• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.338 votes
Profile

FC de Kampioenen

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Gürbüz mag met een 'overacting award' bedacht worden.

(Ik heb sowieso een hekel aan haar )

Carmen ziet er vreselijk uit de laatste tijd, echt een afschrikwekkend spook.

Boma blijft Boma, nog wel genietbaar (beter dan zijn worsten in ieder geval)

Die laatste afleveringen blijf ik ook nog wel even volgen.

Ik heb er van de hele serie nooit één gemist, dus die kunnen er ook nog wel bij.

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Ik ben het volledig eens met Brix...

Ik kijk eigenlijk gewoon omdat ik nog nooit een aflevering heb gemist (uit gewoonte zeg maar)

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2569 votes

Deze aflevering vond ik wel leuk. Toch wel eens kunnen lachen en het verhaal is typisch fc de kampioenen. Fernand en Boma blijven toch geweldig. haha

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

Deze was inderdaad beter dan de voorgaande afleveringen.

Het hele gedoe in het gemeentehuis was overdreven, maar het was wel leuk om Carmen en Xavier in Nicole en Hugo-kostuums te zien

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Elvis Las Vegas stijl outfit zou ik eerder zeggen.

Xavier was ongeveer net zo dik als Presley, alleen kleiner

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2569 votes

Ik dacht ook dat ze elvis moesten voorstellen. Alleen dan met een paars kleurtje.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Dat kostuum was wel lachen natuurlijk. Xavier met zijn kraagje.

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

Nu je het zegt, het was waarschijnlijk Elvis.

Het zal eerder het moment van schaamte geweest zijn, gepaard met foute kostuums, dat me aan N&H hun Songfestival-flater deed denken.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Op de keper beschouwd waren de kostuums een mix van die van Elvis en die van Nicole en Hugo.

Die kleuren en de rouches aan de broekspijpen meer Nicole en Hugo, de rest Elvis the pelvis.

En wat die songfestival flater van N&H betreft, die heeft hen toch eeuwige wereldberoemdheid in Vlaanderen opgeleverd, haha.

Gelukkig kunnen ze er zelf ook om lachen.

Ik mag die twee wel.

CD's van hen kopen gaat me wel wat te ver

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Brix wrote:

Boma blijft Boma, nog wel genietbaar (beter dan zijn worsten in ieder geval)

Probeer 'zijn merk' eens:

(afbeelding)

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Bedankt AGE Die site kende ik niet.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Brix wrote:

Bedankt AGE Die site kende ik niet.

Neen!

Met zijn merk bedoelde ik 'sloeber'. Telkens wanneer hij dat in het café zegt "mijn merk", dan bedoeld ie een sloeber.

Da's een bier waarvoor ie reclame heeft gemaakt. En de enige afbeelding met hem en een sloeber was die. Maar kennelijk is deeplinken verboden, en is de afbeelding gewijzigd in een link naar die site.

Dit dus:

(afbeelding)

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

ik dacht al...waar staat er dan iets over dat bier van hem op die site?

Ik wist natuurlijk wel dat je Sloeber bedoelde.

Zouden ze van die brouwerij geld gekregen hebben om dat bier in de serie te promoten denk je?

En een boete achteraf

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik ben nu naar een aflevering van de serie aan het kijken op Eén, voor het eerst sinds jaren. War is het allemaal ontzettend flauw geworden. Nu behoorde de reeks sowieso al niet tot mijn favoriet stukje Vlaamse komedie maar dit is wel erg, erg flauw geworden. Het dieptepunt was het belspel van Carmen.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

'E beke flaawkes'

Redelijke aflevering en tevens de voorlaatste neen?

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2569 votes

Ja de volgende week de laatste. Vind ik persoonlijk toch wel jammer, maar ja het niveau is minder en de acteurs ouder. Helaas ik geniet nog steeds dus het zal wel slikken zijn.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Metalfist wrote:

Ik ben nu naar een aflevering van de serie aan het kijken op Eén, voor het eerst sinds jaren. War is het allemaal ontzettend flauw geworden. Nu behoorde de reeks sowieso al niet tot mijn favoriet stukje Vlaamse komedie maar dit is wel erg, erg flauw geworden. Het dieptepunt was het belspel van Carmen.

