• 178.263 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.375.897 votes
Profile

Welke series kijk jij?

Jitse

• 140 messages
  • 698 votes

Weet er iemand misschien welke series er deze zomer allemaal (her)beginnen?

ik weet bijvoorbeeld dat Awkward binnen enkele dagen weer begint

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

In Amerika? Breaking Bad, Wilfred, Louie, The Newsroom, Episodes (terwijl die in UK al bijna klaar is), Workaholics (al bezig), Vast nog wel meer.

J0rea

• 21 messages
  • 255 votes

Outblasty wrote:

Aangezien helaas zo ongeveer alle series die ik volgde nu zijn afgelopen moet ik maar weer eens wat verder gaan zoeken. Six Feet Under is op dit moment de enige serie die ik kijk (ergens midden in seizoen 2). Ik denk dat ik daarnaast aan Shameless ga beginnen.

Breaking Bad, The Walking Dead, Mad Men (nog 1 afl.), Game of Thrones, The Big Bang Theory en Modern Family helaas allemaal onderbroken. Het is te hopen dat ze wel allemaal weer verder gaan!

Als je nog naar nieuwe series zoekt..

Grimm is een erg leuke serie die eigenlijk nog erg nieuw is!

Je moet er wel van houden...

m1chel

• 1948 messages
  • 499 votes

Toen was geluk heel gewoon, The Big Bang Theory, The X-Files, The Walking Dead, Star Trek TOS, MillenniuM, South Park, Friends, Joey, The Lone Gunmen... Pff en nog een ritsje.

Mythikal

• 125 messages
  • 850 votes

Alcatraz - Awake - Bones - Californication - Continuum - Criminal Minds - CSI Miami/NY/LV - Dexter - Falling Skies - Fringe - Game Of Thrones - Homeland - Law & Order SVU - Missing - NCIS + LA - Nikita - Person Of Interest - Sons of Anarchy - Spartacus - Suits - Supernatural - The Firm - The Pauly D Project - The River - The Walking Dead - Touch - True Blood

Nu vele een zomerstop hebben en sommige gecanceld, ga ik maar eens beginnen aan de TV-serie Blue Bloods

J0rea

• 21 messages
  • 255 votes

Net begonnen aan "Castle", best aardige serie tot nu toe!

Helaas klaar met "Supernatural", nu maar weer wachten op season 8...

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Ik ben nu bezig met Twin Peaks! Zit aan aflevering 3, heerlijk. Weet jammer genoeg wel al wie Laura heeft vermoord.. Dus is de spanning er al deels af. Iemand die nog een boon voor TP heeft?

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

disneystore wrote:

Ik ben nu bezig met Twin Peaks! Zit aan aflevering 3, heerlijk. Weet jammer genoeg wel al wie Laura heeft vermoord..

. jaja. ik zou nog even doorkijken.

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

kos wrote:
(quote)

. jaja. ik zou nog even doorkijken.

Nee ik bedoel niet dat ik denk dat ik weet wie de moordenaar is. Bedoel eerder dat ik voor ik Twin Peaks keek mijn vader al verteld heeft wie de moordenaar is. Leland Palmer bezeten door B.O.B dus. Dat heeft mij ook aangespoord om de serie te beginnen kijken.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Ik zit met Twin Peaks vast ergens rond aflevering 10 van het 2e seizoen. Mis een beetje de drang om door te kijken. Ik vond het 1e seizoen veel leuker.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Valt een beetje stil in het middenstuk, al wordt het wel weer beter. Blijft wel een serie die verre van constant is. Echt een hit or miss geval.

