- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- South Park
South Park
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Allerberste allertijden: S10E07 Tsst
Klopt.
of anders:
Casa Bonita
Major Boobage
Le Petit Tourette
Pre School
En ik vergeet heus wel nog leukere Eps.
Dead01
-
- 1167 messages
- 1976 votes
Vind bijna elke aflevering goed. Zijn enkele mindere maar zelfs die worden goed na enkele keren kijken vind ik.
Want soms zie je echt bepaalde zaken niet altijd en zo blijft het toch zeer goede serie.
Echt benieuwd wat nr 13 gaat worden, kunnen wel aftellen.
Nog 26 dagen
stijf
-
- 342 messages
- 232 votes
Vind Miss teacher bangs a boy de beste ep., alleen maar geslaagde grappen, en een actueel verhaal. ge-ni-aal
aunuscus
-
- 591 messages
- 115 votes
Ik vind de afleveringen met de wat 'kleinere' gebeurtenissen enorm leuk. De afleveringen met de 'grote' gebeurtenissen vind ik wat minder. Daar bedoel ik dan mee dat de wereld vergaat of wordt aangevallen door buitenaardse wezens of de hel. Nee, geef mij maar Kenny die stoned wordt door kattenpis of Cartman die in elkaar wordt geslagen door een meisje.
DAt moedigd mij juist aan om te kijken
aunuscus
-
- 591 messages
- 115 votes
vanavond in Amerika aflevering 1 seizoen 13.ik ga hem morgen online kijken
aunuscus
-
- 591 messages
- 115 votes
Heb net de nieuwe aflevering de ring gezien.Aanrader
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Die met die pratende vagina van Oprah Winfrey vind ik de slechtste aflevering van South Park ooit.
alcapachino
-
- 293 messages
- 108 votes
World of warcraft ep. die is het bruutst of dat Cartman in een probleemkindshow komt als meisje 'i dont care , i do what i want'
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Knallende opening van het nieuwe seizoen
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Seizoen 13 alweer....ik heb de meeste van de 1e pakweg 8, 9 seizoenen wel gezien maar daarna nauwelijks nog wat. Hopelijk komt er nog eens een mooie all seasons box uit!
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Towelie is het slechste en saaiste personage.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Towelie is het slechste en saaiste personage.
Towelie is lachen man !
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Towelie is lachen man !
Nee, enige reden waarom ik zou zappen tijdens South Park.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Hehe mickey mouse maakte die laatste episode nog wel leuk
De rest was helaas weer wat slap
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ik vond de eerste van seizoen 13 wel aardig maar de tweede is gelukkig weer geniaal. Vooral die homograp van Cartman
.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Net ook de nieuwste gezien, cartman
Geweldig weer
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Bij South Park: Bigger, Longer & Uncut (1999):
Ik heb gister wel geklaagd! Ultieme SP top 25. Nummer 2 was : Scott Ternormn must die! dat is mijn favoriete Episode. Zenden ze verdomme de verkeerde episode uit! 'Zo'n rot aflevering. (Grr.)
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
En ook nummer 1: ik had het we verwacht, maar het komt alleen door dat World of WarCrap een rage is. (ik vind het maar een bagger spel, maar de episode is wel grappig)
Eric§Cartman
-
- 59 messages
- 49 votes
S13 al gezien ?De 2afl. van tot nu toe zijn geniaal !
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
S13 al gezien ?De 2afl. van tot nu toe zijn geniaal !
Die aflevering met de jonas brothers waarbij mickey mouse de grote baas van Disney is was echt wel grappig. Eindelijk gaat Kenny nog eens dood in een aflevering, al mis ik het zinnetje 'oh my god, they killed kenny' wel.
Bij de tweede aflevering 'The Coon' vraag ik me echt af wie mysterion is..
DownBusiness
-
- 109 messages
- 148 votes
South Park blijft een hele leuke serie maar de grofheid is er wel langzaam vanaf gedropen.. Dat is jammer.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Straks heb ik mijn MacBook en dan ga ik gewoon in bed op mijn luie gat South Park kijken. Wat een ervaring 
Maar kunnen al deze berichten eigenlijk niet beter op het South Park forum?
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
South Park blijft een hele leuke serie maar de grofheid is er wel langzaam vanaf gedropen.. Dat is jammer.
Ze richten zich nu meer op verhalen of gebeurtenis en geven er een grappige, groffe of rascistische wending aan.
Prudh
-
- 3124 messages
- 1874 votes
Grofheid eraf gedropen? Ze baseren een hele aflevering op een personage genaamd 'The Coon'...
Eric§Cartman
-
- 59 messages
- 49 votes
Eigenlijk wel,al ben ik geen lid van dat forum ^^".
Eric§Cartman
-
- 59 messages
- 49 votes
Die aflevering met de jonas brothers waarbij mickey mouse de grote baas van Disney is was echt wel grappig. Eindelijk gaat Kenny nog eens dood in een aflevering, al mis ik het zinnetje 'oh my god, they killed kenny' wel.
Bij de tweede aflevering 'The Coon' vraag ik me echt af wie mysterion is..
Ik denk dat he kenny is ofwel clyde omdat hij sliep tijdens de les dus kan het goed zijn dat hij heel de nacht op was.
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Ik denk dat he kenny is ofwel clyde omdat hij sliep tijdens de les dus kan het goed zijn dat hij heel de nacht op was.
of Wendy omdat ze zegt 'how are you so sure mysterion is a boy'.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Wij zullen het nooit weten... tot ze het vertellen.