- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The King of Queens
The King of Queens
rodeni
-
- 71 messages
- 54 votes
Uitzending: dagelijks op RTL 5 om 18:30 uur.
Amerikaanse Comedy
Persoonlijk vind ik dit een erg geinige serie. Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13399 votes
Ja best leuk. Keek ik enkele jaren geleden naar, maar eigenlijk al een tijdje niet meer gezien.
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
Mijn favoriete serie! 
Ik bezit dan ook alle dvd-boxen (voor zover beschikbaar tot nu toe), d.w.z. seizoen 1-5 en 6 is onderweg. Alles (uiteraard) Regio 1.

Arthur is mijn held.
PsychoBoyJack
-
- 244 messages
- 72 votes
Van de vele sicoms op tv, die ik bijna allemaal niet zo heel erg veel aan vind vormt deze serie voor mij ook echt een uitzondering. Ik vind het dus ook een erg leuke serie, die vaak verrassend grappig is. Dit komt volgens mij niet alleen door de herkenbare situaties (die dus altijd compleet worden overdreven), maar ook in het bijzonder door de rol van leading man Kevin James ( foto midden) die Doug speelt.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ik heb die gast Kevin James eens in New York (mei 2001) een stand-up show zien doen was wel erg leuk. Zowiezo wel een leuke avond gehad toen, met een paar van die gasten zitten ouwehoeren en met een acteur op stap geweest die ooit het neefje van The Nanny heeft gespeeld in de gelijknamige serie, weet alleen zijn naam niet meer. Denk dat het hem uiteindelijk allemaal te doen was om de nicht (24 lentes, lang donker haar, en slank) van mijn maatje waar ik daar mee was trouwens
Maar goed, leuke clubs en veel gratis drank dus who cares!
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Leuke serie. Ik kijk er graag naar, als ik het toevallig tegenkom.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5741 votes
Ik ken Leah Remini nog van Saved by the Bell. Leuke serie, hoewel alles wel standaard is. Persoonlijk ook onrealistisch dat zo'n vrouw met zo'n man samenleeft (oké, er werd duidelijk gemaakt dat uiterlijk er niet toedoet, maar ook qua innerlijk vind ik ze niet bij elkaar passen). Verder gewoon alleen leuk als er niks anders is. Zou zeker niet tientallen euro's voor een dvdbox uitgeven.
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13399 votes
Persoonlijk ook onrealistisch dat zo'n vrouw met zo'n man samenleeft (oké, er werd duidelijk gemaakt dat uiterlijk er niet toedoet, maar ook qua innerlijk vind ik ze niet bij elkaar passen)
Ik vind dat ze juist wel een leuk koppel zijn
rodeni
-
- 71 messages
- 54 votes
@ Tsjidde.
Ik wist niet dat deze serie reeds op dvd is uitgebracht. Bij de bekende zaken verkrijgbaar?
Mijn favoriet is toch Doug. Heerijk die gezichtsuitdrukkingen.
Leuke rol van Kevin James in Hitch. Zijn befaamde danspasjes kwamen ook in de film voorbij.
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
@ Tsjidde.
Ik wist niet dat deze serie reeds op dvd is uitgebracht. Bij de bekende zaken verkrijgbaar?
Ik weet natuurlijk niet wat jij 'bekende' zaken vindt, maar ik heb ze in ieder geval gekocht bij dvdpacific.com.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Leuke serie alleen vraag ik me af wanneer er nieuwe afleveringen komen.
Op RTL5 zijn nu alleen maar herhalingen van het jaar 2003
rodeni
-
- 71 messages
- 54 votes
@ Tsjidde.
Bedankt! Dit gaat me weer wat centjes kosten, maar ik heb t er voor over.
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes

16 januari 2007 is seizoen 7 op DVD uitgekomen.
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
18 januari 2007 is overigens serie 1 van "The King of Queens" in Nederland uitgekomen op DVD onder EAN-nr. 8714865553855.
Dus ook de liefhebbers die wachtten op de Regio 2 release en/of die graag ondertiteling willen, kunnen nu eindelijk hun slag slaan.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Morgen wordt de laatste aflevering uitgezonden op RTL5. Vond de eenerlaatste van daarnet een beetje wazig. Spence die opeens verliefd op Carrie is, Arthur die helemaal uit beeld is,Doug en Carrie constant bij en even later weer uit elkaar
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Klopt, ik zie het nu. De laatste aflevering hebben ze in 2 delen gesplitst. Zal Maandag dan de allerlaatste komen of is RTL5 zo flauw om weer vanaf seizoen 1 te beginnen...
