• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.014 actors
  • 9.371.607 votes
Profile

Expeditie Robinson

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Het was een redelijke aflevering, maar erg jammer dat Lauretta eruit is. Oke, ze is niet de sterkste van de hele groep maar ik vind haar toch een erg leuk persoon om te zien. Eigenlijk wel vreemd dat Nico het de hele tijd over de zwakste heeft die hij naar huis wil sturen en volgens hem zijn dat blijkbaar altijd de vrouwen. Lauretta was vorige keer dus echt niet de zwakste bij de proeven. Tanja heeft al 2x onder haar gepresteerd en vorige keer werd ze zelfs 4de.

Jochem is ook een vreemd mannetje, en hij voegt helemaal niks aan het progamma toe. Van mij mogen dus eerst Jochem en Nico naar huis. Nico heeft iedereen al genaaid op het eiland. Esther en Tanja liet hij stikken met de afspraak (complot) maar ook Sascha liet hij stikken door eerst met hun idee mee te gaan terwijl ze juist wel goed met elkaar overweg konden. En ook Jochem liet hij stikken door het aan Sascha te vertellen waardoor ook Patrick het wist.

Voor de rest vind ik dat ze nu teveel beloond worden met allerlei soorten eten en dat mag wel wat minder. Zo word het allemaal minder heftig dan normaal gesproken zou zijn.

De eilandraad was spannend, maar Sascha is gewoon dom geweest. Hij had Lauretta makkelijk kunnen redden door op Jochem te stemmen ipv van op Tanja. Op Tanja ging zoiezo niemand stemmen dus dat was zinloos. Maar hij verwachtte natuurlijk dat hij er toch uit zou vliegen.

Ben benieuwd naar volgende week. Nico word echt heel erg boos, en zijn uitspraken vind ik dan ook zeker niet gepast. Oke, als je boos bent zeg je soms vreemde dingen maar dit gaat wel een beetje ver. Hopelijk stemmen ze eindelijk hem naar huis, en dan zijn we daar ook weer vanaf.

Vanaf nu ben ik dus voor Sascha en Patrick. De rest kan me niet eens zoveel schelen al zijn Tanja en Esther er dan nog wel de leukste van.

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

Die Nico is letterlijk een Judas.

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

Wat een achterbakse gast die Nico... Hij zegt: ik ga met pijn in mijn hart op Sasha stemmen, tot nu toe heb ik altijd nog op de zwakste gestemd. Terwijl hij eerst zelf in complot in elkaar had gezegd met Kobe en Deborah, hij geloofd zichzelf zo toch niet. Hij heeft al zijn credits bij mij verspeelt.

Sasha is gewoon een goede gast. Hij komt wel sympathiek over.

Tanja had beter in de grot kunnen blijven, daar mocht ik haar nog.

Wie hebben we verder nog, Jochem tja. Patrick, wel aardig.

Mijn voorspelling voor volgende week: Jochem gaat er uit en Nico wint de proef en geloof me dat komt uit

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

ik hoop het niet

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

Wat hoop jij dan?

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Volgende week belooft een spektakelstuk te worden. De harmonie zal ver te zoeken zijn na alle ophitserij en het onverwachte vertrek van Lauretta. Wel mooi dat Sasha en Jochem niet op elkaar stemden, omwille van een tactisch plan. Daarmee hebben ze toch wel mijn respect verdiend. Verder ook niet helemaal meegekregen waar het mis is gegaan tussen Sasha en Tanja, wat staan die elkaar naar het leven zeg.

Nu Nicolas onfortuinlijk niet meer kan winnen, hoop ik op Patrick of Sasha als winnaar.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Een heerlijke aflevering! Gekonkel, geroddel, complotten en een superspannende en verrassende executie. Zo hoort Robinson te zijn. Nico is een koning met zijn stembordje en constante gemanipuleer, een heerlijke intrigant. Ik hoop dat-ie wint.

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

otherfool wrote:

Een heerlijke aflevering! Gekonkel, geroddel, complotten en een superspannende en verrassende executie. Zo hoort Robinson te zijn. Nico is een koning met zijn stembordje en constante gemanipuleer, een heerlijke intrigant. Ik hoop dat-ie wint.

Hij doet er in ieder geval moeite genoeg voor.

