- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Welke series kijk jij?
Welke series kijk jij?
Glacius
-
- 4297 messages
- 3033 votes
Vreemd aantrekkelijke hoofdrolspeelster trouwens, soort mix van Michelle Rodriguez, Summer Glau, Catherine Zeta-Jones, Vanessa Hudgens en Jessica Alba, oké, met een vleugje paard erin. Maar toch. Wow.
Now you done fucked up, with NW around 
Eraser2
-
- 387 messages
- 922 votes
Op dit moment kijk ik naar: Sherlock, Dexter, the Walking Dead, House of Cards Suits en Freaks and Geeks.
Recentelijk afgerond heb ik Fargo en die vond ik weergaloos.
John Milton
-
- 24233 messages
- 13403 votes
Hèhè, het viel mee gelukkig, they're not married yet 
Kim008
-
- 104 messages
- 101 votes
Op dit moment
The Simpsons seizoen 16
Desperate housewives seizoen 1
Married with children seizoen 4
Fresh prince seizoen 5
Brix
-
- 19685 messages
- 5120 votes
Quirke
(Britse misdaadserie, momenteel te zien op Canvas, met een geweldige Gabriel Byrne in de hoofdrol)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Kan mezelf er slecht toe zetten om True Blood, Pretty Little Liars en Mistresses verder te kijken. Onlangs ook Under The Dome en The Leftovers een kans gegeven, maar lijken ook geen blijvertjes te worden. Orange is the new Black staat nog steeds op het programma, maar wil ook maar niet lukken om het een kans te geven.
stinissen (crew films & series)
-
- 23460 messages
- 76955 votes
Kan mezelf er slecht toe zetten om True Blood, Pretty Little Liars en Mistresses verder te kijken. Onlangs ook Under The Dome en The Leftovers een kans gegeven, maar lijken ook geen blijvertjes te worden. Orange is the new Black staat nog steeds op het programma, maar wil ook maar niet lukken om het een kans te geven.
Mistresses is top en het 2de seizoen van Orange is the new Black ook met de opmerking dat de eerste vier afleveringen erg slecht waren...Ben weer begonnen aan de cultserie Dallas daar kan echt niets tegen op zit alweer in seizoen 4
-
- 23460 messages
- 76955 votes
Deze was ook wel aardig
-
- 23460 messages
- 76955 votes
En deze was heerlijk kijk voer "The Night Shift" (2014) - imdb.com aanrader 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Op dit moment sluiten we bijna het laatste seizoen Gilmore Girls af.
Erg fijne serie, maar zal ergens ook wel opgelucht zijn als hij voorbij is, kan ik ein-de-lijk mijn tijd weer aan films besteden 
eRCee
-
- 13443 messages
- 1979 votes
Oei, iemand valt hier even van een voetstuk. 

AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
danuz Dan kun je net zo goed Bunheads erachteraan kijken. Van de makers van Gilmore Girls en maar 1 seizoen 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
En eRCee wanneer ging je aan 24: Live Another Day beginnen? 
eRCee
-
- 13443 messages
- 1979 votes
Poeh, ja, moet daar de tijd voor vinden. Met het WK en de Tour gaat dat sowieso allemaal niet lukken. Heb al sinds december geen serie gekeken, bevalt ook eigenlijk wel goed. Maar wellicht in september (voor de ultieme schoonheid in beeld moet je natuurlijk tijd vrijmaken).
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
danuz Als je van de Gilmore Girls-stijl houdt, dus veel pop culture references en razendsnelle dialogen, is Bunheads zeker wat voor jou. Gaat over een danseres uit Vegas die met een man trouwt die de volgende dag verongelukt. Hij woont bij zijn moeder (gespeeld door de actrice die de moeder van Lorelai speelt) en zij heeft een balletschool, waar zij dan les gaat geven. Serie volgt haar, haar schoonmoeder en vier leerlingen. Serie speelt zich ook af in een klein plaatsje met enkele zonderlingen natuurlijk.
Serie is helaas na 1 seizoen gecancelled, maar wordt in de loop van het seizoen steeds beter en beter.
RDtv
-
- 31 messages
- 67 votes
In Overigen > Televisie > Iemand dit toevallig gezien?:
Tip voor mensen die nog nieuwe series zoeken om te kijken: zomerseries 2014
Weijsenberg
-
- 19 messages
- 0 votes
Geprobeerd aan andere series te beginnen, maar na Breaking Bad ligt de standaard wel erg hoog.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31154 messages
- 5451 votes
Ben nog altijd aan The Simpsons bezig en sinds deze week begonnen aan Boardwalk Empire. Ik zit wel te denken om terug verder te kijken van seizoenen van Dexter en Sopranos waar ik een tijd geleden mee gestopt ben.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ben nog altijd aan The Simpsons bezig en sinds deze week begonnen aan Boardwalk Empire. Ik zit wel te denken om terug verder te kijken van seizoenen van Dexter en Sopranos waar ik een tijd geleden mee gestopt ben.
Toevallig na het eerste seizoen gestopt met The Sopranos? Zelfde hier, vond het eerste seizoen niets waard maar ben na het pgepakt te hebben zwaar verslaafd. Wat een show. Niet vergelijkbaar met dat brakke eerste seizoen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31154 messages
- 5451 votes
Na de dood van Gandolfini hebben ze het eerste seizoen op tv gegeven. Dat leek me het moment om toch maar eens kennis te maken met de reeks. Nadien eigenlijk niet meer de moeite gedaan om de volgende seizoen op te zoeken. Zou dat eigenlijk moeten doen...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Geloof me als je dat doet, raak je heel snel verslaafd. Niet te vergelijken met het eerste seizoen.
John Milton
-
- 24233 messages
- 13403 votes
Geloof me als je dat doet, raak je heel snel verslaafd. Niet te vergelijken met het eerste seizoen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik heb S1 ook twee keer gekeken en beiden afgehaakt maar toch doorgezet en ben blij dat ik dat gedaan heb. Nu zie ik idd waarom deze serie tot één van het beste ooit gezien wordt, ook in jouw steegje hoor. Gewoon even doorzetten, te veel kijken is dan helemaal geen issue meer
.
Kisje
-
- 970 messages
- 1190 votes
Momenteel net het Game of Thrones volledig bekeken.. TOP serie. Jammer dat het volgende seizoen er pas in april 2015 aankomt...
Brix
-
- 19685 messages
- 5120 votes
Last Tango in Halifax (met de altijd schitterende Derek Jacobi)
John Milton
-
- 24233 messages
- 13403 votes
Niet onaardig, maar ook nog niet overtuigend.