- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- How I Met Your Mother
How I Met Your Mother
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
En weer geen Emmy voor Neil Patrick Harris. Jon Cryer won wel. Bullshit.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
En weer geen Emmy voor Neil Patrick Harris. Jon Cryer won wel. Bullshit.
The Wire, Rescue Me en The Shield hebben allemaal 0 nominaties gekregen dus zo serieus hoeven we de Emmy's niet te nemen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
501 was fantastisch. HIMYM is terug en meteen al in topvorm.
Zeker wel good enough!
Denna
-
- 10 messages
- 488 votes
Was inderdaad weer een geslaagde aflevering. 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Or, Or.. Haha bronstige Barnman en Robin. Ja heb me kostelijk vermaakt met deze seizoensopener!
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Hopelijk weer een slap-bet aflevering dit seizoen. Marshall mag er nog een paar uitdelen of niet?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Moet ik eens goed nadenken. Een tijdens Slap Bet, de tweede tijdens het toneelstuk van Barney, de derde tijdens Slapsgiving. Volgens mij dus nog twee.
Merry Slapsmas? Slappy New Year? Ik ben benieuwd.
the new guy
-
- 1731 messages
- 1591 votes
Klopt nog twee slaps. Indeslappence Day.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Aardige aflevering, maar geen hoogvlieger. Lily was wel leuk met haar dubbelgangster. En Lesbian Robin 
Ben benieuwd naar de andere twee dubbelgangers die nog gaan komen. Wat zou Barney voor dubbelganger hebben?
Verder was die date van Ted wel leuk gedaan, maar ik ben nu wel toe aan een aflevering met wat meer impact. Dit soort verhaaltjes hebben weinig van doen met de zoektocht naar de moeder en lijken meer seizoensopvulling te zijn.
We gaan het zien.
Heb wel ergens gelezen dat de 100e aflevering een zang- en dansnummer krijgt voor Barney. Lijkt me echt iets voor NPH.
deft0nes
-
- 1071 messages
- 1456 votes
Ik vind Barney en Robin zooooooooooooo niet bij elkaar passen! Daarnaast hoort Barney gewoon single te zijn, ik bedoel hoe komen we nu aan die geweldige single-verhalen en theorieën van hem?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Robin 101 was op zich wel een aardige aflevering, maar het zijplot met Marshall en Mabel was helaas niet zo heel grappig. Dit was wel een goede stap richting afleveringen met meer impact, en minder filler.
Mooiste moment was de eindscene met Barney en Robin. Je wist dat ze het ging zeggen.
You're an idiot.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Ik vind dit nog altijd erg vermakelijk. Ben zelf meer van de random momenten en het zal me dan ook een worst wezen wie/wat en hoe de moeder zal wezen.
"Heb wel ergens gelezen dat de 100e aflevering een zang- en dansnummer krijgt voor Barney. Lijkt me echt iets voor NPH."
Getuige Dr. Horrible, ja dat word vast leuk. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Kijk, dat zijn de afleveringen. Dit was weer een klassieke HIMYM. Die fotomontage van Marshall was hilarisch.
En dan die Extreme-video op http://www.itwasthebestnightever.com/

Ook die gedichten van Barney en Ted waren hilarisch, met bijpassende kledij en pruiken 
Toppertje, beste van het seizoen tot nu toe.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
and Thus she became the sexless innkeeper!
Dat gedeelte van de episode trok ik heel goed, viel zeker meer uit te halen eigenlijk. Het couples gedeelte was me te geforceerd neurotisch en eigenlijk gewoon vreselijk irritant en niet grappig. De video op die site is dan wel weer helemaal top haha.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Leuke verwijzingen naar seizoen twee met het liedje in de Fiero en de grappen rondom Tantrum waren erg leuk.
De plot met Robin was iets minder grappig, mede omdat dat hele USA-Canada-debat niet echt aanslaat in Europa lijkt me 
Dat audioboek 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hehe, vandaag bij een vriend voor het eerst deze serie gezien. We hebben de 4 1e aflevering van seizoen 1 gekeken. Hij kende het al, ik niet.
