• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.086 votes
Profile

Jensen

thunderball

• 5879 messages
  • 1414 votes

Ik heb effe voor je gekeken: het wordt iig zondagavond om 23.00 uur herhaald.

Wat de uitzending betreft, ik vond het wel grappig allemaal.

Het is of je naar een soort circusvoorstelling kijkt met allemaal freaks in de hoofdrol (hoewel de personen in de gelijknamige film allemaal nog vrij normaal overkomen in vergelijking wat je bij Jensen voorgeschoteld krijgt! ).

Wanneer Joling nog als de meest volwassen persoon overkomt weet je dat je een probleem hebt. Het zijn verder eigenlijk alleen maar kansloze figuren, die voor andere programma's niet gevraagd worden.

Die zogenaamde "manager", die dan ook nog gewoon midden in de uitzending gebeld wordt en zijn telefoon opneemt.....

Herman...laten we het daaar niet over hebben....

en dan heb je nog Kelly, zo dom kom je ze niet vaak tegen ("Afganistan? Kun je daar leuk shoppen?"), hoewel ik moet toegeven dat ze er best lekker uit ziet voor een omgebouwde.

Gelukkig was Snoop dan gewoon relaxed en cool zoals gewoonlijk. Jammer dat ie niet live in de studio op de bank zat, zal vast van te voren gewoon opgenomen zijn, ik geloof zulke "live verbindingen" nooit.

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

Mitch killer Bitch

Wat is het breaking news achteruitgegaan trouwens! Vind dat toch wel een teleurstelling

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja inderdaad zeg!

Hoe heet het nu? Snafu ofzo? Ik heb werkelijk geen enkele keer gelachen, een gast die van de trap afvalt op een skateboard? Nou hi-la-risch hoor.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Heb alleen die aflevering gezien met Paay. Tjonge wat zet ze Curry voor lul daar. Ik vond het niet kunnen en erg onder de maat.

Jenssen kan beter van de buis blijven. Het is gewoon gedaan met hem. Althans deze show. Met zijn Jan Papperazi. Pfff..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Waarom kijk je dan Jensen rose? Juist in dat programma worden mensen voor lul gezet. Fans van Albert Verlinde en consorten kunnen het ook beter maar overslaan.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ging rose nu natuurlijk om Paay en niet Jensen. Erg unethical om zo uit de school te klappen over je ex man, erg respectloos. Alleen al voor Christina zou ze dit soort uitspraken moeten laten.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Sja, je weet dat iemand als Paay met Jensen bevriend is. En daarbij, zij is genept door hem. Laat dat wel voorop staan. Ik vind het wel grappig als BN-ers elkaar schofferen. Daarvoor is Jensen kijken altijd wel geinig.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Als is ze genept door hem, erg unclassy en kan je niet maken tegenover Christina. Laat dat wel voorop staan.

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

Unclassy en Jensen is een synoniem natuurlijk.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Christina zal er geen last van hebben hoor, die is veel te druk met haar komede fotoshoot. Zij zal ook wel langs pappie's hand en zijn nieuwe vriendin verhalen horen over La Paay. Om maar te zwijgen over de naaktshoot van moeders.

Denk dat Christina daar wel tegen kan.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat ze er waarschijnlijk tegen kan is imo irrelevant. Gaat meer om het feit dat dit off limits is voor "ouders". Elk kind heeft liever dat hun ouders als ze in scheiding liggen volwassen met elkaar omgaan. Lijkt me dat de ineterest van je kinderen het belangrijkst zijn maar soit.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

naomi watts wrote:

beyond me

naomi watts wrote:

prankcall

naomi watts wrote:

unethical

naomi watts wrote:

unclassy

naomi watts wrote:

off limits

naomi watts wrote:

ineterest

Ik versta je niet.

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

beter luisteren

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

wat is dat breaking news slecht , met de week erger!

Commerciele rampetamp van SNAFU , fok op met je snafu doet het zoals het was man man man , youtube filmpjes die iedereen al kent of die bekend voorkomen , aub stop met deze onzin .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jep, dat Snafu is erg stom.

Heb het vorige week ook snel afgezet. Er was ook voetbal op en toen ik Ali B en Yes R als gast zag was de keuze snel gemaakt

thunderball

• 5879 messages
  • 1414 votes

Ik heb vorige week ook eens die site van hem bekeken, echt niks aan. Zonde van je tijd.

Wat de uitzending betreft: het ging wel. Leuker zou het zijn wanneer er eens wat andere en originelere gasten zouden verschijnen.

Dit heb ik nu wel gehad. Valt me mee dat dat oude ordinaire mens er weer niet bij zat, vraag me niet hoe ze heet, want ik heb nooit naar die serie gekeken.

kArIzMa_Movie

• 1290 messages
  • 334 votes

Eerlijk gezegd was de aflevering met Ali B, Yes-R, Lange Frans en Terror Jaap wel vermakelijk. Leuk.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Hij moet Paay en Maassen maar een keer uitnodigen, altijd gezellig die 2

kArIzMa_Movie

• 1290 messages
  • 334 votes

Theo Maassen? Moet zeker een keer gebeuren ja.