Eerste seizoen is inderdaad veel beter. In het tweede seizoen wordt het allemaal wel erg straight forward.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

updateje voor de zomer:

1. Adventure Time - Seizoen 1 (2010)

2. Breaking Bad - Seizoen 5 (2012)

3. Duckman: Private Dick/Family Man - Seizoen 1 (1994)

4. Louie - Seizoen 3 (2012)

5.. The Flight of the Conchords - Seizoen 1 (2007)

6. The Newsroom - Seizoen 1 (2012)

7. Wilfred - Seizoen 2 (2012)

Zit nog te denken aan (om mee te beginnen):

Awkward

The Good Wife

Sons of Anarchy

Delocated

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Awkward! Ik zeg: doen!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

enige vergelijking met een andere serie?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Als je een magistrale serie als The Good Wife aan de kant gaat zetten voor dat vreselijke Awkward kan je beter stoppen met serie kijken .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Lol. Tja, Awkward is inderdaad iets meer voor vrouwelijke kijkers, gezien de andere series die IR kijkt betwijfel ik of het in de smaak zal vallen, maar met amper 20 minuten per aflevering is het een vermakelijk tussendoortje. Luchtig, maar wel erg girly met alle liefdesperikelen en het highschool gebeuren.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Wij gaan binnenkort maar eens beginnen aan Bones, lijkt me toch een vermakelijke serie voor tussendoor. Ook staat het tweede seizoen van Games of Thrones op de planning voor een herziening en we gaan ook Supernatural weer oppikken.

Daarnaast afgesproken dat we ook open minded moeten zijn naar elkaars series en dus minimaal 5 episodes moeten meekijken voordat je mag afhaken

Ik denk dat ik Gilles eerst maar eens ga martelen met Grey's Anatomy of Hart of Dixie haha, benieuwd waar hij mee op de proppen komt

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Grey's Anatomy . Maar even goed bedenken wat ik daar tegenover ga stellen . Hart of Dixie heeft Bilson nog, dat lijkt me niet zo erg maar GA lijkt me de tv equivalent van Magic Mike.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Of misschien wel Dawson's Creek En sowieso ben ik nog bezig met Full House, wat een feest dat samenwonen haha

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

lol, het is duidelijk NW. Ik dacht het ziet er wel een beetje scherp uit, richting Suburgatory of Freaks & Geeks, maar misschien ga ik dan de hele verkeerde richting op qua stijl.

The Good Wife zal ik proberen, dat videotje wat je in dat topic postte was wel erg leuk, al gaf je zelf al aan dat het een beetje atypisch is voor de serie.

Tsjah en Bones Van die serie kan ik namelijk ook met gemak zeggen dat het nergens de middelmaat ontstijgt in de hele crime procedural hype. Dan kun je nog beter een Castle of een Grimm pakken.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Inland Rabbit wrote:

The Good Wife zal ik proberen, dat videotje wat je in dat topic postte was wel erg leuk, al gaf je zelf al aan dat het een beetje atypisch is voor de serie.

Dat is wel jammer, dat stuk was zeer a-typisch wel leuk. Het is dan veel standalone met af en toe een rode draad verhaal. Maar Margulies is zo'n powerhousei n die serie.

SoA zal ik ook niet vergeten. Enorme sterke drama's, qua actie ook zeer sterk, motors, geweld en mooie en sletterige chicks .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Inland Rabbit wrote:

Tsjah en Bones Van die serie kan ik namelijk ook met gemak zeggen dat het nergens de middelmaat ontstijgt in de hele crime procedural hype. Dan kun je nog beter een Castle of een Grimm pakken.

Bones is goed, maar inderdaad wel veelal hetzelfde. Je krijgt wel snel een band met de personages en de onderwerpen zijn vaak goed, maar het blijft 'een van de politieseries'. Kan zichzelf nergens echt onderscheiden. Ben nu bijna klaar met seizoen 2, ga wel nog verder, misschien word ik toch nog verrast.

Momenteel volg ik:

Criminal Minds - Jersey Shore - True Blood - Pretty Little Liars - Glee - The Vampire Diaries - Modern Family - Greys Anatomy - Death Valley - American Horror Story - 2 Broke Girls - Awkward - Suburgatory - The Secret Circle - Happy Endings - South Park - Crime Scene Investigation - Supernatural - The Walking Dead - The River - Spartacus - Game of Thrones - New Girl - Don't Trust the Bitch in Apartment 23 - The Pauly D Project - Bones - Whitney - The Bachelorette - Teen Mom - Snooki and JWoww - Law & Order: Special Victims Unit - Greek