Werkelijk geweldig grappig! Heb nu 3 seizoenen hier liggen. Zodra ik klaar met Seinfeld ben ga ik hier zeker mee verder.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes

Wacht maar tot je The Pineapple Incident en The Slutty Pumpkin hebt gezien. Dan ben je voorgoed verkocht.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Shut The Bagpipes Up!
How I Met Your Mother is nog steeds vermakelijk, maar niet meer zo leuk als seizoen 1 en 2. Daar was alles nog fris en nieuw, maar nu lijkt het een beetje lopendebandwerk te worden, en dat is jammer. Steeds meer fillerafleveringen en dat is zonde. Laat ons nu in ieder geval eens kennis maken met de moeder, maar daar wachten ze waarschijnlijk mee tot de belangrijkste afleveringen. Thanksgiving, Kerstmis, Nieuwjaar, Super Bowl, et cetera.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik heb seizoen één al een tijdje liggen maar nu i kwat series wegegwerkt heb en gister Everything Must Go zag, ga ik er toch wel snel aan beginnen.
Heerlijke serie, ook de verwoven lovestory is zeer genietbaar en de humor is erg inventief. Zag gister dus Everything Must Go, erg leuke episode. Met een guestrole voor Britney Spears, en tegen verwachting in deed ze het eigenlijk heel erg leuk, toch wel een aantal keer dubbel gelegen om haar. Ze stijgt al wat meer in mijn achting. Radnor is werkelijk geniaal (al is het op basis van 1 ep), zijn expressions zijn echt hilarisch.
Ik ga snel hieraan beginnen, lijkt me een voltreffer te gaan worden.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Seizoen 1 is meesterlijk, Naomi! Daar ga je zeker van genieten.
deft0nes
-
- 1071 messages
- 1456 votes
Ik vind het echt jammer dat het niveau zo gedaald is
Ik had gehoopt mijn ultieme friends-vervanger gevonden te hebben, maar dat bleek alleen voor de eerste drie, en een beetje 4, seizoenen te gelden 
Katharina
-
- 716 messages
- 1050 votes
Okay, het niveau is iets gedaald, maar ik vind niet dat het énorm is gedaald! Ik kan er nog steeds om lachen en kan niet wachten tot de volgende aflevering. En ik vind Barney en Robin een geweldig stel
!
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Ik snap persoonlijk niet dat mensen zo graag willen weten, wie nu eigenlijk de moeder is. Daar draait de serie allang niet meer om, heb ik het idee.Verder gewoon vermakelijk en bij wijlen erg erg grappig, maar meer niet
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Tuurlijk draait de serie daar nog om. De beste afleveringen zijn die over de rode draad van de serie, niet die filler-tussenafleveringen. Als HIMYM komedie met romantiek combineert, is het op z'n best.
deft0nes
-
- 1071 messages
- 1456 votes
Tuurlijk draait de serie daar nog om. De beste afleveringen zijn die over de rode draad van de serie, niet die filler-tussenafleveringen. Als HIMYM komedie met romantiek combineert, is het op z'n best.
Mee eens. En die komen helaas steeds minder.
En het niveau is niet enorm gedaald, maar wel aanzienlijk. De lachmomenten worden voor mij steeds zeldzamer...
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
5.6 erg leuke filler aflevering. Best couple in the world, wuhhaa 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Net als je denkt dat HIMYM iets begint terug te vallen, komen ze weer met zo'n fantastische aflevering 507. Alles wat de serie zo goed maakt, zat erin. Perfecte mix van comedy en romantiek, verwijzingen naar eerder in de serie, Star Wars, seksgrappen, en vooral de stakeout-scene was fantastisch!!!!
Hopelijk zet deze lijn zich voort.
deft0nes
-
- 1071 messages
- 1456 votes
Net als je denkt dat HIMYM iets begint terug te vallen, komen ze weer met zo'n fantastische aflevering 507. Alles wat de serie zo goed maakt, zat erin. Perfecte mix van comedy en romantiek, verwijzingen naar eerder in de serie, Star Wars, seksgrappen, en vooral de stakeout-scene was fantastisch!!!!
Hopelijk zet deze lijn zich voort.
Inderdaad! Wel grappig dat het een betere aflevering is, als ze een grote fout rechtzetten. Barney hoort gewoon single te zijn, punt.