• 178.075 movies
  • 12.209 shows
  • 33.979 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.852 votes
Profile

Welke series kijk jij?

Ik kijk heel veel series.

Maandag

- Csi

- ( die na csi op rtl 4 )

- Eart investigated

- War planes

Dinsdag

- Csi miami

- mayday mayday

Woensdag:

- De afvallers

- Je echte leeftijd

- Je gelooft je ogen niet

- Iets op ngc.tv

Donderdag:

- Csi ny

Vrijdag

- Simpsons

- VERONICA's AUTO AVOND

Zaterdag:

- 24

Zondag:

- Gek op wielen

- Autowereld'

- Yaghtvision

- Transportwereld

- Bones

- Csi

Algemeen:

- CSI

- Pokemon

- South Park

- Seconds from disaster

- Megastructures

- Earth Investigated

- Natuurrampen docu's

En EXTREME MAKE OVER HOME EDITION kijk ik ook elke avond!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Momenteel volg ik:

24 seizoen 6

Prison Break seizoen 2

Lost seizoen 3

Married With Children seizoen 9 (op DVD)

Xerena

• 20 messages
  • 0 votes

Xerena wrote:

In willekeurige volgorde:

- House MD

- The Ghost Whisperer

- Justice

- E.R.

- Desperate Housewives

- The Unit

- Numb3rs

- What About Brian?

- Criminal Minds

- Las Vegas

- Cold Case

- Bones

- C.S.I.

- C.S.I. Miami

- C.S.I. New York

- Standoff

- Lost

- Missing: Whitout A Trace

- The L-Word

- Gooische Vrouwen

- Prison Break

- Medium

Hopenlijk gauw ook weer:

- The West Wing

- The 4400

En verder, en dat zijn niet echt series, maar toch:

- Sterren Dansen Op Het IJs

- Peking Express

- Expeditie Robinson

- Wie Is... De Mol?

Kan ik één van de ze programma's niet zien, gaat toch meestal de video wel aan! Kijk niets op dvd of via internet!!

Vergeet ik toch ook nog 'Hotel Babylon'... foei...

prometida

• 299 messages
  • 257 votes

Ik keek altijd Jensen.

Maarja, die is een hele tijd niet op tv geweest. Al vanaf voor de kerstvakantie.

Maar maandag is hij weer op tv, met Jan natuurlijk

Dus in die tussentijd heb ik Runway Project gekeken.

en Oprah..

Oh ik heb ook the Survival of the Richest gekeken. Erg grappig. Maar het is nu afgelopen.

Ja, de laatste tijd keek ik vanalles.. The Prince of Bellair, en Southpark. maar Southpark en Price of Bellair kijk ik omdat dat rond 12 uur allemaal is en ik meestal niet kan slapen.

verriet

• 89 messages
  • 123 votes

Als eerste denk ik aan Prison break!! Natuurlijk elke week! maar CSI is ook echt leuk! (niet leuk dat je moet lachen ofzo!) En gray's anatomy.. voor de rest niet meer!

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

~ Vroeger: o.a. The Fugitive, Rawhide, Gunsmoke, The High Chaparral, Vier Veren Waterval, Yvanhoe, The Saint, The Persuaders, Space 1999, Raumpatroiulle Orion (mini tvserie), Unit 13, Mission Impossible, The Verginian.

~ Nu:

- The Saint (op Eén)

arne66

• 198 messages
  • 105 votes

Ik kijk, alle 10 seizoenen van Friends, ik kijk Prison Break volgens Amerikaaans tijdschema, Ik kijk My Name is Earl (aandrader!!!! niet veel nederlanders kijken het maar het is echt heel leuk, volgens amerikaans tijscherma), ik kijk af en toe LOST (k' heb seizoen gedownload en kijk er eentje wanneer ik wil),

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Update:

- Ugly Betty

- Dirt (begin vandaag weer, wellicht slaat het deze keer wel aan)

- Desperate Housewives (liep gelijk met Nederland maar besloot Amerika in te halen. Gevolg: dagenlang een en al DH)

- Lost

- One Tree Hill

- Smallville (trailer van afgelopen donderdag was zo leuk dat ik de aflevering keek en kan al niet wachten tot die van volgende week)

- Family Guy (ben nu met seizoen 3 bezig)

- Grey's Anatomy (raak steeds meer teleurgesteld in de serie)

- Friends (nadat ik de complete box had gehaald en zes seizoenen had bekeken vond ik het tijd voor een break voor ik de andere vier ga kijken)

- Veronica Mars

Ik wacht op de DVD-box van The Tribe seizoen 2

Ik wacht tot de DVD-box van Mad About You seizoen goedkoper wordt

Ik wacht tot de DVD-box van Charmed Seizoen 8 goedkoper wordt

Ik wacht tot Joan of Arcadia seizoen 2 klaar is met downloaden

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

op dit moment niks als alleen GTST en ONM

en dat nog niet eens elke dag

P8rb

• 10773 messages
  • 1820 votes

op dit moment alleen Prison Break op donderdag en dinsdag "wie word de man van froukje"

Joe-K

• 210 messages
  • 125 votes

Ik download alleen series.

