nog wel een aflevering ofwat...

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Ik vind het verhaal van the terminator gewoon zo leuk dat ik de serie maar zal blijven kijken...wie weet nog een verrassende aflevering. En inderdaad, de terminators zijn echte softies en slecht geacteerd. Ze lopen gewoon veel te sloom naar het slachtoffer en die ontsnapt alweer..

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

Ja indeed,en zo zal het wel de hele serie gaan.

Op een gegeven moment zaten ze in die kluis en die terminator probeerde naar binnen te komen.

Ik vond het totaal niet spannend terwijl de aanwezigheid van robert patrick in terminator 2 zenuwslopend spannend was.

Sarah stond al klaar met een of andere megagun,het sloeg allemaal nergens op.

Ik denk dat ik al genoeg heb gezien van deze serie,niveau is niet zo bijzonder.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Ik vond Arnold de beste killerrobot. Robert Patrick was niet zo angstaanjagend als arnold in de eerste film.

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

ace leader wrote:

Ik vond Arnold de beste killerrobot. Robert Patrick was niet zo angstaanjagend als arnold in de eerste film.

Hmmm niet mee eens,maar zowiezo vond ik terminator 2 ook een betere film.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Ze lopen gewoon veel te sloom naar het slachtoffer en die ontsnapt alweer

Mmm, klinkt als T1.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

En de t-1000 in het laatste stuk vd film

malamute

• 1 messages
  • 38 votes

ik ben wel benieuwd hoe het gaat verlopen maar niks kan t2 evenaren.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.