- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- South Park
South Park
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jaa 
Dat viel me dus ook meteen op nadat ik enkele maanden terug Deliverance zag. Dat geschreeuw, echt hilarisch! Dat was idd die aflevering.
En de inval bij Spielberg en Lucas was helemaal grappig toen ze een Stormtrooper aan het verkrachten waren haha.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gister nog weer 2 geniale eps gezien. 1 waarin Wendy opkomt voor borstkanker en Cartman daarmee spot waarna Wendy hem in elkaar gaat slaan na school en Cartman dat wilde vermijden. Prachtige aflevering!
En ook nog deel 1 gezien van het wereldwijze Peruviaanse dwarsfluit virus
Werkelijk hilarisch! In alle winkelcentra worden ze preventief opgepakt door de regeringen haha. Met later nog een Cloverfield achtige aanval van een reuze cavia. Hoe verzin je 't...
Straks effe deel 2 nog zien.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
1 waarin ze een schoolreisje hadden naar zon park waarin men deed alsof het ergens in 1800 was. En toen kwamen er terroristen langs (Hans Gruber lookalike haha) en die lui bleven alsnog in hun rol en Butters wou nog altijd niet Cartmans hand loslaten 
Deze is inderdaad briljant.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Gister nog weer 2 geniale eps gezien. 1 waarin Wendy opkomt voor borstkanker en Cartman daarmee spot waarna Wendy hem in elkaar gaat slaan na school en Cartman dat wilde vermijden. Prachtige aflevering!
En ook nog deel 1 gezien van het wereldwijze Peruviaanse dwarsfluit virus
Werkelijk hilarisch! In alle winkelcentra worden ze preventief opgepakt door de regeringen haha. Met later nog een Cloverfield achtige aanval van een reuze cavia. Hoe verzin je 't...
Straks effe deel 2 nog zien.
Deel 2 is één van de beste episodes die er is. Dat word echt genieten als je hem voor 't eerst ziet
_
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha dat 2e deel van de pandemie aflevering is echt meesterlijk goed! Caviabijen, caviadino's, caviaratten...
Ontzettend grappige ep.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Echt enorm grappig. Timmy is geweldig. Snapt iemand deze grap ? Let op: Grove talen
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Da's nou juist één van de mindere episodes als je het mij vraagt.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Echt enorm grappig. Timmy is geweldig. Snapt iemand deze grap ? Let op: Grove talen
(embed)
Hahaha heb dat filmpje al zo vaak gezien en kan er nog steeds hard om lachen, geweldig 
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
'A Million Little Fibers' (met Oprah) vond ik ook niet zo goed. Ik kan me wel herinneren dat ik blij was om Towelie terug te zien toen ik de aflevering voor het eerst zag, maar de humor was wat minder.
Die Aristocrats Joke blijft wel wat f*cked up..
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Wat is eigenlijk jullie top 5/10/20 afleveringen en personages van south park?
01. Eric Cartman
02. Butters Stotch
03. Randy Marsh
04. Kenny McCormick
05. Mr. Garrison
06. Chef
07. Woodland Critters
08. Lemmiwinks
09. Officer Barbrady
10. Mr. Mackey
11. Towelie
12. Shelly Marsh
13. Grandpa Marsh
14. Timmy
15. Mr. Slave
16. Ned
17. Mr. Hankey the Christmas Poe
18. Mr. Stotch
19. Craig
20. Ice Cream Crapping Taco
Xx_se7en_xX
-
- 575 messages
- 495 votes
'A Million Little Fibers' (met Oprah) vond ik ook niet zo goed. Ik kan me wel herinneren dat ik blij was om Towelie terug te zien toen ik de aflevering voor het eerst zag, maar de humor was wat minder.
Die Aristocrats Joke blijft wel wat f*cked up..
Is dat niet deze aflevering:

jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ja, vooral omdat Towelie een grote rol heeft. Het hele Oprah's lichaamsdelen kunnen denken enzo is daarentegen wel goed bedacht 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik haat Towelie. Meest stompzinnig personage dat ooit bedacht is voor SP. Ook echt zo niet grappig en aardig irritant.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Ik vind die aflevering met Towelie (ik weet niet of dat de eerste is waarin hij te zien is) in seizoen 5 erg grappig. Towelie is daar ook cool.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Net de aflevering Free Willzyx gezien. Dat eindshot met die walvis dood op de maan 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Ik haat Towelie. Meest stompzinnig personage dat ooit bedacht is voor SP.
Dat was ook de bedoeling.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Wordt ook in die aflevering (5.08) nog gezegd door Cartman. "Towelie, you're the worst character ever.." Towelie grinnikt en zegt "I know".
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik haat Towelie. Meest stompzinnig personage dat ooit bedacht is voor SP. Ook echt zo niet grappig en aardig irritant.
Helemaal mee eens.
aunuscus
-
- 591 messages
- 115 votes
(embed)
lol
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Hahaha heb dat filmpje al zo vaak gezien en kan er nog steeds hard om lachen, geweldig
Ik snap het niet, waarschijnlijk omdat ik het engels ook niet perfect kan.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Da's nou juist één van de mindere episodes als je het mij vraagt.
Nou ik heb me toch kapot gelachen met dat geveer enzo. Verder vind ik Obama aflevering ook erg goed.