• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.978 votes
Profile

24

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

Ben ook behoorlijk wat minder onder de indruk dan ik eerder was. Personages zijn nogal inwisselbaar en de plottwists beginnen erg flauw en gemakkelijk te worden - wat heeft de ontploffing van de nuke eigenlijk voor invloed gehad op het verhaal bijvoorbeeld? Jack is ook zomaar van z'n identiteitscrisis af. Ik begin alles voor lief te nemen. Het laatste beetje aan suspension of disbelief is inmiddels verdwenen. Seizoen 5 stond hier een behoorlijk eind boven.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik kan me vinden in de bovenste 2 reacties. Dit seizoen speelt een beetje op de automatische piloot, enkele schitterende episodes dan nog uitgezonderd. Ik vond het tm een aflevering of 10 bijzonder sterk, maar daarna werd het verhaal rommelig, kwamen er teveel nieuwe namen en plotwendigen, en nu vind ik dat het seizoen een beetje rond zwerft...naar wat?

Verder is dit niet bepaald het seizoen van Jack...voor mij toch de allergrootste reden waarom 24 zo vet is. Stel dat hij eens sterft, dan is de serie toch ook dood? Wat is 24 nou zonder Jack Bauer/Kiefer Sutherland? Als je Michael uit Prison Break weghaald, dan heb je toch ook niks?

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

The Oceanic Six wrote:

Stel dat hij eens sterft, dan is de serie toch ook dood? Wat is 24 nou zonder Jack Bauer/Kiefer Sutherland? Als je Michael uit Prison Break weghaald, dan heb je toch ook niks?

hebben ze al aangekondigd in interviews...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

gondwana wrote:

(quote)

hebben ze al aangekondigd in interviews...

Ik weet het, maar ik hoop dat de makers dan beseffen wat ze de serie aan doen....

Dan kan je net zo goed stoppen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Aflevering 17 is voor mij echt 1 van de beste 24 afleveringen....ooit!

Ongekende spanning, actie en coolness.....

Jack's back! En niet zon beetje ook!

Misschien wordt dit seizoen toch nog een knaller!

Vinexwijk

• 22 messages
  • 96 votes

in mijn ogen is het al een knaller, ik vermaak me weer iedere week!

17 was inderdaad een goede aflevering met veel actie.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hehe, duurt toch lang, een week wachten. Gelukkig morgen weer de nieuwe aflevering.

Weet iemand trouwens al wat meer over de 24 film? Geruchten zijn dat ie komende zomer gemaakt wordt...

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

het wordt of na seizoen 6 of na seizoen 7

PsychoBoyJack

• 244 messages
  • 72 votes

Laatste wat ik heb gelezen is dat de film voor onbepaalde tijd naar achter is geschoven......

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Morgen weer een nieuwe 24! Kan ik echt naar uitkijken!

Ben benieuwd wie er nu achter Audreys ontvoering zitten; wat willen ze nog van Jack?
Ik hoop op een one mans strijd van Jack tegen de Chinezen.

En wat ik helemaal hoop is dat we Kim Bauer nog terug zien in dit seizoen...al is het maar 1 ep....

Maar we gaan het allemaal zien.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Shocking einde van ep 19

Jack had alles onder controle, wat betreft de bevrijding van Audrey en het vernietingen van het mechanisme, totdat die Doyle langs kwam en alles verpestte. Nu is Audrey vrij, maar is het mechanisme in Chinese handen.

En Bill Buchanan is ontslagen bij CTU, omdat men erachter kwam dat hij Fayed (de terrorist) gevangen heeft gehad voor de aanslagen maar hem moest laten gaan wegens gebrek aan bewijs...
Hopelijk keert ie snel terug, Bill is een 24 favoriet van me!

Op naar ep 20!

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2407 votes

schijnt dat de film ergens in 2008 uitkomt, maar op welke zender kijken jullie 24 nu? Vanaf mei is hij weer op de nederlandse tv. Denk dat ik maar ga wachten op de dvd.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Komt seizoen 6 in mei weer op de NL tv? Lachen, ga ik de intro ep weer effe kijken. Super gaaf hoe het seizoen begon..

En wij kijken niet op een zender naar seizoen 6, als je begrijpt wat ik bedoel...

En de film kan nog wel eens langer gaan duren. Schijnt dat ze hem pas na seizoen 8 (!!) uit willen brengen, als een soort einde van de serie 24.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ep 20 was wat tegenvallend, met weinig Jack Bauer...te weinig voor mij dan tenminste...