Ook zou ik Najib Amhali en Yolanthe Cabau van Karbergen op de bank willen zien.

EDIT:

Ik zie net dat Paay en Maassen te gast waren in De Wereld Draait Door .

Daarom dat je dat zegt.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Wilders heeft hij er al wel eens alleen gehad, maar een keer met 1 van onze knuffel-Marokkanen erbij wordt het natuurlijk helemaal vuurwerk!

kArIzMa_Movie

• 1290 messages
  • 334 votes

Het volgende stukje gaat over "De Wereld Draait Door"-uitzending met Paay en Maassen:

Robert Jensen zette op beurt fel de aanval in op Theo Maassen. "Het is al jaren een persoonlijke regel om geen grappen te maken over mensen die eigenlijk in een gesticht zouden moeten zitten, daarom hoor je mij nooit over Theo Maassen. Is Theo grappig? Ik zou het niet weten. Ik hou niet van dit soort artiesten...maar ja, een circus clown is OOK grappig als iemand anders grappen voor hem schrijft en hij iedere dag hetzelfde kunstje opvoert op een of ander podium. Genoeg over deze man die net zo uit zijn ogen kijkt als Uday en Qusay Hussein. Even over Patricia Paay... Wat een topwijf weer vanavond. Ze staat er helemaal alleen voor....opeens weinig geld...en moet ze haar eigen broek ophouden door hem even uit te doen... Ze weet waarom ze het doet! En voor deze idioot om daar zo op in te hakken bij DWDD en haar een 'zielige aandachtsjunk' te noemen... Fuck you!!!"

Zo zo. Dat verklaart waarom we Maassen nooit op de bank mogen hebben zien.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Jensen komt ook altijd over als een verliefd jongetje als Paay daar zit en dat zijn ook de enige momenten dat hij weer eens een borst mag aanraken. Curry en zij zijn vrienden van hem, dus snap wel dat hij haar kant kiest. (waar ik het dus totaal mee oneens ben, maar laten we maar niet weer beginnen haha)

kArIzMa_Movie

• 1290 messages
  • 334 votes

moviemafketel wrote:

Jensen komt ook altijd over als een verliefd jongetje als Paay daar zit en dat zijn ook de enige momenten dat hij weer eens een borst mag aanraken.

Haha, precies.

Vind dit wel jammer allemaal. Had Maassen graag een keer op de bank willen zien.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Haha wat genant, dit is echt te erg..

thunderball

• 5879 messages
  • 1414 votes

Ik vond anders Maassen erg grof en het sloeg nergens op. Wat een eikel. Ik dacht dat hij op het podium altijd een typetje neer zette, maar hij is gewoon echt zo'n grofgebekte idoot.

Hij is PSV fan, dus eigenlijk had ik het wel kunnen weten.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ja PSV-fan is inderdaad een minpunt, maar zowel op dit forum als op het forum van de wereld draait door valt me op dat de vrouwen(bijna alle leeftijden) en de mannen van zeg 40+ het opnemen voor Paay en de mannen onder zeg 30 jaar het helemaal met Maassen eens zijn. Interessante observatie.

thunderball

• 5879 messages
  • 1414 votes

Het gaat er mij meer om hoe hij het verwoorde.

Ik zou ook zeggen: ga niet als 60 jarige in zo'n blad staan,

maar wat hij deed was gewoon beledigend en grof. Zo ga je niet met elkaar om en in gesprek. Ik vond het behoorlijk genant en het zegt meer over Maassen dan over Paay. Het viel me ook op dat Paay beleefd bleef en daardoor veel meer klasse uitstraalde.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Of ze was gewoon overdonderd dat iemand HAAR eens goed op dr nummer zette. Bij vrouwen als Paay moet je soms zelfs even wat harder zijn, want anders denkt ze echt dat ze de koningin is.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zapte er gisteravond laat langs, toch maar gekeken door de 2 boeiende gasten. 1 was die Fransman die alle hoge gebouwen ter wereld met blote handen beklom. Echt bizar als je hem zo de Petronas Tower ziet beklimmen.

Daarna had je de man van het bekende youtube filmpje van de mannen die een leeuw opvoeden en na een jaar loslaten in de natuur. Een jaar laten zochten ze hem op en de leeuw herkende hen weer en vloog hun om de schouders (vriendschappelijk ). Echt een mooi verhaal zeg.

Dat zijn leuke gasten bij Jensen. Eens geen Kelly of Patty.

Ik zag trouwens ook nog 10 minuten van Snafu TV, wat voor Jensen uitgezonden werd. Wat een vreselijk treurig niveau zeg. Een voiceover van de film Silence of the Lambs met allerlei scheetgeluiden. Ongekend sneu programma. Henk Westbroek, Bridget Maasland en Ali B zaten zelfs dit samen met Jensen te bespreken. Brr.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel moest lachen bij die slechte grappen A&L Hoe slecht het inderdaad ook was

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.