1) Prison Break (seizoen stop)

2) One Tree Hill

3) Heroes

en Series die gestopt zijn:

1: Buffy The Vampire Slayer

2. Angel

3. The O.C. (Nog niet zo lang gestopt, maar was een geweldige serie. Ik volg het niet op TV, nooit gedaan. Heb altijd gelijk gelopen met Amerika)

x_ShamieeJ

• 158 messages
  • 70 votes

-One tree hill

-Prison Break

-Invasion

-Heroes

-Lost

-CSI

-Like Family

-...

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

Momenteel:

The Sopranos (beste wat TV ooit gekend heeft)

Lost

Deadwood

South Park

Las Vegas

en natuurlijk wat Engelse series.... detectives etc.

Prison Break kijk ik niet meer, te slecht geworden (en ik heb het over eind seizoen 2)

PsychoBoyJack

• 244 messages
  • 72 votes

De eerste serie die mij echt wist te pakken was ''Twin Peaks''.

Daarna onder andere "X - Files'', maar dat ging echt veeeeeels te lang door, waardoor ik mijn interesse langzaam verloor. Het hielp ook niet echt dat de scriptschrijvers van gekkigheid niet meer wisten wat ze moesten verzinnen, en met steeds belachelijkere dingen op de proppen kwamen.

Van één van de scriptschrijvers van "X-Files" kwam later de SF serie "Space: Above And Beyond", een beetje in de stijl van de mariniers die je zag in Aliens. Dit vond ik ook een erg leuke serie, maar doordat het helaas niet een doorslaand succes werd, werd de serie naar 1 seizoen al gecanceld.

Een lange tijd heb ik toen geen series meer gevolgd, totdat ''24'' begon, en ik was in een korte tijd hookt. ''24'' Is nog steeds mijn favoriete serie, maar ik moet toegeven dat de glans er langzaam maar zeker van af gaat, en ik het hele terroristen-bommen verhaaltje nu wel ken. Ik hoop ook echt dat de makers voor het 7e seizoen een originele wending aan het geheel kunnen geven.

Met de komst van de serie “Battlestar Galactica” is ook mijn honger naar een SF serie zo goed als verdwenen. (series zoals “ Star Trek” en “Stargate” kunnen mij niet echt boeien) “Battlestar Galactica” vind ik echt een heerlijke serie. Het zit vol met goed doordachte en complexe personages die allen goed acteren, bovendien volgt de serie een rode draad die voor mij erg verslavend werkt. Ik heb tot nu toe alleen de eerste 2 seizoenen gezien, en ik ben aan het wachten totdat de het 3e seizoen op dvd verschijnt.

Met mijn vriendin samen volg ik ook “Desperate Houswives”. Deze serie vind ik ook nog wel leuk, maar omdat het mysterieuze van het eerste seizoen niet meer aanwezig is, is het een beetje een veredelde soap aan het worden. Ik durf ook niet te zeggen hoelang het duurt voordat bij mij de lol er echt van af is….

Zo’n beetje 3 maanden geleden kwam bij mij vanuit het niets de urgentie om de serie “Alias” te kijken, en toen ik daaraan begon was ik ook binnen de kortste keren verslaafd. Ik vond het in begin soms wel een beetje knullig (met name de muziek), maar na een tijdje wisten de makers steeds beter hoe ze de serie moesten aanpakken. Dit resulteerde in het waanzinnige 2e seizoen, wat er voor zorgde dat deze serie bijna in mijn rijtje van “beste TV series die ooit gemaakt zijn” terecht is gekomen. Bijna.

Want na het 3e seizoen (wat nog wel de zeer de moeite waard is) zakt de serie met het 4e en 5e seizoen tot een bedenkelijk laag niveau, zeker tot in vergelijking met de eerste 2 seizoenen.

Veel fans houden de bedenker van de serie , J.J Abrams, hier verantwoordelijk voor.

Deze J.J. Abrams is een geniaal man, wat betreft het bedenken van originele ideeën. Het probleem is alleen dat, ook door het onnodig uitrekken van de serie, J.J. Abrams met zoveel ideeen op de proppen kwam, dat een plausibele en bevredigende ontknoping eigenlijk niet meer te bedenken viel.