Had het er nog met mijn vader over vandaag. We reden langs een tankstation en plots riep hij: 'De lucht is op!' en toen moest ik ook direct aan DDT denken. Hij zei dat hij het vorige week (?) had gezien en dat er toen een soort top 5 gemaakt was met leukste fragmenten, en dat die (vrijwel) allemaal nog uit de DDT tijd waren.

Jammer dat het niveau zo laag is de laatste seizoenen. Ik vind de zaterdagavond sowieso een rotdag om nieuwe afleveringen uit te zenden.

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

De aflevering globaal bekeken was niet zo slecht (toch niet voor de standaard van de laatste paar seizoenen), maar wat zijn vooral Carmen en Xavier toch flauw geworden. Karikaturen van zichzelf, vooral Carmen's feng shui van gisteren.

Wel echt zo'n typische voorlaatste aflevering; alles wat kan mislopen, gaat ook mis, om dan volgende week miraculeus goed te komen.

Wat was het script trouwens belachelijk. Carmen zit te klagen dat er over andere BV's dan haar in de Flair geschreven wordt, dan blijkt het over Samson te gaan. Realisme is ver te zoeken

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Maurice en Doortje zijn het leukst wanneer ze te diep in het glaasje gekeken hebben.

Gisteren dus ook.

De rest was bagger.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Vind Ann Tuts juist erg slecht in het acteren van een dronken iemand...

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Ann 'teuts'

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Gisteren vond ik het de beste aflevering van dit seizoen, al bleef het toch nog zwak. Vooral het personage van Carmen is te dom voor woorden.

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2569 votes

Ik vond dit zeker niet de beste van dit seizoen. Het begin was erg zwak. Naar het einde toe werd het iets beter, maar zeker niet super. Ik heb toch een aantal keer kunnen lachen om maurice en boma.

Dit vind ik van de personages dit seizoen:

- Carmen is inderdaad dit seizoen erg zwak en overdreven.

- Xavier is allang niet meer wat het geweest is. (samen met pico was hij echt goed, nu is het maar een slappe zak zo naast Carmen)

- Mark en Bieke zijn al meerdere seizoen erg zwak

- En Doortje is nooit mijn favoriet geweest.

- Pol blijft gewoon leuk met zijn voetbal haha.

- Pascal is ook niet echt mijn favoriet maar doet het nog redelijk.

- Boma houd het niveau dat we van hem gewend zijn.

- Maurice vind ik dit seizoen wel leuk. In zijn eerste seizoen vond ik hem flauw, maar nu (misschien door het zwakke niveau van de andere) is hij wel een van de betere.

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2569 votes

Dit was het dan de laatste aflevering. Was wel een mooie afsluiting met fernands vrouw en jerome blijft lachen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Heb een klein stukje gezien, EINDELIJK de 7 zieke kindjes van Fernand, dat was grappig. Eindelijk, na al die jaren duidelijkheid of die kids wel of niet bestonden.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Elineloves wrote:

Heb een klein stukje gezien, EINDELIJK de 7 zieke kindjes van Fernand, dat was grappig. Eindelijk, na al die jaren duidelijkheid of die kids wel of niet bestonden.

Echt? Foto?

yeyo

• 6351 messages
  • 4613 votes

filmliefhebber92 wrote:

Dit was het dan de laatste aflevering.

Good riddance.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Eindelijk

Mocht gerust 10 jaar eerder gestopt zijn.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Nu nog tot het jaar 2025 naar de herhalingen gapen.

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

Gezien het niveau van de laatste jaren een degelijke afsluiter (eindelijk een aflevering zonder Carmen's BV-geleuter), maar uiteindelijk niets speciaals en een duidelijk teken dat het een paar jaar eerder al gedaan had moeten zijn.

Fernand had van mij toch wel het geluk mogen vinden met Bertha Boma, dan komen z'n 7 kindjes plots af. Die arme voddenmarchand toch

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.