• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.024 actors
  • 9.371.610 votes
Profile

Terminator: The Sarah Connor Chronicles

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Een nieuwe tv serie die volgend seizoen begint op Fox. Op tv.com staat als premiere datum: 1 januari 2008.

The Terminator franchise arrives on TV with this serial drama. Set a year after the events of Terminator 2: Judgment Day the series follows Sarah and John Connor as they hide from the authorities and Skynet's army of Terminators.

Het verhaal gaat over de periode tussen terminator 2 en 3

De trailer ziet er wel gaaf uit:

http://www.youtube.com/watch?v=OjLne16FKmQ

Op youtube zijn ook al enkele clips uit de tv serie te vinden:

http://www.youtube.com/watch?v=fGY6h2cw3J0

http://www.youtube.com/watch?v=Q9g-lgWGdsQ

JVD

• 82 messages
  • 72 votes

Heb hem een weekje geleden gezien........ennuh het was wennen...

Het ziet er allemaal natuurlijk veel goedkoper uit dan de 3 films.....de nieuwe Terminatrix ,in deze pilot, is in mijn ogen erg slecht gecast....ook de vervanger/collega robot van Arnie komt niet echt over....

en na 45 minuutjes zat ik met een dubbel gevoel.....ik ben wel benieuwd wat er in het volgende deel gaat gebeuren, maar deze pilot heeft me niet echt geboeid.

Ik zie dit geen succes worden.

2,5 is mijn cijfer in deze

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Ik heb net de eerste aflevering gezien, en ik moet zeggen, ik vond hem erg stoer. De actie was goed en het verhaal zit aardig in elkaar. Natuurlijk niet zo hoogstaand als in de films. Hij boeide mij zeker en ik kijk dus ook zeker uit naar de andere delen. Ik vind het een geslaagde pilot.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik kijk geen Terminator zonder Arnie...

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik kijk geen Terminator zonder Arnie...

en Arnie is je konijn?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hehe:)

Nee, ik vind dat het heiligschennis is als je een Terminator film of serie hebt zonder Schwarzenegger. Hij is Terminator, zoals Stallone alleen maar Rocky of Rambo is en Bruce Willis John McClane is.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

The Oceanic Six wrote:

Hehe:)

Nee, ik vind dat het heiligschennis is als je een Terminator film of serie hebt zonder Schwarzenegger. Hij is Terminator, zoals Stallone alleen maar Rocky of Rambo is en Bruce Willis John McClane is.

en Kiefer Sutherland is Jack Bauer.

Zoals ik de film heb begrepen zijn er een hele serie terminators (t-1000, t-x) dus alleen The Terminator hoort bij Schwarznegger. Maar goed, het is afwachten, afhankelijk van hoe hoog het budget is zal bepaald worden of het een succes zal worden. Het zal veel van de actie afhangen.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

4 posters:

http://www.ew.com/ew/article/0,,20160052,00.html (let op pop ups)

poster 2 en 4 zijn wel mooi.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Ben benieuwd wat deze nieuwe serie gaat inhouden als ie al in Nederland uitkomt.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

is dus niet de nieuwe film ??

maar een tv serie appart.

fritsy

• 846 messages
  • 7024 votes

Terminator Salvation: The Future Begins (2009) word deel 4 met Christian Bale.

behangdelul

• 197 messages
  • 354 votes

Ik heb net een half uur/3 kwartier zitten kijken, maar wat een bagger!!!

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

ik ga hem dalijk eens proberen, fan van de films met arnie.. verwacht ook niet dat de serie veel beter of goeds zal doen, maar ach.. ik geef het een kansje, misschien is het wel aardig

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Ik heb nu een paar episodes gezien en ik ben er niet van onder de indruk (en ik denk zelfs dat er geen 2de seizoen hiervan zal komen). Het verhaal gaat gewoon te langzaam, het moet allemaal iets sneller als het interessant wilt worden.

De terminator films worden ook gekenmerkt door actie en in deze serie komt het te weinig voor. Ook het verhaal is niet interessant en ook een beetje zinloos als je terminator 3 hebt gezien en weet dat judgement day komt en niet kan worden voorkomen

Achmed

• 550 messages
  • 0 votes

Terminator 3 gebeurt niet in de tijdlijn waar de Chronicles zich afspelen, ze hangen alleen samen met T1 en T2.