Desperate Housewives is helaas afgelopen. Wat ik dagelijks kijk is Law & Order: SVU, Greek en Bones. Dat zijn mijn 'vaste series' op het moment. Veel series van bovenstaand lijstje hebben een stop, of is maar een enkele aflevering per week.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Elineloves wrote:

Je krijgt wel snel een band met de personages

Oh je bedoelt dat David Boreanaz zeer lekker is? Ja zo meet ik ook kwaliteit bij sommige series .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee, gek genoeg vind ik hem juist niet zo bijzonder, al wil ik 'Angel' nog wel eens proberen over een tijdje. Ik ga meer voor Dr. Jack Hodgins, vind hem echt zó cute. Zack Addy trouwens ook, maar wel met lang(er) haar, niet dat militairen kapsel!

TonyMontana

• 394 messages
  • 4803 votes

Helemaal afgekeken:

- The X-Files (10 Seasons)

- The Wire (5 Seasons)

- Twin Peaks (2 Seasons)

- The Sopranos (6 Seasons)

- Dexter (6 Seasons)

- Generation Kill (1 Season)

- Game Of Thrones (2 Seasons)

- Luck (1 Season)

- Carnivale (2 Seasons)

- Community (3 Seasons)

- Californication (5 Seasons)

- Fringe (4 Seasons)

- Veronica Mars (3 Seasons)

- Friends (10 Seasons)

- Fawlty Towers (2 Seasons)

- 24 (8 Seasons)

- Sherlock (2 Seasons)

- The Corner (1 Season)

- Sledge Hammer (2 Seasons)

- Police Squad (1 Season)

- The Powers That Be (2 Seasons)

- Rome (2 Seasons)

- The Office UK (2 Seasons)

- Extras (2 Seasons)

- Grounded For Life (4 Seasons)

- Romanzo Criminale (2 Seasons)

- Arrested Development (3 Seasons)

- Pushing Daisies (2 Seasons)

Momenteel aan het kijken:

- True Blood (Season 4 Episode 4)

- Weeds (Season 8 Episode 5)

Hierna:

- Breaking Bad (Season 5)

- The Newsroom (Season 1)

- Band Of Brothers (Season 1)

- The Pacific (Season 1)

- Treme (Season 1 & 2)

- Monty Python's Flying Circus (4 Seasons)

- All in The Family (10 Seasons)

gestopt met kijken:

- Lost (enkel S1)

- Mad Men (na 6/7 episodes van S1)

- Boardwalk Empire (na 6/7 episodes van S1)

- Heroes (na enkele episodes van S4)

- The Walking Dead (enkel S1)

- Prison Break (na enkele episodes van S2)

- Riget (na 1 episode)

- Bored To Death (na S2)

Iemand nog aanraders??

Mijn favoriete series totnutoe: The Wire, Twin Peaks, Carnivale, The X-Files, The Sopranos, Fawlty Towers, Generation Kill, The Powers That Be, Arrested Development

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

The League, Family Guy, Suits, Community, How I Met Your Mother, The Big Bang Theory, Man Up!, Modern Family, Entourage, Eastbound & Down, It's Always Sunny in Philadelphia, How To Make It In America, Scrubs, The Simpsons, 30 Rock, Better Off Ted, Blue Mountain State.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Arrested Development.

Mja als je The League leuk vind, mag het dus ook een beetje lomp zijn. Workaholics eens proberen dan.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ugh, Workaholics. Pijnlijk onleuk.

Aanrader: The West Wing, Friday Night Lights, Greek.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Boardwalk Empire, aardige serie waar ik nog een in moet groeien. Het blijft allemaal nog een beetje langdradig. Sommige personages zijn niet interessant. Toch blijf ik het een kans geven, omdat ik het neergezette sfeertje wel cool vind.

Workaholics ben ik ook gaan volgen. Soms een beetje kinderachtig, maar ergens is het wel een leuke variant van The Office.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

@AHWA: Ben ik t wel mee eens. The League is dan ook lang niet altijd grappig en minstens even lomp en kinderachtig. Dus ik dacht waarom niet he.

Iemand enig idee of Web Therapy een beetje ok is? Heb er, toen het nog webisodes waren, wel wat van gezien destijds, maar weet het niet zo meer.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.