- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The King of Queens
The King of Queens
OlafK
-
- 955 messages
- 1814 votes
Ik vind zowel Two and a Half Men als The King of Queens geweldige series. Moet zeggen dat ik zelf een lichte voorkeur heb voor de laatste. The King of Queens wordt gedragen door Kevin James, maar ook de vader van Ben Stiller speelt een hilarisch personage. Ik heb in ieder geval nu, op 1 na, alle boxen van deze serie en kan het ieder ander ook aanraden.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
En Leah Remini niet te vergeten, zij laat zien dat lekkere vrouwen wél hilarisch kunnen zijn in een sitcom.
Peggy Bundy heeft zich natuurlijk ook al bewezen 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
maar goed, zoals gezegd veel volwassener dan de meeste sitcoms.
huh?
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik vind het nog steeds jammer dat Unhappily ever after niet op dvd is hiero....dat was pas vergelijkbaar met MwC 
Meen je dat nou? Juist voor MwC fans lijkt me dat een uberpijnlijke serie, in werkelijk alles een compleet voorspelbaar flauw aftreksel.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
ik kon er wel om lachen, zeker met dat konijn. De serie was wel een rip off maar ach..het vermaakte al is mwc vele malen beter.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mr. Floppy was inderdaad daar wel een meerwaarde. Geweldige rol van Malloy (vond hem leuker dan O'neill), Hodge vond ik ook leuker en sterker dan Sagal, Connolly moet het wel afleggen tegen Faustino maar Applegate kan natuurlijk niet op tegen de massieve prammen van Cox
.
MWC had enorme pieken maar vind het niet constant funny, dat had Unhappily imo wel.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
The King of Queens heeft hetzelfde probleem als zoveel andere sitcoms: het is zo voorspelbaar als de pest. Man / vrouw doet iets doms, man / vrouw komt erachter, man / vrouw heeft spijt en alles is dan weer vergeven. Episode klaar.
Toch heeft het wel een streepje voor bij andere standaard sitcoms omdat er zo nu en dan wel wat leuke grappen te vinden zijn en de acteurs wel talent voor komedie hebben. Goed genoeg om te kijken als je niets beters te doen hebt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mr. Floppy was inderdaad daar wel een meerwaarde. Geweldige rol van Malloy (vond hem leuker dan O'neill), Hodge vond ik ook leuker en sterker dan Sagal, Connolly moet het wel afleggen tegen Faustino maar Applegate kan natuurlijk niet op tegen de massieve prammen van Cox
.
MWC had enorme pieken maar vind het niet constant funny, dat had Unhappily imo wel.
Barbaar! Ed O'Neill aka Al Bundy is met afstand de leukste acteur ooit in een sitcom 
Voor de rest kan ik je wel volgen. Nikki Cox was echt goddelijk mooi. Applegate toen ook, maar Cox nog dubbel zo mooi!
Ik vond bij MwC zeker 90 tot 95% van de afleveringen zeer de moeite.
Dat is nu mijn probleem met King of Queens. Ik weet niet of ik dit voor een lange tijd leuk ga vinden..
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
King of Queens kun je lang volhouden hoor. Ondanks dat het niet bepaald origineel is (met als voordeel: ook geen vergezochte onzin), heeft het toch wel genoeg humor, aangezien de hoofdrolspelers niet alleen zeer aardige acteurs zijn maar ook wel een chemie samen hebben.
Als ik er langszap wil ik er altijd wel bij blijven hangen, al irriteer ik me wel aan pa Stiller, die ik niet los kan zien van Costanza uit Seinfeld. Beteje raar ook dat hij twee dezelfde soort rollen achter elkaar gaat spelen.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
huh?
Wat is daar vreemd aan? Miscshien een beetje raar verwoord, maar ik vind het in elk geval een heel stuk minder kinderachtig en braaf dan de meeste sitcoms. Veel volwassener van toon dus.
Ik blijf erbij dat je als je een goede comedyserie op dit moment zoekt Two and a Half Men de ideale sitcom is. Echt origineel is het allemaal niet, maar wat is tegenwoordig origineel?? Uitgangspunt is gewoon erg grappig en daar wordt voldoende mee gedaan om het ook daadwerkelijk grappig te houden.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik zeg ook niet dat het niet grappig is maar volwassen? Puberaler dan dit worden ze nauwelijks gemaakt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zie ik net dat Comedy Centraal doordeweeks om 21.15 weer Unhappily ever after uitzend! 
Wel een kuttijdstip, ben zeker 2 avonden per week niet voor half 10 thuis...
Maar leuk om na al die jaren het weer eens af en toe te zien. Schandalig dat het niet op dvd is.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Leuke serie. Ik kan voor Arthur waarderen. Vaak heeft Doug ook leuke avonturen en Carrie is een leuk wijfje. 
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Kijk hier ook altijd erg graag naar. Erg gezellige serie atijd.
En Arthur rouleert inderdaad!
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Arthur: Douglas, you are fat and immature.
Doug: Maybe i'll give you halve.
