- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Welke series kijk jij?
Welke series kijk jij?
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Hoe kunnen jullie in godsnaam zoveel series kijken??
Ik weet niet in hoeverre de meeste leden de series dit 'actief' kijken gezien de meeste genoemde series op een zomerstop zijn, maar als ze het allemaal doorgaans kijken vind ik het wel knap inderdaad.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Hoe kunnen jullie in godsnaam zoveel series kijken??
Vier uur per dag in de trein zitten

Fran
-
- 1953 messages
- 1732 votes
Mwa, het ligt eraan in welke fase van je leven je zit. Wij hebben bijvoorbeeld een dochtertje dus iedere avond zijn wij gewoon thuis. Nou, als de dame om half 8 op bed ligt dan is het nog een half uurtje puin ruimen en dan gaan we series kijken op de tv. Deze nemen we op via de harde schijf.
Op dit moment kijken wij:
Monk, Will and Grace, That 70's show, According to Jim, Roseanne en ER en op dinsdag Beverly Hills 90210.
Verder kijk ikzelf maandagavond altijd naar het kostuumdrama op nederland 2 en naar As the world turns.
We kijken niet alles in 1 keer op een avond weg maar in het weekend gaan we ook gewoon voor deze series zitten als het avond is. Aangezien we toch niet met de kleine wegkunnen is dit voor ons voorlopig even het alternatief.
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Aangezien ik met verlof ben en wij niet op reis gaan is er sowieso wel tijd voor meer series dan anders, de meeste series ben ik aan het inhalen dus die kijk ik wanneer ik wil, soms 2 afleveringen van 1 serie per dag of soms 1 per week.
Ik en m'n man zijn geen uitgaanstypes dus we zijn ook gewoon veel thuis, als het mooi weer is dan blijven ze ff staan maar zoals het de laatste week hier was dan vliegen we er wel door 
Hangt ervan af hoe graag je ze kijkt he, wij maken daar tijd voor 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
De enige serie die ik dit jaar gevolgd heb is Vuurzee 2. In eerdere jaren heb ik Vuurzee 1, alle delen van Unit 13, Stellenbosch en Oud Geld helemaal gevolgd. Heel lang geleden heb ik La Piovra 5 tot en met 7 helemaal gezien. Van The Sopranos heb ik veel gezien maar helaas lang niet alles.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, het ligt er echt aan of je er tijd voor hebt. Ik zelf ben dit weekend naar Zwitserland heen en terug getreint, ja, dan ben je toch echt wel blij als je iPod gevult is met tv-goodies. En met 2 bijbaantjes 's ochtends en 's avonds ga ik niet elke nacht met m'n vrienden mee uit, dan prefereer ik toch echt in slaap dommelen na een paar goede afleveringen.
Nu het zomer is kijk je echt toch minder series, want je favs zijn allemaal op zomerstop
Maar het is wel een goede gelegenheid om series af te kijken waar ik bijv. vorige zomer mee ben begonnen maar tijdens het tv-seizoen niet verder heb gekeken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ga zometeen beginnen aan seizoen 1 van King of Queens.
Heb het een paar keer op tv gezien, en vond het best grappig. Benieuwd of de dvd's net zo lekker wegkijken.
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2253 votes
Gezien ik momenteel een heel aardig overschot aan geld heb, leek het me op zich geen slecht idee een paar seizoenen van Seinfeld aan te schaffen, die volgens mij erg goedkoop moeten zijn.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Bij de Van Leest of de FRS heb ik ze gezien bij de 3 voor 25 actie. Als je ze dan allemaal kan vinden ben je 75 euro kwijt voor alle negen seizoenen. Dat is inderdaad geen geld voor zo'n geniale serie.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Bij de Van Leest of de FRS heb ik ze gezien bij de 3 voor 25 actie. Als je ze dan allemaal kan vinden ben je 75 euro kwijt voor alle negen seizoenen. Dat is inderdaad geen geld voor zo'n geniale serie.
