• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.487 votes
Profile

How I Met Your Mother

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Derde opeenvolgende aflevering waarin een film wordt gebruikt in HIMYM. Had gehoopt dat de makers het niveau van 4.17 konden behouden, maar afgezien van de leuke Leathal Weapon persiflage was dit een zeer beroerde episode.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

De basketbalverhaallijn was inderdaad saai, en die zwangerschapverbergtrucjes gaan ook steeds meer irriteren. Het hele idee van de Murtaugh-lijst is een beetje afgekeken van My Name Is Earl, maar de uitvoering ervan was best aardig.

Geen hoogvlieger, maar er zaten wat leuke stukjes in. The Big Bang Theory was deze week wel weer briljant: It's a trap!

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Wat een bizar seizoen van HIMYM. De meest slechte afleveringen afgewisseld met een aantal meer dan briljante. 4.21 was weer ouderwets goed. Heerlijke Barney opening en het hele sms verhaal werd mooi uitgewerkt. Erg grappig!

Or..

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Mmm....ik vond deze niet zo heel goed. Die Jezus-monoloog was wel briljant, en als fan weet je natuurlijk dat de woorden 'true story' eraan zaten te komen. Ook leuke continuiteit met Teds snelle i love you, gemene opmerkingen van Robin, alleen het hele sms-gedoe vond ik niet zo leuk. Die Stan was wel grappig, een soort Barry White

A sick dad...a very sick dad...no...

The Big Bang Theory was deze week weer veel en veel grappiger. Are you Spock?

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ja die uitspraak van Robin was idd ook erg grappig, vooral de manier waarop ze erbij keek haha!

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Fuckerdefuck, ik wist het toen de aflevering begon!!! Stella dan toch de moeder?

En waarom is Lily al 3 afleveringen weg?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nee, ik denk niet dat Stella de moeder wordt. Dan zouden die kinderen daar al eerder op gereageerd moeten hebben. Ik weet nog wel dat Stella in het begin van seizoen 3 of 4 op dat St Patrick's Day feestje was, waar Ted ook was, dus misschien was ze daar met iemand (een zus of een vriendin) die uiteindelijk de moeder zal zijn.

Of Stella heeft er niets mee te maken, en het is de zoveelste heerlijke fake-out van de schrijvers.

Jammer van de continuiteitsfout bij Barney. Hij was eerst een hippie en kan dus niet op de basisschool al gedroomd hebben van een leven als rokkenjager.

Lily is al drie afleveringen weg omdat Alyson Hannigan een kindje heeft gekregen.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Mwoah, als jong menneke ben je natuurlijk nog geen hippie, dat word je natuurlijk pas later, zie niet echt een (storende) continuïteitsfout.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Wel weer een schitterende Intervention-grap

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Best een leuke aflevering. Eindelijk is Lily weer terug. Jammer van die continuiteit rond het autorijden van Barney. Volgende week schijnt Ted jarig te zijn, dus dan gaan we misschien eindelijk zien hoe die geit op de badkamer komt.

Die ringtone

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Zal ook wel de seizoens finale zijn, hoop op een geniale.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ijdele hoop.. hoewel 'Pulling a Mosbey' wel lollig was en ook het gevecht met de geit ook leuk .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Vond de geit een van de minst leuke stukken. Leukste stukken waren de callbacks naar de eerste date, pulling a Mosby, Sven!, Lily en Robin en Barney. Marshalls sprong deed me ook weinig. Was wel een mooie inleiding op het einde en de cliffhanger biedt veel hoop!

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ik vond dat muziekje erbij grappig, zo'n eeuwig gebruikt hard-rock nr.

Katharina

• 716 messages
  • 1050 votes

Leuk dat er meer mensen zijn die dit een gave serie vinden! Ik heb het eerste seizoen van HIMYM in anderhalve dag gezien terwijl ik het knetterdruk heb met een opdracht. Maar het is gewoon verslavend

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Éen van de mindere series die draait tussen goede series als Acording to Jim en Two and a half Man.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

According To Jim beter dan How I Met Your Mother? Ga je mond spoelen.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

According to Jim is velen malen beter. Dat is een geweldige serie met een goede lading humor

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Wereld van verschil. How I Met Your Mother is veel frisser en veelzijdiger dan According To Jim, standaard gezinscomedy.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Gek genoeg heb ik een beetje onder een steen geleefd wat betreft deze serie en ben ik pas sinds vandaag aan Season 1 begonnen. Natuurlijk 2 hele bekende gezichten in de vorm van Alyson Hanigan en Neil Patrick Harris, al moet ik zeggen dat ik Harris hier niet de sterkste schakel vind. Hanigan is zoals altijd weer schattig en grappig op een geeky manier.

Leuke ontdekking dus ja.

Barney Stinson: wát een held. Mijn huisgenoot en ik hebben dan ook niet voor niets deze poster in de woonkamer hangen.

Binnenkort ook maar eens The Bro Code aanschaffen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Jammer dat de quote niet klopt op die poster. Volgens mij moet het sick zijn en niet sad.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Idd, beetje amateuristisch van de poster-maker.

Volgens mij hebben jullie niet genoeg HIMYM gekeken:

YouTube - Barney Stinson "I stop being sad, and be AWESOME instead"

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ok, die kon ik me niet meer herinneren. Maar hij gebruikt het al eerder, en beter met 'sick'. Wanneer hij de griep heeft. Geloof ergens in seizoen 2.

Dat zal wel allemaal, maar die poster blijft een mooi stukje awesomeness

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Tuurlijk, maar gebruik dan het origineelste deel.

HVP87

• 9 messages
  • 175 votes

Respekked, praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt. Ten eerste, wat DeNieuweVijand al zei, de quote van de poster klopt WEL. Ten tweede, de quote van de poster komt uit S02E01, terwijl de sick-versie uit S02E11 komt.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Jullie hebben helemaal gelijk, ik ben een nep-fan.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ja, ga je schamen, Respekked.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.