- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Flodder tv-serie
Flodder tv-serie
Hayabusa
-
- 453 messages
- 115 votes
Alleen Tatjana trekt me, de serie vind ik veel te kinderachtig. Vooral die Mannelijke Kees irriteert me. :S
HeresJohnny
-
- 104 messages
- 5 votes
De serie is op zich goed, alleen waarom moeten ze nu weer de serie een nieuw leven inblazen. 
De serie is goed zoals hij is.
Ik denk ook niet dat je zo Coen van Vrijberghe de Coninck nog wat eer aandoet.
Hij is en blijft de beste Johnny.
Die fokkin' tv-magnaten moeten eens leren dat sommige dingen gewoon goed zijn zoals ze zijn. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
ik vind de serie erg leuk en die johnny die toen overleed was echt goed met die man die kees speelde ook.
echt lachen
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
Serie is een beetje flauw maar af en toe wel grappig. de serie is veel braver en netter, ik mis de echte aspecten wat flodder nou flodder maakt.
geef mij de films maar 
Noud
-
- 544 messages
- 1156 votes
@ Hayabusa wist je dat hij (kees) een van de beste Nederlandse toneelacteur is.
Ik haat de serie nu, vroeger vond ik het geweldig. Maar het wordt nu elk jaar weer herhaald. Volgens mij krijgen zij geld toe om de serie te laten zien... Stel voor Ban voor 5 jaar!
robertus65
-
- 1130 messages
- 0 votes
Een dikke 5 punten voor de leukste familie van Nederland. Ter eerbetoon voor de overleden Johnny Flodder moet de Flodder serie voor eeuwig herhaald worden. De Flodders zullen we nooit vergeten, maar de al bijna vergeten Boris (van Idols) zei het enkele jaren terug al: "Keep the Flodders alive!" 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Weten ze nu al zeker dat er een nieuwe serie van flodder word gemaakt dan?
Quentin
-
- 10202 messages
- 8541 votes
Ja. Tijdje geleden waren er concrete plannen, alleen wilde Maas het niet.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Is daar uberhaupt sprake van dan?
Een aantal berichten terug staan persberichten 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Als het er dan toch niet van komt, bespaart Fons nog wat geld door de serie nog maar eens uit te zenden... Volgens mij zo'n beetje het meest veilige programma om nog jarenlang op te kunnen teren.
Zonnedaeler
-
- 67 messages
- 64 votes
jammer dat de serie zo braaf is, maar ik zie het los van de films, dan vind ik de films, (1en2) en de serie (en flodder3) allebei leuk.
FilmFreakDimi
-
- 135 messages
- 512 votes
Een vervolgserie met een geheel nieuwe cast en productieteam slaat toch niet aan.
Nee precies het is en blijft de flodder
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Een vervolgserie met een geheel nieuwe cast en productieteam slaat toch niet aan.
Zou ik niet zomaar stellen.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8541 votes
Het Flodder concept leunde toch behoorlijk op enkele karakteristieke kenmerken en archetypes, weet niet of ze die nog enigszins nieuw leven in kunnen blazen. Het vervangen van de twee hoofdrolspelers (wat me niet bepaald beviel) is destijds nog wel gelukt, maar een geheel nieuwe cast lijkt me niet meer te introduceren. Ook de typerende setting en het creatieve team zijn niet meer beschikbaar, denk dat het lastig wordt zo’n serie nog als ‘Flodder’ aan de man te brengen.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Ben ik het wel mee eens, ik zie vooral Frijda en Landré niet één twee drie vervangen worden. Maar aan de andere kant, het zou me ook niets verbazen als men alá Hollywood een remake brengt van de eerste film en daar vervolgens op verder gaat borduren.
jackske
-
- 2 messages
- 1 votes
ik zal het wel leuk vinden want ik keek het elke dag jammer dat het er nu vanaf is gehaalt ik hoop dat de nieuwe serie wat zal worden.
onbekend!
-
- 284 messages
- 81 votes
Ik heb gisteren de box met te complete serie gehaalt 
onbekend!
-
- 284 messages
- 81 votes
Gesnuift?
ach.. laat maar zitten 
moko
-
- 31 messages
- 1080 votes
flodder is wel voor 18+ maar ik vind het toch gek
Quentin
-
- 10202 messages
- 8541 votes
De nieuwe serie ligt nog steeds stil, hier verslagen van de eerste zitting:
Donkerwoud
-
- 8661 messages
- 3940 votes
Ach, komedie mag een beetje smakeloos zijn, en daarin slaagt de oorspronkelijke serie met vlag en wimpel. Alle cliches over rijke stinkerds, aso's, corpsballen, ambtenaren, etc, etc worden heel sierlijk in de mix gegooid.
Ik vraag me af of een remake gaat werken. Dezelfde bedenkingen als anderen: hoe de chemie erin te houden tussen Kees en Sjonnie? En wie kan de fenomenale Ma Flodder weer leven in blazen?
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Kwam op wat fora terecht, schijnt van de baan te zijn.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
De Flodders wouden nu ook betaalt krijgen voor de op TV verschijnende herhalingen.
RTL zal het er wel niet mee eens zijn.
Wolfenstein
-
- 96 messages
- 0 votes
Ik heb dus helemaal niets met deze serie. Waar de eerste twee films nog uiterst vermakelijk waren en tot het jeugdsentiment behoren, is dit niets meer dan kinderachtig en flauw.
Dit geldt overigens ook voor de derde film. En de eventuele remake van de reeks, waar hier over gesproken wordt, zie ik al helemaal niet zitten. Stapel en van 't Hof waren natuurlijk ook stukken beter als Johnny en Kees dan van Vrijberghe de Koning en de Walle.