- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Big Brother
Big Brother
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Het is weer zover! En ditmaal met een zwangere vrouw die in het huis gaat bevallen. Erg he? 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Slotje?? Als in censuur? Dit is misschien wel erg, maar wel interessant. Die zwangere vrouw stond trouwens net met een peuk in haar mond
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Inderdaad ja... Niet over het programma overigens, maar over de ophef
damon
-
- 1887 messages
- 0 votes
ipv dat jullie trots zijn dat Nederland een wereldberoemd format heef bedacht
nee typisch nederlands: laten we het de grond inboren
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Nederland heeft ook de IQ-test bedacht, ben daar trotser op.
Gister helaas gemist, nouja, helaas, ik heb nog nooit BB gekeken, dus ik weet niet wat ik mis.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ow, ik moet toegegeven dat het een geweldig iets was wat de Nederlanders hadden bedacht, maar ze zijn het nu gewoon aan het uitmelken...
Interesseert bijna niemand meer volgens mij... Ik heb het bijna nooit gekeken, interesseert me niet wat een paar mensjes in zo'n huis doen die dan een beetje taken moeten uitvoeren. Nou geweldig... 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Misschien wel, maar een aantal van de dames zagen er prima uit 
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
ohh is het al begonnen? ik haat dit soort pulp!!
Pff ik hoop dat ik er niet veel van mee krijg! Wat is nou zo fascinerend aan om mensen te bekijken. Kom op mensen Get a life!
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Kom op mensen Get a life!
Dat zeg ik altijd tegen de zomergast fanaten
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Dat zeg ik altijd tegen de zomergast fanaten
Ja op zich is dat ook echt een neuzel programma!
Lekker beoiend inderdaad!
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Die Lieske lijkt me leuk en lekker
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Ja volgens mij wel, ze heeft nog nooit een vriendje gehad, maar ze ziet er bepaald niet kneuzig uit. Een bevriende homeopaat van de familie had tegen haar gezegd dat ze een sterke vrouw is, waar mannen van schrikken. Nou, geef mij maar een sterke vrouw, ik schrik eerder terug van meisjes die je aan de hand mee moet nemen... 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ja die is wel aardig, maar die andere met haar exvriend ook wel.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Hmm, ik lees nu toch ook wel wat minpuntjes aan haar. Ze is lid van een studentencorps, en als ze wint gaat ze Prada-schoenen kopen... Sjonge
Die dochter van Rob mocht er trouwens ook wezen
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Nou nou nou zo erg zijn corpsmeisjes niet, misschien wat schor, maar wat wil je dan na al dat gebral? Ik vond de dochter van rob een beetje simpel. maar wel opvallend idd. Rob lijkt op een kruising van Paul verhoeven en Willem Ruis.
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Nah ik hoor het alweer ze hebben echt weer een zooi kneuzen bij elkaar kunnen vinden!
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Nee corpsmeisjes/mensen zijn mijn types niet. Die hebben een beetje teveel de blik intern op het persoonlijke leventje gericht, naar mijn idee
Wat bedoel jij met simpel?
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Nee, ik heb me vergist in Lieske. Ze wil carriere maken, 60 uur per week werken en ze heeft een liberale opvoeding gehad. Een typische VVD-telg dus...
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Simpel? nou ze ging een beetje raar janken toen haar verder eruit moest. en ze ziet er toch een beetje gek uit, vind ik. Tja die VVD-er stemt omdat ze dat malle kereltje van financien zo'n 'schatje'vind. ach laat toch..
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Je wordt nieuwsgierig he? Rujar?
Nee ik ga niet kijken zelfs niet uit nieuwsgierigheid.
Ik vraag mij af wie nou erger zijn, de debielen die er aan mee doen of de rest die voor dat kassie zitten te loeren.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Ja dat gehuil altijd, maar misschien ben ik wat te nuchter 
Heeft ze gezegd dat ze VVD stemt vanwege Zalm?
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ja 'HIHI das zon schatjuhhh'. Haha bofkont.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Ik dacht eerst "Ik ga eens kijken omdat er zo'n leuk meisje inzit (Lieske)", maar nu denk "Ik kan mijn tijd beter besteden" 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Nobody's perfect. Liever een leuke vvd-er dan een lelijke SP-er.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Ja, maar volgens mij is ze dus niet leuk. Uiterlijk zegt mij ook niet alles