• 178.264 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.274 votes
Profile

Welke series kijk jij?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Heb pas een beetje gezien van The League, maar dat vond ik tot nu toe nog wel leuk. Behalve Paul Scheer, daar ben ik niet zo'n fan van. Dat spleetje leidt zo af.

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

The league wordt naarmate het vordert alleen maar beter, halverwege het tweede seizoen zitten er enkele hilarische episodes tussen.

Workaholics was me net iets te lomp.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ondertussen bezig met:

Friends seizoen 10

Battlestar Galactica seizoen 2

Fringe seizoen 2

Firefly

Modern Family seizoen 2

Allo Allo seizoen 5

South Park seizoen 5

Dexter seizoen 5

Ik weet weer wat te doen tijdens herexamens

roeman

• 285 messages
  • 1139 votes

Nu bezig met kijken naar: Leverage S03

CSI New York S08

The Killing (USA) S01

Sherlock S02

Hoop straks weer te kijken naar:

Homeland S02

The Closer S07

CSI Las Vegas S12

CSI Miami laatste S10 (weet niet of ik me daar nog aan ga wagen, ben H een beetje zat)

The Mentalist S05

DEXTER S07 ( favo, kan er geen genoeg van krijgen)

The Walking Dead S03 (favo)

Supernatural S08 (favo)

The Vampire Diaries S04 (favo)

Bones S08 (meer uit gewoonte en ik wil weten hoe het afloopt)

Fringe S05 (ook meteen het laaste, helaas)

Nikita S03

Crininal Minds S08 (Favo)

Merlin (absolute topserie) S05

Rizzoli and Isles (de nieuwe Cagney and Lacey) S02

Midsomer Murders

En er komen nog 2 series die we willen gaan zien

Game of Thrones

Person of Interest

Het lijkt veel maar gelukkig komen ze niet allemaal te gelijk en veel wordt opgenomen en achteraf gezien.

De series die ik wel leuk vond en helaas zijn afgelopen:

Friends

Angel

Sanctuary

Star Trek

X-Files (wow wat was dat goed)

Stargate 1

Medium

GhostWhisperer

Life

Lost (Top serie)

Prison Break

4400

Heroes

Camelot

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Currently:

The Simpsons (full re-view @ seizoen 11).

Verder van alles via CC; 30 rock, It's always sunny in Philadelphia, Futurama, The office US, Workaholics, Family guy, American dad, etc..

Af en toe wat Without a trace, Law & order (SUV en CI en regular), Criminal minds, Numbers, Cold case, Friends, Two and a half men.

(24 kitchen; No reservations, DMM, GK)

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Metalfist wrote:

Ondertussen bezig met:

Friends seizoen 10

Battlestar Galactica seizoen 2

Fringe seizoen 2

Firefly

Modern Family seizoen 2

Allo Allo seizoen 5

South Park seizoen 5

Dexter seizoen 5

Ik weet weer wat te doen tijdens herexamens

Toevallig Baywatch beginnen volgen op televisie vanaf het begin doordat Madchen Amick een kleine bijrol had. Vroeger wat losse afleveringen gezien maar het blijft toch heerlijk fout om naar te kijken. Hasselhoff is een held natuurlijk.

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Lol. Tja, Awkward is inderdaad iets meer voor vrouwelijke kijkers, gezien de andere series die IR kijkt betwijfel ik of het in de smaak zal vallen, maar met amper 20 minuten per aflevering is het een vermakelijk tussendoortje. Luchtig, maar wel erg girly met alle liefdesperikelen en het highschool gebeuren.

Awkward lijkt me eerder iets voor 13 jarige meisjes die naar dat Call Me Maybe liedje luisteren met kleren van Pimkie. Maar ik kan mis zijn, heb het nooit echt gevolgd.

Brix

• 19680 messages
  • 5117 votes

Vandaag de eerste aflevering van serie 1 van misdaadserie Whitechappel gezien. (op Crime TV)

Het sprak me meteen aan, acteurs, sfeer, verhaal.

Deze ga ik dus zeker verder volgen.

Een volgende serie loopt ook op Canvas, v.a. a.s. maandag.

Die pik ik meteen ook maar mee.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

disneystore wrote:

(quote)

Awkward lijkt me eerder iets voor 13 jarige meisjes die naar dat Call Me Maybe liedje luisteren met kleren van Pimkie. Maar ik kan mis zijn, heb het nooit echt gevolgd.

Ik ben geen 13, maar het is inderdaad wel voor een iets jongere doelgroep. Tieners en highschool kiddies voornamelijk ja. Maar ook als je 24 bent kan een dergelijke serie een heerlijk luchtig tussendoortje zijn. En ik hou gewoon van de personages, omdat ik me kan identificeren met Jenna. De thema's zijn niet alleen maar op tieners gericht, er valt voor de wat oudere kijker ook best leuke dingen uit te halen. ( Matty McKibben bijvoorbeeld ) Ik ga met hem trouwen namelijk.

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Ah oké, ja ik ken er eigenlijk niet zo veel over. Ik kijk niet vaak naar Nickelodeon ofzo, maar gisteren in de bioscoop zag ik reclame voor dat programma voor The Expendables begonnen. Vond 't nogal raar, aangezien het een late vertoning was. Ik zou er zelf nooit naar kijken maar als je het leuk vind ga je gang En waar gaat de huwelijksreis naartoe, Eline?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Awkward is van MTV. Ik laat hem kiezen, hij heeft het geld.

Wat een promo van Awkward in de bioscoop doet is mij sowieso een raadsel, gezien het een tv-programma is.

Seifer

• 805 messages
  • 356 votes

Generation Kill is wel een goede serie, beter dan die CSI bende.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Heeft iemand al interesse gehad voor de nieuwe serie Go On, met Mathew Perry?