3 voor 25? Zie ze allemaal nog apart staan voor 34,99 op de website van VanLeest.
Edit: FRS ook.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Volgens mij was het bij de Van Leest in Den Bosch en volgens mij gaat die weg. Zal wel een uitverkoopprijs zijn geweest.
alcapachino
-
- 293 messages
- 108 votes
ben nu begonnen met the dead zone , en boy its good!
verder:
Scrubs : Afgerond
The Wire : Kan ik niet doorkomen helaas.
Entourage : Goed!
Weeds: net mee begonnen
Lost : Kan niet wachten
Legend of the seeker: Heb de boeken gelezen maar niet kapot van deze serie
Psych : Af en toe , wel luchtig
PB: Finished!
Kenny vs Spenny : Te doen
Ik ga beginnen met Farscape anyone ?
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
King of Queens, South Park, Family Guy, The Simpsons, Ned Survival Gids, maar vooral According To Jim.
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
House M.D., Scrubs, Family Guy, The Simpsons, South Park.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ben net klaar met One Tree Hill en ga nu verder met Charmed 
Verder heb ik nog liggen: E.R, Melrose Place en Will & Grace.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Simpsons, Simpsons en nog eens Simpsons! 
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7939 votes
Is er eigenlijk een site waar een ranglijst staat van series + een gemiddeld cijfer gebaseerd op cijfers gegeven door jan en alleman? Zeg maar net als onze toplijst hier.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2253 votes
3 voor 25? Zie ze allemaal nog apart staan voor 34,99 op de website van VanLeest.
Edit: FRS ook.
Je moet inderdaad geluk hebben. Ik zag pasgeleden een seizoen liggen met een 3 voor 25-sticker; toen niet gekocht en vervolgens was 'ie weg. Daarnaast vond ik seizoen 6 voor 10 euro, met daarnaast seizoen 3 voor 35 euro; 't is dus maar een kwestie van ze toevallig tegenkomen.
raizeredge
-
- 114 messages
- 0 votes
csi miami
csi new york
csi
bones
house
off centre
MR APOCALYPSE
-
- 610 messages
- 0 votes
Lost( beste serie ooit)
Sopranos en Oz (die komen na lost als favoriet binnen)
24,dexter,twin peaks,x-files,prison break...
Donkerwoud
-
- 8664 messages
- 3941 votes
Op het moment alleen Dexter en Mad Men.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Ik kijk helemaal niks nu, maar binnenkort wel die terminator serie
MR APOCALYPSE
-
- 610 messages
- 0 votes
Op het moment alleen Dexter en Mad Men.
Welk seizoen zit je van dexter?
MR APOCALYPSE
-
- 610 messages
- 0 votes
Ik kijk helemaal niks nu, maar binnenkort wel die terminator serie
Ik ga er waarschijnlijk ook naar kijken als het op tv begint maar ik verwacht er weinig van.
Heb terminator 2 in mijn top 10 dus fan van de reeks ben ik zeker maar wat ik tot nu toe heb gezien en gehoord ervan maakt me niet echt positief erover.
Lovebreeze
-
- 201 messages
- 8 votes
mijn faoriete series tot nu toe zijn:
smallville
heroes
the 4400
missing
pushing daisy's
the mentalist
de laatste vind ik de beste, ik kijk al uit naar het tweede seizoen
Vavi
-
- 69 messages
- 80 votes
Na veel goeie kritieken ben ik eindelijk ns begonnen met Weeds, ziet er tot nu toe niet slecht uit!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ga beginnen aan The L-Word. Ben erg benieuwd. 
MR APOCALYPSE
-
- 610 messages
- 0 votes
Ik ga beginnen aan heroes.
Hoor dat seizoen 1 erg goed is en daarna het niveau bedroevend daalt en dat heeft me tegengehouden maar ben benieuwd...