- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Ik zoek... de titel van een serie
Ik zoek... de titel van een serie
Scaelo
-
- 38 messages
- 47 votes
Dat zou hem best wel eens kunnen zijn 
Jammer genoeg hoor ik het niet super duidelijk 
Zoektoch op internet is begonnen!
{Ik heb al 2 sites gevonden, alleen daar moet je 'E-Mail request' doen ofzo iets...
Bedankt Gizzman!
Scaelo
-
- 38 messages
- 47 votes
ok ik heb hem reeds gevonden via de request site 
dank je wel allemaal:D
HeresJohnny
-
- 104 messages
- 5 votes
Ik zoek de naam van een programma dat uitgezonden werd op KetNet.
Het ging over ene Alida die woonde in een boomhut en als standaardgast een klunzige postbode had.
Nog zo'n show: 
Ook op de Belg, het is vrij oud en draait om een man en een vrouw die een bureau hebben waar veel scenes plaatsvinden. In dat bureau hangt ook een schilderij met kijkgaten en de intro bevatte een zwart-wit geblokte doos.
Alvast bedankt
sherena
-
- 261 messages
- 123 votes
Hahaha Litjens999,
leuk dat je zelfs dat liedje nog weet. Was geinige serie.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Ook op de Belg, het is vrij oud en draait om een man en een vrouw die een bureau hebben waar veel scenes plaatsvinden. In dat bureau hangt ook een schilderij met kijkgaten en de intro bevatte een zwart-wit geblokte doos.
HeresJohnny
-
- 104 messages
- 5 votes
Zou best kunnen, ik zal eens opzoeken.
Tenx, Mug en Gizzman
FixX
-
- 622 messages
- 456 votes
hallo wie kan mij helpen
ik zoek een wat oudere serie
het is in de toekomst ,militair gezien
de mensen die erin voor komen hebben wat weg van warcraft en of doom
ik meen me een pyramide te herrinneren die in het midden van de stad staat de pyramide is van staal en fabriekspijpen lopen er heen
wat ik me ook herriner is dat ze complete straalpakken aan hadden
de 1 kon vliegen de ander had een mega kanon erop
meer weet ik niet
wie herkent deze serie nog
sherena
-
- 261 messages
- 123 votes
Heb nog een oude serie gevonden in het rijtje van oa Knight rider, Airwolf, Blue Thunder..... nm Street Hawk http://www.imdb.com/title/tt0088618/
Was er al een tijd naar op zoek maar via via toevallig tegen gekomen
sherena
-
- 261 messages
- 123 votes
Fixx bedoel je soms Captin Power and de soldiers of the future (power on) met oa karakter namen als Hawk , Tank, Pilot?????
en als slechterik Sorron (Yes my lord)
FixX
-
- 622 messages
- 456 votes
yessssssssssssss thank u sherena
haha ja dat is hem
ik dacht da weet niemand
echt top nu kijkken of er iets van is kwa dvd
sherena
-
- 261 messages
- 123 votes
Was destijds ook een fav. van mij en mijn broer
MIsStenVelde
-
- 57 messages
- 23 votes
hee....!!!
ik weet niet of ik hier bij het juiste forum zit...
maar ik heb dringendddd een vraag....
wie helpt mij!!!!...
ik ben al een hele tijd op zoek naar, afleveringen van goudkust..
is alweer een hele tijd van de tv, maar de laatste tijd, heb ik steeds meer zin, om alles eens terug te zien..
dat was echt MIJN serie... geweldig gewoon!...
maar helaas, kan ik nergens afleveringen vinden..
help, help..... wie weet waar ik moet zijn!!!!
alvast bedankt, groetjes Leonie
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
Goudkust, ohhhhhhhh damn vreselijk!!!! Echt...
Whaha, okeey dat is dr uit
! Waarschijnlijk vind jij bepaalde dingen
waar ik weer naar kijk vreselijk, dus zie het niet als commentaar 
Maare ff zoeken via google, en dan heb ik het volgende voor je:
http://members.lycos.nl/Goudkust_Forever/geschiedenis.htm
De afleveringen:
http://members.lycos.nl/Goudkust_Forever/afleveringen.htm
een gastenboek, forum:
http://pub22.bravenet.com/guestbook/1836075370
verder wat forums en DVD sites afgesurfd, conclussie: Goudkust
is niet op DVD verkrijgbaar!! Helaas!
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Ik zoek de naam van een serie op BNN ooit, dat was een docudramaover scholieren in Amsterdam. Het ging over een aantal scholieren die elkaar filmden. En het werd gepresenteerd of het echt was. Maar het bleek gespeeld.
Ik weet nog wel dat er heel moeilijk in werd gedaan met veel gescheld en zo...
sherena
-
- 261 messages
- 123 votes
Wie kent nog die serie uit ik geloof mid ' 90ers.
Het ging over mensen die gerecruteerd werden door een filmbedrijf wat 3d beelden maakt. Deze werden overal geprojecteerd. Een persoon die eigenlijk door heeft dat er iets niet klopt probeert hun tegen te werken.. Ook kwam er iets in voor van zwembaden? en een tattoo tussen de duim en wijsvinger?
arne66
-
- 198 messages
- 105 votes
Paar jaar geleden op NET 5 uitgezonden. Het gaat over een gast die een bowlingbaan bezit... Verder weet ik het niet meer... Komedie/Drama serie volgens mij.