Bartt88

• 1577 messages
  • 1019 votes

Yess! Wat een mooie ontknoping, net voordat de laatste stem werd onthuld besefte ik pas dat Lauretta er wel eens uit kon gaan. Wat ook de hoogste tijd was natuurlijk. Volgende week belooft veel moois, eindelijk gaat de immuniteitsketting eens echt om de immuniteit begeerd worden.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Het stelletje wat er nu nog zit heb ik helemaal niks meer mee. Maakt me ook weinig meer uit wie er nu wint. Zit geen Robinson-waardige kandidaat meer bij.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Wie was volgens jou dan wel Robinson-waardig ?

Fox McCloud

• 951 messages
  • 841 votes

Nico = baas

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Ze kunnen volgens mij het programma beter omdopen tot Excursie Robinson ofzo. Die Dexters zit zo'n beetje elke keer op het winnaarseiland, zichzelf helemaal vol te duwen. Nu ook pas de aflevering van vorige week gezien, maar wie verzint het om immuniteit te geven aan diegene die het best een worstsnijspelletje doorstaat. Ben je dan echt zo Robinsonwaardig dat ze je een week niet meer mogen uitstemmen?

Altijd al een programma geweest van complotjes en sociaal gedoe, maar ze maken het toch wel erg makkelijk zo. Net als met Dexters deze week. Leuk zo'n minuut voorsprong in de finale proef, ze had er beter gedaan om in de eerste rond nog trager te zijn, had ze het nog makkelijker gehad.

Bartt88

• 1577 messages
  • 1019 votes

Mja, die proef tussen Tanja en Nico verliep wat raar, hoewel de gedachte er achter wel goed was.

Ik herinner me een proef in een ver verleden tussen Giovanni en Ilona (toen ER nog echt leuk was) met dezelfde gedachte en dat werkte perfect, die wedstrijd was onwijs spannend.

Ik mag hopen dat dit de laatste editie met bekende mensen is, het is zo saai en oppervlakkig, de aangekondigde clash stelde ook amper wat voor. Ik ben wel klaar met deze editie.

bozzy

• 2161 messages
  • 670 votes

Ik ben wel klaar met deze editie

ik ook...

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Het is inderdaad bijzonder spijtig dat er werkelijk met voedsel gegooid wordt, waar zijn de tijden van minuscule bakjes rijst en 1 klein (zelfgevangen!) visje voor een hele groep?

Opzet van de proef vond ik overigens wel aardig, jammer dat Nico het een beetje liet lopen.

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Dat Lauretta eruit zou gestemd worden, was voor mij een verrassing. Op de één of andere manier zag ik haar nog niet direct eruit gaan.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Tja, matige aflevering dit keer. Er gebeurde niet veel en alles was erg eentoning.

Ik zit me echt dood te ergeren aan die Nico, en van mij mag hij nu echt opdonderen. Dat gevoel had ik al vanaf het begin toen ik hem zag maar nu ben ik echt helemaal klaar met hem. Wat een achterlijke kwal is het toch. Vooral schijnheilig vooral omdat hij zelf ook allerlei complotten heeft verzonnen, mensen achter hun rug om bedrogen heeft en proberen iedereen bevriend te houden en zelf maar denken dat je zo goed bent in alles. Flikker toch op man.

Ik gun het iedereen behalve hem en Jochem. En die Jochem is ook zo vreselijk irritant he. Zijn hoofd is gewoon ontzettend lachwekkend als het maar zijn kan, en zo zwak dat hij is. Hij stemt nooit naar zijn eigen gevoel, hij gaat altijd met de groep mee. Tanja zegt; ik stem op Esther en na 1 seconde was hij er al over eens; ik ga ook mee. Wat voor zielig persoon ben je dan. Dat heeft hij al vanaf het begin zo geflikt en het gaat maar zo verder.

Ik vind het ook verbazingwekkend dom van Patrick, Jochem en Tanja om Esther naar huis te sturen ipv Nico. Tanja zegt zelf; hij heeft nog 3 munten!!! Die gaat hij natuurlijk vast en zeker volgende keer in gaan zetten als hij bedreigd word, of hij heeft straks immuniteit waardoor het lastig word om hem naar huis te sturen. Lekker dom zijn ze ook weer.

Tanja zei ook; het is logisch dat je de sterkeren eruit stemt omdat dat gewoon concurrentie is. Nou, op het begin van de samensmelting was het wel anders, en nu heeft ze opeens ruzie met Nico en dan denkt ze er opeens anders over. Lekker typisch. Dat had je op het begin ook kunnen doen.

En dan nog Sascha die maar achter de kont van Nico aanloopt met alles, terwijl hij hem nog naar huis wilde sturen ook!! Nu heeft hij alles verteld aan hem, en nu is opeens alles goed? Hij gewoon uit mijn buurt mogen blijven.