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
De serie eindigt dus toch met een open einde.Arthur komt een jaar later binnenlopen en zegt dat zijn huwelijk met Spence moeder over is. Inmiddels is het kind van Doug en Carrie al wat groter en datzelfde geld voor hun chinese adoptiekind.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
En morgen begint het weer vanaf het begin neem ik aan ??
Zou mooi zijn want vind de serie erg vermakelijk en zou het graag eens vanaf het begin af aan zien...
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Lijkt me inderdaad dat ze weer met seizoen 1 beginnen.
Toch jammer dat er niet meer seizoenen op dvd zijn uitgekomen
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
Toch jammer dat er niet meer seizoenen op dvd zijn uitgekomen
Hoe bedoel je? Seizoen 3 is gisteren in Nederland op DVD uitgekomen en de andere seizoenen zullen ook wel één voor één volgen in de komende tijd. Tussen de release van de eerste 3 seizoenen zat elke keer ruim een half jaar. Maar als je niet op kunt wachten, zoals ik, dan kun je ze ook uit Amerika halen. Daar zijn alle seizoenen al een tijdje uit en het is bovendien nog goedkoper ook.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe leuke komedie om op dvd te halen.
Ik dacht een tijd aan Seinfeld, maar uiteindelijk ben ik er niet van overtuigd dat ik dat erg leuk ga vinden dus ik ging eens verder zoeken. Ik zie bij Mediamarkt The kings of queens liggen. Ik heb het wel eens een paar keer een stuk gezien maar zijn er mensen die dit regelmatig keken of kijken? Aan te raden? Wat voor soort humor is het?
JB.
-
- 149 messages
- 293 votes
Het komt elke werkdag op RTL 5, eens kijken zou ik zeggen 
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Klopt. Ik pik ook heel soms onbewust een aflevering mee direct nadat ik van school/werk kom en op de bank lig.
Best leuk, maar net als zoveel series erg braaf. Voor een echt goede volwassen en uiteraard erg grappige komedie raad ik Two and a half Men aan met Charlie Sheen. Het enige wat ik nog volg op tv elke maandagavond op veronica (dubbele aflevering vanaf half 9).
En anders zijn Malcolm in the Middle of Scrubs ook aanraders als je van droge simpele en herkenbare humor houdt, zonder gelach op de achtergrond.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind Friends leuk en Married With Children is mn favoriete sitcom...
Wat zou je dan aanraden? Seinfeld zeggen mensen me ook wel eens....
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Dan raad ik King of Queens aan. Two and a half men is ook erg grappig.
Seinfeld en Friends heb ik nooit een zak aan gevonden.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
MwC is ook mijn favoriete sitcom. Ook veel volwassener dan de meeste sticoms. Friends vind ik helemaal niks aan daarentegen.
Maar op dit moment zou ik absoluut Two and a Half Men aanraden. Ik lig elke maandagavond 1 uur lang in een deuk. Het personage van Charlie Sheen is ook redelijk vergelijkbaar met Al Bundy: iemand die zwaar kickt op mooie dames en gewoon doet waar die zin in heeft.
Hilarische serie en veel volwassener.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind het nog steeds jammer dat Unhappily ever after niet op dvd is hiero....dat was pas vergelijkbaar met MwC 
Two and a half man ken ik helemaal niet. Kan je kort zeggen wat het is en wat voor soort humor?
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Is zo'n beetje de best bekeken sitcom in de VS op dit moment.
maar goed, zoals gezegd veel volwassener dan de meeste sitcoms. Veel gedurfder en gewaagder in de grappen en het concept (vrijgezel man die leeft met broer en neefje en zonder moeite elke dag weer een nieuwe chick kwetst) is bovendien erg grappig en wordt er veel uit gehaald. Verder zit er een redelijke rode draad in, waardoor het vaak simpel en 'open' eindigt zonder happy end o.i.d.
Check dit er maar op na: Two and a Half Men - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org en anders morgen gewoon uitproberen om half 9 op Veronica. Ze zitten wel in seizoen 5 volgens mij hier in NL, dus dat ventje (Jake) is al wat ouder dan in het begin.