- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Welke series kijk jij?
Welke series kijk jij?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Kijk the tudors tegenwoordig. Geen flauw idee of dat wel wat voor mij zou zijn, maar moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Vooral het acteerwerk is uitmuntend en aan vrouwelijk schoon ontbreekt het gelukkig ook niet. 1 grote slangekuil dat hof.
Jessica1987
-
- 10 messages
- 3 votes
American dad
Familly guy
Married with childeren
Scurbs
South park
Zandkuiken
-
- 1746 messages
- 1431 votes
Ook maar eens een stand van zaken van waar ik momenteel nog mee bezig ben:
Treme (bezig met S3)
Mad Men (binnenkort S6 bekijken)
The Office US (binnenkort laatste seizoen bekijken)
Breaking Bad (wachten op laatste seizoen)
Dexter (wachten op laatste seizoen)
Parks & Recreation (wachten op S6)
Boardwalk Empire (wachten op S4)
Afgehaakt: True Blood (na S3) en Community (na S2). Justified (momenteel S1 en S2 gezien) ga ik misschien wel nog oppikken, maar eerst eens Luck en Boss.
Nog iemand nieuwe toppers in de aanbieding?
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Overigen >> Televisie >> Bottom in de herkijk de laatste weken.
Daarna door naar een herkijk van Overigen >> Televisie >> The League of Gentlemen.
Ook Breaking Bad s3 wil ik gaan proberen, maar dat zal nog later worden.
En nog nog later, ja mijn programma zit goed vol, een volledige herkijk van The Wire.
Beertje45
-
- 817 messages
- 524 votes
Deze week begonnen aan een heruitzending van Hill Street Blues. Ik ben niet bepaald een liefhebber van serie's, maar oudere serie's die worden herhaald en die ik ooit wel eens zag tijdens mijn tienerjaren genieten wel eens mijn aandacht.
Ik hou wel van politieserie's zo daar zijn, Witse, Aspe, Code 37, Baantjer. Ook humoristische serie's vind ik leuk. FC De Kampioenen, De Kotmadam, Lili En Marleen... Wat ik vroeger ook heel leuk vond was Zeg eens Aaaa. Word dit nog ergens heruitgezonden? Als Belgisch inwoner kan ik wel enkel Nederland 1,2 en 3 ontvangen.
Brix
-
- 19682 messages
- 5118 votes
Wat ik vroeger ook heel leuk vond was Zeg eens Aaaa. Word dit nog ergens heruitgezonden? Als Belgisch inwoner kan ik wel enkel Nederland 1,2 en 3 ontvangen.
Ja, de serie komt nog regelmatig langs op Best 24.
Het is de bedoeling dat die zender alle 212 afleveringen gaat uitzenden.
Helaas is die zender waarschijnlijk niet in België te ontvangen.
Beertje45
-
- 817 messages
- 524 votes
SeaQuest beginnen kijken. Eerste twee afleveringen zijn pareltjes met mijn all time favoriete akteur Roy Scheider als Captain.
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Mee bezig:
- Dexter S3E1
- Breaking bad S5E1
- Community S4E5 (kom er niet echt door heen, valt tegen vergeleken met eerdere seizoenen)
- Scrubs S9E6 (ook een tegenvallend seizoen vergeleken met eerdere seizoenen)
- The Americans S1E5
- Wachtend op nieuw seizoen van Game of Thrones en The Walking Dead
Nog mee beginnen:
- Flash Forward
- Vikings
- Arrow
- The Following
Verder kwam ik niet echt door de pilot van Boardwalk Empire. Ga het over een tijdje nog een keer proberen.
Brix
-
- 19682 messages
- 5118 votes
Een nieuwe favoriet > Endeavour
Veel minder, maar ik volg de serie wel >
Luppie00
-
- 92 messages
- 347 votes
Gezien/wachten op nieuw seizoen:
- Breaking Bad
- Dexter
- Game of Thrones
- Homeland
- Sons of Anarchy
- The Sopranos
Nog zien:
- 24 (S2)
- Hell on Wheels (S2)
- House of Cards
- Southland
- The Shield
- The Wire
Twijfel of ik nog verder moet gaan:
- Boardwalk Empire (S3)
- Supernatural (S2)
Afgehaakt:
- Lost (S4)
- Prison Break (S4)
- The Walking Dead (S3)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik ben weer toe aan iets nieuws.
Iemand die 90210 volgt? Aanrader?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heb je Dexter al gekeken? Die raad ik je echt enorm aan, vreselijk spannend en doordacht. Het slotseizoen is vorige week begonnen, dus tegen die tijd heb je gewoon de hele serie klaar 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mijn mening als man niet helemaal representatief, maar kan prima mee met series als One Tree Hill en Gossip Girl. Al had ik het zonder Lowndes nooit zo lang volgehouden. Al is het binnen het soort serie gewoon solide.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik heb Gossip Girl geprobeerd maar ben daar al snel afgehaakt, en OTH heb ik nooit gekeken. Die laatste is misschien ook wel iets om te volgen.