Degene die van mij mag winnen zijn; Patrick, Sascha of Tanja.

Ik ben het wel eens met de rest van de mensen, die overgrootte voedselpakketen zijn gewoon niet leuk meer. Het word alleen maar groter en groter en dat vind ik gewoon schandalig. Zo kan ik ook wel even leuk op een eilandje gaan zitten als je helemaal volgepropt word met allerlei soorten eten. Gewoon teken van zwakte. Waarschijnlijk alleen omdat ze bekend zijn krijgen ze een privilege, mijn reet!

Geef ze dan een massage cadeau ofzo, of een dagje duiken in de omgeving maar niet steeds dat eindeloze feestmaaltijd. Laat hun zelf maar eens moeite doen voor voedsel te verkrijgen.

Ik denk dat ik maar eens een brief ga sturen aan Rtl.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ongeïnspireerde finale. Redelijke winnaar. Verder maar geen woorden meer aan vuil maken.

Volgend jaar blijkbaar weer BN'ers, ik kan niet beloven te gaan kijken.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Deze finale was een verademing vergeleken met die van vorig jaar. Terechte winnares en gelukkig niet via stemmen.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik vond het wel jammer dat Nico en Tanja hun finaleplaats hebben kunnen 'kopen' met hun munten. Ik had Patrick graag zien winnen. Ben wel blij dat Nico niet de winnaar was.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Spartaan1986 wrote:

Deze finale was een verademing vergeleken met die van vorig jaar. Terechte winnares en gelukkig niet via stemmen.

Nee, via een proef van meer dan een kwartier die uiteindelijk nutteloos bleek aangezien de winnaar bepaald werd met een hoge dosis geluk tijdens het pijltjes schieten.

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

Tenzij ik volgend jaar zelf meedoe, ben ik niet van plan om nog te kijken. Dit heeft niet veel meer te maken met overleven etc. Hutjes op het strand, eten in overvloed, alleen nog maar complotten smeden, een winnaars eiland, munten en ga zo maar door.

Ik heb uit betrouwbare bron dat ze volgend jaar de BN-ers en BV-ers vanuit een vakantieresort gaan laten spelen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ben volgens mij na 3 á 4 afleveringen al afgehaakt, maar zo te zien heb ik weinig gemist. Jammer dat Nicholas niet verder was gekomen.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Nee, via een proef van meer dan een kwartier die uiteindelijk nutteloos bleek aangezien de winnaar bepaald werd met een hoge dosis geluk tijdens het pijltjes schieten.

Ik heb nog geen finale gezien waar het niet gebeurd is dat de kandidaten uiteindelijk bij het laatste onderdeel van de finaleproef toch weer bij elkaar komen zodat dat altijd weer spannend wordt, hoe erg een kandidaat ook een onderdeel verprutst en hoe snel de ander ook is, uiteindelijk komt het allemaal weer samen. Toeval? Ik geloof er geen reet meer van. Het gaat om kijkcijfers en als er in de finale iemand in 5 minuten door de proef wandelt en de andere nog met het eerste onderdeel bezig is dan vinden wij het niet leuk meer, dan kunnen ze die reclameblokken niet meer op spannende momenten inzetten. Nico was in zijn eentje sneller dan de andere twee bij elkaar en had die pijl er ook in één of twee keer in moeten schieten. Ik vermoed een doorgestoken, gesponsorde kaart.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Eddy Zoey gaat het nieuwe seizoen niet meer presenteren, nu komt Dennis Weening in de plek.

Ik heb zo mijn twijfels, al was Eddy Zoey ook niet geweldig.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Eddy Zoey was inderdaad niet geweldig. Dennis Weening vind ik echter nog veel vervelender en daarbij vooral een onbegrijpelijke beslissing, temeer omdat meneer huilebalk op moest geven in een eerdere editie, zogenaamd uit principe.

Spetie

• 38871 messages
  • 8146 votes

Inderdaad, die zal mensen echt kunnen motiveren om door te gaan. Een nog ongeloofwaardigere presentator bestaat niet.

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

Bleh, ik ga dit niet meer kijken. Sinds ER met BN'ers is is het echt poepsaai geworden en als nou ook nog Weening het gaat presenteren, die zelf als een mietje opgaf in het vorige seizoen, hoeft het al helemaal niet meer.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Ik denk dat ik dit jaar ook maar oversla. Een editie met bekende NL `ers/Belgen was genoeg geweest.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.