Arthur: Douglas, you are not remotely fat and you are the most mature guy i know

606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Hele leuke komische serie met de nodige humor.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik blijf het een van de beste Komedie series vinden.
Billy-Pilgrim
-
- 356 messages
- 620 votes
Niet een van de beste, maar wel een van de gezelligste om naar te kijken. Ik vind vooral Arthur een geweldige rol spelen. Ik hou wel van een karakter in de serie met een vocabulaire die dat van de anderen ver overstijgt. Dat had je volgens mij ook in Prison Break, en er zijn vat nog meer voorbeelden. Hoe dan ook. Arthur is hilarisch. Ik herinner me nog die afl dat hij in de supermarkt vertelt dat ze de goede groentes en fruit ergens in een achterkamertje verkopen voor speciale klanten, dat hij vervolgens wordt uitgelachen, en dat je helemaal aan het einde van de aflevering iemand in de supermarkt ziet vragen om de goeie groentes en fruit en dat hij vervolgens wordt begeleidt naar een achterkamertje. Geweldig.
Big-T
-
- 556 messages
- 395 votes
Dit is voor mij de beste komedie ooit 
Weet iemand hoe de aflevering heet bij het chinese restaurant, waar Doug een ''double'' life heeft?
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
Bedoel je Apartment Complex (2006)?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ben deze week begonnen met the King of Queens. Nooit gevolgd, dus de komende maanden heb ik weer wat te kijken. Mooi dat Jerry Stiller, de pa van Ben Stiller, een hoofdrol speelt als de schoonvader. Die man was in Seinfeld ook al geniaal als de vader van George Costanza.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Dat vind ik juist een beetje storend. Snap niet waarom ze hem twee keer als zo'n vader casten.
Hij blijft toch altijd Frank Costanza.
Dit personages heeft ook nog eens veel van dezelfde trekjes
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja, de personages lijken wel op elkaar. Maar ik weet niet of dit nu heel erg is, mocht zijn rol gewoon leuk zijn. Tot nu toe bevalt hij wel.
In Seinfeld was hij echt geweldig 
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
Spence en Danny vond ik ook wel grappige personages in de serie. Ook leuk dat Lou Ferrigno erin meespeelt.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Ik zeg ook niet dat het niet grappig is maar volwassen? Puberaler dan dit worden ze nauwelijks gemaakt.
Dat is niet waar. Ik begrijp de reactie van the Last wel. (edit: ook al dateert zijn bericht al uit het jaar 2009.
)
Er zitten weinig echt kinderachtige grappen in. MwC bijv. was bij vlagen een stuk kinderachtiger.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Ben deze week begonnen met the King of Queens. Nooit gevolgd, dus de komende maanden heb ik weer wat te kijken. Mooi dat Jerry Stiller, de pa van Ben Stiller, een hoofdrol speelt als de schoonvader. Die man was in Seinfeld ook al geniaal als de vader van George Costanza.
Mooi dat je nog moet beginnen. Ik heb iedere aflevering wel minstens 2 x gezien, denk ik. Elke keer als je kijkt denk je meteen al: die heb ik al gezien.
Ik vind de aflevering dat Douglas 5000 dollar wint met een weddenschap (terwijl hij geen geld in mocht zetten van Carry) ook geweldig. Omdat Carry er niet achter mag komen, maken Douglas, Arthur en z'n maat al het geld op in 1 dag, maar ze krijgen het geld maar niet op.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
KoQ is inderdaad schitterend, ben na enkele seizoenen wel gestopt met kijken. Binnenkort maar eens oppikken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mooi dat je nog moet beginnen. Ik heb iedere aflevering wel minstens 2 x gezien, denk ik. Elke keer als je kijkt denk je meteen al: die heb ik al gezien.
Ik vind de aflevering dat Douglas 5000 dollar wint met een weddenschap (terwijl hij geen geld in mocht zetten van Carry) ook geweldig. Omdat Carry er niet achter mag komen, maken Douglas, Arthur en z'n maat al het geld op in 1 dag, maar ze krijgen het geld maar niet op.
Ik vind het heerlijk om op deze manier sit coms te kijken. Heb ik ook al eerder gedaan met Friends, Seinfeld, How i met your mother, Two and a half man en The big bang theory. Als zon serie dan vermaakt, dan heb ik echt een hele tijd weer schikt. King of Queens heeft 9 seizoenen. Ben er wel bang voor dat het een ietswat brave serie zal zijn. Maar we zullen zien. Kevin James is een grappig persoon (Doug dus) en Jerry Stiller is sowieso al grappig.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Denk dat je het op een gegeven moment een erg leuke serie gaat vinden. Ik vind het wel vreemd dat je die serie amper tot nooit op tv had gezien. Kunnen jullie weinig zender ontvangen in Doetinchem? 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Daar woon ik niet 
Ik was voorheen nooit een grote sitcom volger. Incidenteel keek ik wel eens wat, maar nooit echt heen veel. Dat heeft tegenwoordig voordelen, kan alles voor de eerste keer zien