Slater (crew films & series)
-
- 1346 messages
- 8965 votes
Dit is echt moeilijk om te omschrijven maar ik wil graag de naam weten van een vrij oude tv serie (denk ik, want ik was jong) en een zwarte man speelde de hoofdrol geloof ik en volgens mij was hij een soort superheld (die ook [heel misschien] in een rolstoel zat)
En hij had ook nog een sidekick (mogelijk iemand die zijn appratuur bijhield ofzo, hij had volgens mij ook iets met metaal, metalen armen, of een metalen pak)
En in die ene aflvering nam hij het op tegen iemand die heel snel was. Het zou kunnen dat het toen der tijd op RTL4 kwam.
sherena
-
- 261 messages
- 123 votes
bedoel je the M.A.N.T.I.S. ? overdag zat hij in een rolstoel en 's nachts was hij wreeker. hij had een exo-skeleton. een soort van pantser.
Slater (crew films & series)
-
- 1346 messages
- 8965 votes
Bedankt, dit lijkt er wel op ook al is alles vaag voor mijn ogen.
The_Maxx
-
- 3 messages
- 0 votes
In Overigen > Televisie > oude serie gezocht..:
Mijn moeder heeft ooit een miniserie gezien over een huis vol met antieke poppen dat geerfd was door n vrouw.
Ze werd dwars gezeten door haar jaloerse zussen..
Het is een klassieke horror serie die ooit op tv is uitgezonden, in de jaren 80 waarschijnlijk..
Mogelijk is hier ook n film van of is de film in 2 delen uitgezonden.
Dat is alles wat ze zich nog kan herinneren..
Ze zou dolgraag de titel willen weten zodat ze kan zoeken of hier een dvd van bestaat..
tom1980
-
- 13 messages
- 1713 votes
In Film > Overige films > oorlogsserie:
ik ben op zoek naar de titel van een miniserie die een jaar of 5/6 geleden op zaterdagmiddag werd uitgezonden op 1 van de rtl-zenders. Deze serie ging over de tweede wereldoorlog en gaf een beeld van de politiek, veldslagen en holocaust. Als ik me goed herinner waren er ongeveer 20 afleveringen.
wie o wie weet de titel van deze serie?
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Er werd vroeger op villa achterwerk zo'n 12 jaar geleden een serie uitgezonden. Het was een animatie serie het zag er niet prachtig uit. Het heet in het nedrelands zuurkool nou is mijn vraag wat is de amerikaanse titel ik heb het al letterlijk vertaalt maar op imdb kan hij het niet vinden . Misschien iets buitenlands??
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Ik zoek de titel van een (volgens mij) nieuwzeelandse jeugdserie. Deze werd eind jaren zeventig uitgezonden en begin jaren tachtig nogmaals herhaald.
De hoofdpersonen waren een jongen (volgens mij heette hij Tom?)die in een hotel of zoiets woonde. Hij was verliefd op en meisje en had verder nog een aantal Maori vriend en vriendinnetjes. Het geheel speelde zich af in18-zoveel in een dorp vlakbij een vulkaan, die een gegeven moment in de serie uitbarst (zou zo maar de uitbarsting van Mount Tarawera in 1886 kunnen zijn?). De Maori's in de serie hadden ook één of andere enge medicijnman.
De serie had een hele vrolijke catchy begintune (die ik dus eigenlijk zoek!).
Alvast dank!
geronimo
-
- 1955 messages
- 0 votes
Paar jaar geleden op NET 5 uitgezonden. Het gaat over een gast die een bowlingbaan bezit... Verder weet ik het niet meer... Komedie/Drama serie volgens mij.
Volgens mij zag ik vanmorgen een stukje op Net5.
Heette 't toevallig "Ed"?
ewalk
-
- 767 messages
- 1059 votes
Ik zoek de titel van een (volgens mij) nieuwzeelandse jeugdserie. Deze werd eind jaren zeventig uitgezonden en begin jaren tachtig nogmaals herhaald.
De hoofdpersonen waren een jongen (volgens mij heette hij Tom?)die in een hotel of zoiets woonde. Hij was verliefd op en meisje en had verder nog een aantal Maori vriend en vriendinnetjes. Het geheel speelde zich af in18-zoveel in een dorp vlakbij een vulkaan, die een gegeven moment in de serie uitbarst (zou zo maar de uitbarsting van Mount Tarawera in 1886 kunnen zijn?). De Maori's in de serie hadden ook één of andere enge medicijnman.
De serie had een hele vrolijke catchy begintune (die ik dus eigenlijk zoek!).
Alvast dank!
Misschien Under the Mountain? gemaakt in 1982 in Nieuw Zeeland. met volgens mij dezelfde spelers uit de serie My Secret Vally.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Zou goed kunnen denk ik. Ik moest direct aan My Secret valley denken maar die is het niet.