Ga het maar eens proberen.
@ A&L1; Ik heb een hele tijd terug een paar afleveringen geprobeerd van Dexter, maar kon er weinig mee. Dan keek ik er drie achter elkaar, dan weer 2 weken niet, dan weer één episode.. liet het allemaal te lang liggen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hmm, ja dan wordt het lastig. Toch is het zeer de moeite waard om er een paar avonden voor te zitten. Dan weet ik bijna zeker dat je snel de rest gaat volgen.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
OTH is véél beter dan 90210...heb er flink wat van gezien, maar op een gegeven moment leek het teveel op elkaar. En karakaters van OTH zijn veel leuker en interessanter. Eigenlijk zijn die 2 helemaal niet te vergelijken. Het is erg Amerikaans, maar 90210 is gelikter, meer plastic...kan me nog me veel van OTH herinneren, van 90210 niet. Terwijl dat nieuwer is.
Ik zou zeggen ga dan voor OTH.
stinissen (crew films & series)
-
- 23446 messages
- 76940 votes
Ik zou zeggen twee top series namelijk "The Americans" (2013) - imdb.com en nog beter "House of Cards" (2013) - imdb.com
david bohm
-
- 3075 messages
- 3439 votes
Series die nog lopen en die ik volg
Breaking Bad
Mad Men
Borgen
Homeland
Engrenages
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
OTH is véél beter dan 90210...heb er flink wat van gezien, maar op een gegeven moment leek het teveel op elkaar. En karakaters van OTH zijn veel leuker en interessanter. Eigenlijk zijn die 2 helemaal niet te vergelijken. Het is erg Amerikaans, maar 90210 is gelikter, meer plastic...kan me nog me veel van OTH herinneren, van 90210 niet. Terwijl dat nieuwer is.
Ik zou zeggen ga dan voor OTH.
Eens. OTH is zoveel beter. Ik ben ook ooit eens aan 90210 begonnen maar na een paar afleveringen alweer afgehaakt. Wat een slechte serie zeg.
Nee ga dan Parenthood kijken. Echt een van de beste series out there.
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3425 votes
OTH heb ik jaren geleden afgehaakt, begon ééntonig te worden, net als bij Gossip Girl trouwens.
Nu nog bezig met True Blood en Dexter (geweldige serie trouwens die laatste, ik moet nu beginnen aan seizoen 7). Ondertussen kwijl ik nog op de releasedatum van het 3e seizoen van American Horror Story, die normaal gezien eind oktober in Amerika moet uitkomen.
Verder was ik nog van plan om The Walking Dead te beginnen (maar ik twijfel of het wel veel verhaal bevat), misschien dat mensen me kunnen overtuigen om het wel of niet te doen? 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Nee ga dan Parenthood kijken. Echt een van de beste series out there.
Seconded. Veel beter vind je ze niet.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Hart of Dixie en Parenthood staan al lang op mijn lijstje dankzij jullie.
Mijn vriend heeft de seizoenen van OTH, maar ook nog niet aan begonnen.
Wil eigenlijk iets luchtigs kijken, iets wat ik tijdens het strijken ook op kan zetten bij wijze van spreken. Net klaar met alle Teen Mom's. Dat soort hersenloos vermaak zoek ik eigenlijk.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Greek toch weer oppikken dan, ultieme wegkijkserie. Verder zou je The Secret Life of the American Teenager kunnen proberen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
TSLofAT ga ik eens een kansje geven. Voor nu is het The Bachelorette season 7.
Knappe mannen kijken. 
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Kun je nog lang blijven wachten.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Mis Tony and the family! 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31152 messages
- 5450 votes
Ik heb net 4 seizoenen True Blood achter de rug (grotendeels al een keer gezien) en ben nu eindelijk aan The Sopranos begonnen. Nog nooit gezien!
Verder heb ik nog enkele series op het lijstje staan die ik wil zien om te oordelen of die de hype wel waard zijn: 24, Deadwood, Breaking Bad en Borgen. Ook van The Killing wil ik meer zien, daar heb ik enkel het eerste seizoen nog maar achter de rug.
Verder nog enkele titels waarvan ik vermoed dat ze me niet zullen liggen, maar misschien toch eens een kans moet geven: Dexter, Game of Thrones, Prison Break en Mad Men (al eens geprobeerd maar toch tegengeslagen).
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Totaal verslaafd aan The office (US)
. Wat is Steve Carrell toch een baas. Ik ben nu bij seizoen 3 episode 20. Laatste dagen kijk ik alleen nog maar The office als ik al TV kijk..
horrorfreak23
-
- 455 messages
- 598 votes
Ik ben op zoek naar een nieuwe serie om te beginnen kijken. Mijn series die ik volg zijn supernatural, desperate housewives, csi ny, himym, friends, greys antomy, true blood, dexter, ... ik wil graag nog eens een echt verslavende serie starten zoals de voorgaande. Iemand een voorstel. Genre is niet zo van belang het moet gewoon intrigerend en aan het scherm gekluisterend zijn. Alvast bedankt