Ik heb vandaag de pilot gezien en vond het erg grappig. Ryan King (Perry) is een sport radioverslaggever, waarvan zn vrouw is overleden. Hij wil zo snel mogelijk weer aan het werk, maar wordt gedwongen tot 10 sessies therapie.

Erg sarcastisch, vaak vrolijk, met soms wat drama. Perry lijkt me hier beter op zijn plaats dan in Mr. Sunshine. Vooral omdat hij een leuke cast om zich heen heeft. Je moet de man niet in zn eentje ene show laten dragen, dat werkt niet zo. Laura Benanti doet het aardig en Brett Gelman gooit er weer een flink aantal rare opmerkingen/situatiehumor doorheen.

Het enige jammere is de manier waarop deze serie loopt, echt vloeiend was het nog niet.

Of dit echt wat wordt is nog maar de vraag, maar ik gun het Perry altijd wel. Man kan goed met dialogen omgaan en zijn gevoel voor timing is erg goed. Hij is vaak alleen wat ongelukkig in het kiezen van zijn projecten, jammer.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ja, ik heb laatst die pilot ook gekeken. Ik ben wel fan van Perry's delivery. Hij doet hier een beetje hetzelfde als in Mr Sunshine, maar daar had hij nog de steun van Allison Janney natuurlijk. Hier niet, en ik vraag me af of die dame uit The Playboy Club veel komisch talent heeft. Maar ik vond het een aardige pilot.

Die blinde man die ooit piloot speelde in Demolition Man, ben z'n naam even kwijt, was ook wel grappig.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ik vond Janney niet geweldig in die serie, helaas, al heb ik maar 3 eps gezien ofzo.

Bill Cobbs ja, hij had ook een leuk rolletje in de serie JAG (zag dat vroeger veel te vaak haha)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ik hield van Perry in Friends. Ik blijf hem daarom ook zien als Chandler. Zou de serie dan toch iets voor mij kunnen zijn? Ik adoreer Friends, dus misschien ga ik er door te hoge verwachtingen te negatief in?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Elineloves wrote:

Ik hield van Perry in Friends. Ik blijf hem daarom ook zien als Chandler. Zou de serie dan toch iets voor mij kunnen zijn? Ik adoreer Friends, dus misschien ga ik er door te hoge verwachtingen te negatief in?

Buiten Jennifer Aniston heeft geen van de Friends nog echt wat gepresteerd na Friends. Jammer, want minus Phoebe lieten er toch 5 in die serie zien dat ze een goed gevoel voor humor hadden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Schwimmer lijkt me toch veel succesvoller. Als je kwaliteit boven kwantiteit stelt in ieder geval.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi Watts wrote:

Schwimmer lijkt me toch veel succesvoller. Als je kwaliteit boven kwantiteit stelt in ieder geval.

Welke grote rollen speelde hij dan nog? Een bijrol in Band of Brothers, dat wel. Deed ie ook wel aardig.

Aniston speelt overigens in een hoop kutfilms mee, klopt. Maar ze wel veruit de meest succesvolle van het stel. Ze wordt toch wel bij de invloedrijkere actrices van Hollywood gerekend.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Schwimmer heeft ook Trust geregisseerd. Die vond ik persoonlijk toch ook geslaagd.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Elineloves wrote:

Schwimmer heeft ook Trust geregisseerd. Die vond ik persoonlijk toch ook geslaagd.

Als regisseur heeft hij het aardig gedaan ja. Al is zijn werk niet ontzettend bekend.

Je ziet het overigens wel vaker. Groots in 1 serie en daarna totaal vergeten of geflopt. Hoop acteurs/actrices uit oa Friends, Seinfeld, Married with Children etc is het overkomen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

(quote)

Welke grote rollen speelde hij dan nog? Een bijrol in Band of Brothers, dat wel. Deed ie ook wel aardig.

Aniston speelt overigens in een hoop kutfilms mee, klopt. Maar ze wel veruit de meest succesvolle van het stel. Ze wordt toch wel bij de invloedrijkere actrices van Hollywood gerekend.

Duane Hopwood was ie sterk, en zoals Eline ook aangaf heeft ie Trust geregisseerd. Een sterk en oprecht drama. Maar net waarmee je succes vereenzelvigd, als het gaat om geld verdienen dan kan ie niks weerleggen t.o.v. Aniston. Al zal ie als regisseur nog wel met meer moois op de proppen komen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik hoop dat hij meer films gaat maken. Trust was erg sterk. Al moet ik wel zeggen dat het makkelijk scoren met zo'n thema is. Maar eerlijk, de film was prima.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ik weet niet of het makkelijk scoren is hoor. Met zo'n beladen onderwerp kun je juist akelig snel de mist ingaan.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Misschien moet je Studio 60 on the Sunset Strip dan ook eens proberen, Eline. Ook met Perry, geschreven door Aaron Sorkin. Niet Sorkins beste serie, maar toch zeker wel vermakelijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Lijkt me ook juist erg lastig. Vooral omdat het subgenre al zoveel films kent, zoveel cliche's en zoveel valkuilen. Het is vooral moeilijk om de film emotioneel te maken zonder sentimenteel te worden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Even punten scoren: Eerst Greek afkijken natuurlijk.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ja, vooral doen. Greek is beter

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

AHWA wrote:

Misschien moet je Studio 60 on the Sunset Strip dan ook eens proberen, Eline. Ook met Perry, geschreven door Aaron Sorkin. Niet Sorkins beste serie, maar toch zeker wel vermakelijk.

Haha, doet me altijd aan 30 Rock denken .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ja, briljant stuk natuurlijk

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.