Verwacht wel weer een explosief slot als ze alles uit de kast gaan halen om de Chinezen te stoppen!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Gister begon seizoen 6 in NL....zijn er mensen die nog niet met seizoen 6 bezig waren en gister gestart zijn?

Zoja, wat vonden jullie?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Aflevering 21 is een gigantische knaller!

De Chinezen vallen het CTU gebouw binnen! Ze schieten er een paar dood en gijzelen iederee! Milo offert zich op voor Nadia en hij wordt vermoord...
Jack weet eerst uit de cel te raken maar de terroristen weten hem ook op te pakken.
En dan de knaller: Jacks vader zit achter dit alles en werkt dus met de Chinezen. Hij wilt zijn kleinzoon Josh....

Nog 3 episodes! Wat een gigantisch slot kan en ik denk, zal dit worden!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het zal een zeer, zeer heftig slot worden van 24, waar Amerika een oorlog moet gaan voorkomen door offers te brengen!
Episode 22 was echt grandioos goed! Op naar het super spannende slot van een seizoen die goddank toch weer helemaal is opgeleefd!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hier trouwens voor de wekelijkse volgers de promo voor de seizoensfinale van 6:

http://www.youtube.com/watch?v=amdZZ4jQaJo

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2407 votes

wat dacht je van spoiler tags

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Beter zo? was het vergeten.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Kiefer Sutherland nog twee jaar Jack Bauer in 24.

Kiefer Sutherland is voorlopig nog te zien als Jack Bauer in de actieserie 24. De Amerikaanse televisiezender Fox zal nog twee seizoenen van de serie uitzenden, meldt het filmmagazine Hollywood reporter. "Het zal echt heel spannend worden", zegt producent Howard Gordon. "We zijn druk bezig met nieuwe verhaallijnen."

De fans van de serie waren zeer te spreken over het vijfde seizoen. Maar na het zien van de zesde serie waren zij minder tevreden. De show zou zijn creativiteit hebben verloren. Volgens Gordon is dit 'oneerlijk'. "Het was een zeer succesvol seizoen", vindt de producent, die ook verantwoordelijk was voor de sciencefictionserie The X Files.

Het enige bekende gezicht dat in het nieuwe seizoen terugkeert, is Jack Bauer. De hele cast is vernieuwd en de serie speelt niet langer in Los Angeles. De show, die sinds 2001 wordt uitgezonden, won vijf Emmy's, waaronder één voor beste acteur in een serie en één voor de beste dramaserie. (novum/hln)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

''De hele cast is vernieuwd en de serie speelt niet langer in Los Angeles''

Tsja, haal meteen alles wat van vroeger was meteen weg....heel jammer als namen als Cloe, Bill Buchanan, Morris en Wayne Palmer weggehaald worden..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vraag me alleen af wat de makers van 24 nog kunnen doen om de voorgaande seizoenen te overtreffen of zelfs te evenaren...

Wat is er meer aan dreiging dat een atoombom, chemische bom, terroristische aanslag, vliegveldkaping en een ontplofte kernbom en een corrupte Amerikaanse president?

Ze hebben zichzelf al zo overtroffen, dat bijna alles denk ik minder is. Sowieso moeten ze meer Jack Bauer de belangrijkste rol geven, a la seizoen 5. In seizoen 6 lijkt het soms wel of hij een bijrol heeft in delen van het seizoen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zo, heb het hele seizoen sinds vandaag achter de kiezen!
Het slot was heftig, en ook emotioneel!

Jack krijgt onverwachte hulp van Bill Buchanan, waardoor hij op vrije voeten komt en zo kan proberen de ruil van Josh vs. het apparaat van de Russen te verijdelen.

Zij zitten op een booreiland en de Amerikanen gaan dat plat bombarderen. Maar Jack en Bill vliegen er met een helicopter heen en Jack redt zijn neefje net op tijd. Cheng weten ze als gevangene mee te nemen, pa Bauer sterft door 't bombardement (neem ik aan?).

Daarna gaat Bill naar het strandhuis van de Hellers, waar hij afscheid neemt van Audrey. Hij zal uit haar leven verdwijnen meldt hij haar, maar ze slaapt wel..dus of ze het heeft gehoord? Jack kijkt op een afgrond omlaag en daar stopt het seizoen....

Zucht, begon seizoen 7 maar vast!
Jack Bauer, held!