DiDa

• 3646 messages
  • 2796 votes

Komt de serie ook nog in Nederland uit?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hoe doen de Terminators het dan in de serie? Of zit er geen in?

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Achmed wrote:

Terminator 3 gebeurt niet in de tijdlijn waar de Chronicles zich afspelen, ze hangen alleen samen met T1 en T2.

Speelt zich toch tussen deel 2 en 3 af?

Achmed

• 550 messages
  • 0 votes

IcU wrote:

(quote)

Speelt zich toch tussen deel 2 en 3 af?

Alleen na Deel II, doordat ze vooruit in de tijd zijn gegaan, is Deel III nooit gebeurt. Dat hebben de makers van de serie gezegd. Dus ze hebben de gebeurtenissen verandert.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Ik heb gisteren aflevering 6 gekeken en toen had ik voor het eerst het gevoel van: misschien kan dit toch wel een goede serie worden.

Dit kwam vooral door de flashbacks en het feit dat we een veel kregen te zien van de wereld na judgement day. Ik hoop dat dit in de komende afleveringen blijft terugkomen.

Ik las laatst ook dat er een seizoen 2 komt (ondanks het uitblijven van indrukwekkende kijkcijfers wil vooral WB deze serie in leven houden als een soort promotie voor terminator 4)

La vache

• 24 messages
  • 1518 votes

Geweldige serie.....

ok, in het begin is het een beetje wennen maar eenmaal je goed met het verhaal mee bent is het behoorlijk spannend....Het komt niet langdradig over (zoals series als bv lost....).....na iedere serie had /heb ik behoefte achter meer....zo benieuwd!

Al 9 afleveringen gezien en het blijft me boeien.... Acteurs zijn in mijn ogen onbekend, maar dat zit wel goed....ze doen het uitstekend.....

ps: kben nogal fan van sf-films, like terminator!

4.5 points

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Ik ben er mee gestopt na 4 afleveringen. Het kon me niet boeien. De eerste aflevering vond ik erg leuk, maar het begon te vervelen en werd hier en daar wat saai. Jammer, want ik was wel van plan deze serie te gaan volgen.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

IcU wrote:

Ik ben er mee gestopt na 4 afleveringen. Het kon me niet boeien. De eerste aflevering vond ik erg leuk, maar het begon te vervelen en werd hier en daar wat saai. Jammer, want ik was wel van plan deze serie te gaan volgen.

de laatste 2 afleveringen waren wel goed, vooral de een na laatste scene:

http://www.youtube.com/watch?v=WG3liYFyuPY

Vooral het liedje When the man comes around van Johnny Cash maakt deze scene echt geweldig (als je de serie helemaal laat zitten kan je deze wel gewoon kijken, anders zitten er hele lichte spoilers in)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Is dit nou wat? Ik kan nog altijd niet wennen aan een Terminator film of serie zonder Der Anhuld....

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

“Progress is impossible without change, and those who cannot change their minds cannot change anything.”

Na een wat onzeker begin vind ik het toch wel een waardige serie om te blijven volgen. Het verhaal wordt ook wat duidelijker en ik heb nog niet gehad dat ik dacht van: 'was schwarznegger er maar'

Yvo1983

• 128 messages
  • 1914 votes

Wat een schande deze serie! Echt beschamend als je weet wat voor een topfilms de Terminator trilogy zijn!

Idd geen T zonder A!!

Nohands

• 315 messages
  • 288 votes

Serrie is supervet, beter dan de laatse film T3 met Arnie!!!

Leuke aanvulling op wat komen gaat in Terminator Salvation: The Future Begins.

aunuscus

• 591 messages
  • 115 votes

ik heb de serie nog nooit gezien.is hij goed?

Demeter

• 261 messages
  • 1662 votes

Ik snap niet dat al die mensen zo graag Arnold Schwarzenegger erin willen hebben. Ik ben blij dat hij er niet meer in zit, want dat zou alleen maar herhaling van de vorige films inhouden. Om de franchise fris te houden is het goed dat er eens wat andere terminators in zitten. Net als de T1000 en de TX uit terminator 2 en 3. Die acteurs doen het toch ook prima? Zelfs vrouwen spelen geloofwaardige terminators (TX en de dame in The Sarah connor chronicles). Ik moet er niet aan denken dat ze allemaal door Schwarzenegger gespeeld zouden worden.

marzuq

• 155 messages
  • 188 votes

is het een zich vervolgend verhaal...of heeft iedere episode een eigen verhaallijn?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.