- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Big Brother
Big Brother
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ik vind van wel, misschien meot je haar beter leren kennen. Misschien een leuke Versatel aanbieding voor je?? 
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
ipv dat jullie trots zijn dat Nederland een wereldberoemd format heef bedacht
nee typisch nederlands: laten we het de grond inboren
Daar zeg je wel iets. Je hebt misschien wel gelijk. De film The Truman show vinden jullie toch ook allemaal geweldig? 
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Als je dan zogenaamd een reallife soap wil laten zien dan moet je “7 Lives Exposed” maar weer eens uitzenden. 
Dit was pas humor!!! Ik heb zelden zo in een deuk gelegen (was ook maar de eerste 7 afleveringen, daarna werd het ook maar saai)
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Update: een aantal van hen zitten alweer lekker thuis, ver weg van roel, rob, chantal, natte alie, dido, joost, lieske en ingrid.
Ik vind natte Alie de allernaarste vrouw; die ik zo snel mogelijk uit Dido's schaduw en uit het Huis wil hebben. Ik vind haar zoo achterbaks, naw wat lul ik ook slap. Verder zijn dr wel meer mensen in die apenkuil die ik maar moeilijk kan verdragen (ROB) 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
UPDATE: Gisteren was de weekopdracht: 24 uur zingen aan een karaoke machine. dat was best wel pittig maar gelukkig kwam gerard joling langs om onze helden een hart onder de riem te steken. het einde van de weekopdracht bleek een tranendal toen Chantal het niet meer droog kon houden tijdens 'de waarheid' van marco borsato. Roel heeft blijkbaar nog steeds geen echte sex met 'ijskoningin' Dido gehad.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7938 votes
Ja die is wel aardig, maar die andere met haar exvriend ook wel.
Je hebt het goed verpest bij Mikey, Nathalie! 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Tja zoals chantal ooit zei; 'je kan je zo vreselijk vergissen in mensen, he schat? Zullen we nog een glaasje doen?'
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Update: het was een flauwe dag in BB-huis. Dat kan ook niet anders na die zang-marathon. Sommige mensen (ROB) menen dat Dido Roel gebruikt voor de overwinning. Kleine Liesje lust ook wel pap van roel die erg aantrekkelijk schijnt te zijn voor meisjes. Joost wordt het nieuwe slachtoffer van de groep aasgieren uit het BB-huis.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Update: In het huis van ratten en haaien!
Na een bijzonder saaie week waarin je vooral de 2 saaie geliefden Roel en Dido te zien kreeg, was het hoogtepunt de 'eleminatie'.
Die was wel bijzonder vond ik want het zag er toch naar uit dat de (voor mij nogal irritante) Natte Alie er uit zou worden gemieperd. Toen de tussenstand bekend werd gemaakt, had iemand een sms bommetje naar talpa gestuurd en opeens moest Chantal eruit. Die 10 minuten daarvoor op de 2e plek stond qua populariteit. Misschien is het een idee om de tussenstanden te schrappen? Tussenstanden zijn evil, die beinvloeden de eindstand omdat kwaadwillende mensen dan altijd hard aan de slag gaan om de eindstand te manipuleren. Talpa kap met die tussenstanden!
Anyway:Roel en Dido onze tortelduifjes liggen permanent passief op een bed, extreem dom te lullen en Big Brother kan er geen genoeg van krijgen en dat ten koste van mijn Favorietje Lieske.
Chantal ligt eruit, Ingrid zit in een isoleerkamer verwijderd van de (onwetende) groep. Dus de overblijvers zijn: Rob, Joost, Roel, Natje, Dido, Lieske (en Ingrid). De eerste 4 zijn vriendjes en hebben meteen allemaal Lieske genomineerd als volgende bankzitter. Sympatiek van ze
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ow ja Joost heeft het goed gedaan bij Roel. Roel vind hem nu een redelijke peer en dat verstevigt zijn positie in het BB-huis. Iedereen vind Joost nu leuk, behalve Rob misschien die altijd wat arwanend blijft doen.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Het spel loopt ten einde en de kijkcijfers zijn wellicht niet zo goed. Daarom heeft big brother besloten om eens wat vaker een douchescene uit te zenden.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Haha ja heel fijn. Ik hoop dat die joost er het eerste uit moet. Die moet altijd huilen en dat irriteerd me.
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Vanavond ook nieuwe serie in Vlaanderen, onder het motto 'zero privacy'. Je zou van in de woonkamer in de badkamer kunnen kijken of zo. Tja, ben benieuwd...
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Big Brother had een origineel concept, maar het is nu zoooo uitgemolken...
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Tja, en deze avond ook alweer de finale hier in België. Al staat het eigenlijk al zo goed als vast dat dom blondje Kirsten gaat winnen...
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
Tja, en deze avond ook alweer de finale hier in België. Al staat het eigenlijk al zo goed als vast dat dom blondje Kirsten gaat winnen...
En dat is dan ook gebeurd. Vond haar eigenlijk ook nog de beste kandidate want al de rest was nog idioter.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Big Brother-bewoonster mogelijk zwanger
Gepost door Ferry (Veerboot) - Bron: BigBrother.fok.nl
Gepubliceerd: vrijdag 29 september 2006 @ 19:21
Big Brother-bewoonster Marlies is mogelijk zwanger. De 27-jarige heeft van Big Brother een zwangerschapstest gehad, nadat ze had aangegeven al zeker drie weken over tijd te zijn. Ze heeft de test inmiddels gedaan op het toilet. Het resultaat is alleen nog bij haar bekend, en niet bij de mede-bewoners of Big Brother.
Mocht ze zwanger zijn, dan is het overigens de vraag wie de vader is. Toen Marlies ruim veertig dagen geleden het huis inging, was ze vrijgezel. In het huis heeft ze voor zover bekend geen seks met iemand gehad.
Hilarious
-
- 1856 messages
- 2234 votes
Dom blondje? Kirsten is helemaal geen dom blondje. Zij was de verdiende winnares van Big Brother: zero privacy in België.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Zwangere Big Brother kandidaten 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Denk dat het een publieksstunt is van Ome John
Hij wist natuurlijk allang dat die Marlies zwanger was.
Eigenlijk is ze al 6 weken over tijd 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik had het idee dat hij juist probeerde een kandidate zwanger te krijgen in het BB-huis. Als ik zie wat voor vrouwen hij erin heeft ges(t)opt is dat zeker niet ondenkbaar. Hij moet natuurlijk het eerste echte BB-kind hebben (verwekt in het BB-huis door BB-kandidaten). Dat zou wel een Ome John gedachte kunnen zijn 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Als ze in het huis gevreeen zou hebben moet dat in het begin zijn geweest en aangezien er 24uur per dag livestreams zijn op Internet had iemand dat gezien moeten hebben.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Dat probeer ik ook niet te beweren. Ik geef alleen aan dat dat een stunt van Ome John zou kunnen zijn 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Denk dat het een publieksstunt is van Ome John
Hij wist natuurlijk allang dat die Marlies zwanger was.
Eigenlijk is ze al 6 weken over tijd 
Ik denk het idd ook. 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Dat probeer ik ook niet te beweren. Ik geef alleen aan dat dat een stunt van Ome John zou kunnen zijn 
Dat lijkt me ook ja 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik denk het idd ook. 
Das al 3 mensen die het denken 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Jeroen Visser speler van Kozakken Boys heeft Big Brother 6 gewonnen