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Ik ben ook erg benieuwd naar die film die gaat komen. Aanvankelijk zou die al volgend jaar in de bios komen, maar het zal nu uitgesteld worden. Elisha Cuthbert heeft gezegd dat ze nog wel een keer de rol van Kim Bauer op zich wil nemen, mogelijk is zij dus te zien.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik ben ook benieuwd naar de film.

Ik zou het leuk vinden als die voor seizoen 5 speelt, zodat de oude karakters als Tony, Michelle en David Palmer enzo nog mee kunnen doen. En Kim natuurlijk ook.

Sowieso, is de reden dat Kim niet meer in 24 meespeelt dat zij geen behoefte er meer aan heeft? Jammer, vond dr altijd wel een prettige verschijning. Maar de film duurt nog wel enkele jaren, aangezien ie sowieso pas na seizoen 7 en 8 uitkomt.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Ik heb gisteren seizoen 6 afgekeken en ik vond dit seizoen niet zo sterk

Het was niet nieuw en orgineel, maar meer van hetzelfde van wat we de afgelopen seizoenen hebben gezien:
CTU dat wordt aangevallen dat is al 2 keer eerder gebeurd
Bill die geschorst/ontslagen wordt en toch Jack helpt (seizoen 5)
Niemand die Jack geloofd en dan blijkt hij toch gelijk te hebben
De vriend van een belangrijke assistent van de president die een crimineel blijk te zijn (seizoen 1 en dit seizoen met Lisa Miller)

en zo kan je door blijven gaan. Het is wel zo dat het verhaal toch altijd wel spannend is en blijft, maar ik hoop echt dat ze met seizoen 7 een stuk orgineler worden (misschien een andere stad of iets in het buitenland)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ben het helemaal met je eens Aryan.

Maar er zijn tot nu toe geen slechte 24 seizoenen gemaakt. Wel soms een minder goede als de vorige (seizoen 6 vergeleken met 5) maar stel dat seizoen 6 het 1e seizoen was, dan was iedereen heel enthousiast geweest.

Maar ook ik hoop dat seizoen 7 drastisch gaat veranderen. En dat gaan ze ook. Tot nu toe weten we alleen dat Jack Bauer blijft, maar uit Los Angeles vertrekt. CTU verdwijnt ook. Er zullen ook geen (Islamitische) terroristen meer zijn met gestolen atoombommen.

Maar verder?

Komen Buchanan en Cloe nog erbij? Ik denk zelf van wel.

Wie wordt dan de vijand in seizoen 7?

Ik hoop dat er snel informatie komt.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

The Oceanic Six wrote:
Ben het helemaal met je eens Aryan.

Maar er zijn tot nu toe geen slechte 24 seizoenen gemaakt. Wel soms een minder goede als de vorige (seizoen 6 vergeleken met 5) maar stel dat seizoen 6 het 1e seizoen was, dan was iedereen heel enthousiast geweest.

Maar ook ik hoop dat seizoen 7 drastisch gaat veranderen. En dat gaan ze ook. Tot nu toe weten we alleen dat Jack Bauer blijft, maar uit Los Angeles vertrekt. CTU verdwijnt ook. Er zullen ook geen (Islamitische) terroristen meer zijn met gestolen atoombommen.

Maar verder?
Komen Buchanan en Cloe nog erbij? Ik denk zelf van wel.
Wie wordt dan de vijand in seizoen 7?
Ik hoop dat er snel informatie komt.

Inderdaad, dankzij het hoge budget, special effects, snelle verhaallijn en veel actie zal 24 een serie zijn die ik altijd zal blijven kijken. En het begin was ook erg gaaf, maar het werd steeds minder.

Als ik alle seizoenen met elkaar vergelijk dat komt dit seizoen op de laatste plaats. Ze hadden nog wel gezegd dat het dit seizoen anders zou worden maar dat is helaas niet gebeurd. Van mij mogen ze het nu wel veranderen.

Ik lees ook nu op wikipedia over de ideeën voor seizoen 7 en ik ben erg benieuwd wat ze precies bedoelen, want het komt nog wel vaag over

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik heb nog weinig info gevonden over S7. Mocht je wat vinden, wil je het dan hier plaatsen?

Ik had als gerucht vernomen dat ze in de slotaflevering van s6 een oude bekende terug hadden willen laten keren. Genoemd zijn Tony Almeida en Charles Logan. Wie weet komt zoiets voor in s7. Ik zou graag zien dat Tony het op 1 of andere manier heeft gered:)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.