En dat zelfde lot lijkt bij een andere favoriete serie, “Lost”, ook in het verschiet te liggen. Ook van J.J. Abrams. Opnieuw weet hij te verrassen met originele vondsten, maar ik ben bang waar het allemaal naar toe gaat. Toevallig dat ik net heb gelezen dat het nu dus de bedoeling is dat er nog 3 seizoenen volgen, met ieders 16 afleveringen. Dat er nu dus een definitief eindpunt bekend is, hoop ik dat de schrijvers een goed einde er aan weten te breien.

Verder wil ik ook nog een keer beginnen aan “Prison Break” en “Six Feet Under”. Ik ben ook wel benieuwd naar “Veronica Mars” maar of die serie wel echt de moeite waard is voor mij, weet ik nog niet zeker…..En daar is maar één manier om daar achter ter komen…!

Men…wat een lang berichtje is dit in één keer geworden…

x_ShamieeJ

• 158 messages
  • 70 votes

Oh ja ; -Summerland

- Las Vegas

- South Beach ..

Deze was ik nog even vergeten

Gastel

• 380 messages
  • 1556 votes

Sopranos

ER

Life On Mars

Spooks

Twin Peaks

zijn de series die ik momenteel kijk.

Sjoerd

• 999 messages
  • 1348 votes

Leuk om te zien wat andere mensen kijken, ikzelf kijk graag naar (in willekeurige volgorde):

- Lost

- 24 (moet beginnen aan seizoen 5)

- House MD (Hugh Laurie rocks...)

- Jericho (gaat van de buis begreep ik, jammer!)

- Veronica Mars

- Heroes

- Deadwood

- Prison Break

- Monk (net "ontdekt", erg leuk tot nu toe)

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

Lost

21 Jump Street

Expeditie Robinson

Friends

Joey

Kinderen Geen Bezwaar

Standoff

Dat was het denk ik...

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5741 votes

Ik kijk alleen DVD boxen, met als enige serie die ik (sinds woensdag) op tv volg: Veronica Mars.

- One Tree Hill (s4)

- Beverly Hills (s2)

- The O.C. (s4)

- 21 Jump Street (s1)

- Roseanne (s3)

- Will & Grace (s5)

- Dawson's Creek (s5)

- The Simpsons (s8 [maar daarvoor s4, dus niet op goede volgorde])

- Married...with Children (s10)

- Titus (s3)

- Hidden Palms (s1)

Denden 100 Piek

• 397 messages
  • 121 votes

Ik kijk meestal comedieseries, zoals The King of Queens, Dharma & Gregg, die vind ik momenteel erg leuk. 'Allo 'allo, mijn favoriete Britse comedyserie. Scrubs probeer ik zo vaak mogelijk te kijken, ondanks die vervelende tijdstippen. Married With Children, ook zo'n vervelend tijdstip, maar daarvan heb ik toch al zowat iedere aflevering gezien.

Minority_Check

• 877 messages
  • 3301 votes

Heroes

de allerbeste serie na smallville

het is ongelofelijk spannend en gaat niet vervelen zoals lost

jammer genoeg komt die niet uit in nederland en moet ik hem op internet kijken gelukkig is mijn engels goed

arkadi

• 1029 messages
  • 0 votes

Helemaal niets.

Na Twin Peaks in mijn jeugd nooit meer een serie gevolgd.

Al heb ik wel alle seizoenen van The Sopranos op mijn PC staan.

Misschien begin ik er ooit aan.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Minority_Check wrote:

Heroes

de allerbeste serie na smallville

het is ongelofelijk spannend en gaat niet vervelen zoals lost

jammer genoeg komt die niet uit in nederland en moet ik hem op internet kijken gelukkig is mijn engels goed

Vanaf 17 juni ofzo op de Nederlandse TV.

Minority_Check

• 877 messages
  • 3301 votes

owww leuk

welke kanaal ?

en het is wel triest dat ze het pas na een jaar laten zien

het kan toch veel sneller

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Weet niet welke zender, en in de Heroes thread verneem ik dat het vanaf 21 juni is.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

21 juni op rtl 5

Het kan idd sneller maar dan is het ook duurder, vandaar dat er zo veel series worden uitgezonden die maar uit een paar afleveringen bestaan (gecancellde series), die zijn goedkoper dan hitseries zoals Brothers & Sisters en Heroes.

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Wat is eigenlijk jullie top 3 van comedy-series?

1. Married with children

2. Flodder

3. King of queens

Mac Hammer Fan

• 6024 messages
  • 7444 votes

Er is maar één serie dat ik (vorig jaar) op TV bekeek

"Zorro" (van de jaren 1957-1958)

Vele jaren geleden keek ik ook naar de "X-files".

Ganesha

• 95 messages
  • 92 votes

Maandag- en dinsdagnacht op Net5 Angel seizoen 5

Iemand enig idee waarom ze niet bij de eerste aflevering begonnen zijn, maar bij de vijfde?

Waar slaat dat nou weer op?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.