• 177.953 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.755 votes
Profile

Without a Trace

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

(afbeelding)

(afbeelding)

Without a Trace is echt een geweldige serie, iedere aflevering is boeiend van begin tot eind.

de hoofdrol is van Anthony LaPaglia, en de serie is geproduceerd door topproducent Jerry Bruckheimer.

in principe iedere donderdag na Peter R. de Vries op SBS 6.

de aflevering van gisteren vond ik echt geweldig.

Stinissen jij volgt de serie normaal ook, wat vond jij van de aflevering van gisteren ?

stinissen (crew films & series)

• 23435 messages
  • 76919 votes

Ha die Bjorn zeg maar Henk hoor,. Ik vond de aflevering van gisteren vooral het gesprek in de auto met Jack Malone (Anthony LaPaglia) en de leraar TOP. Heb jij 29th Street van de week gemist? Ik vond het een hele warme film ook met Anthony LaPaglia.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

stinissen wrote:

Heb jij 29th Street van de week gemist? Ik vond het een hele warme film ook met Anthony LaPaglia.

die heb ik gemist, maar Anthony LaPaglia vind ik echt een topacteur.

hij heeft in talloze films gespeeld, maar mijn eerste "kennismaking" met hem was, in een aflevering van 'Father Dowling'.

en die scene was idd top, deed een beetje denken aan die scene in Se7en.

die afl. van gisteren krijgt van mij 4.5*

• 23435 messages
  • 76919 votes

Hij vond het zo erg dat hij moest kotsen.....

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

trouwens die Poppy Montgomery ziet er goed uit, hé Henk.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

shit, in verband met voetbal, komt er vanavond geen aflevering.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

vanavond eindelijk weer eens een aflevering, 21.40 na Peter R. De Vries op SBS6.

kijken allemaal !!

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Ik kijk vanavond liever naar Samuel L. Jackson...

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

gelukkig bestaat er nog zo iets als een videorecorder, Gotti als je van misdaadseries als Crime Scene Investegation en Law & Order houdt, zul je Without a Trace zeker goed vinden. hij is het opnemen zeker waard

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Je gelooft het of niet, maar bij mij thuis staan er drie videorecorders. Hopelijk gebeurd het niet dat ik vier programma's tegelijkertijd moet opnemen (ik ben wel een goede klant van Phillips)

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Ik kijk bar weinig tv series, moet ik zeggen. Ik ben zelfs al gestopt met het kijken van Six Feet Under. Als het weer woensdag is en als ik er dan aan denk is het al een half uur bezig....

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

was wel weer een goede aflevering gisteren, ietsjes minder als de afl. daarvoor, maar nog steeds erg onderhoudend.

de afl. was goed geschreven en Poppy Montgomery acteerde erg goed, het einde vond ik erg sterk met een mooi nummer als afsluiting. 3.5*

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

Snatch back Jack en zijn team zoeken naar het kleine meisje Abby, zij is verdwenen, terwijl ze met een ander kind aan het spelen was.

Abby is de dochter van de New Yorkse advocate Angela Buckman en matthew.

Tijdens het onderzoek leiden sporen naar beide ouders.

dit is de aflevering van vanavond. om 21.40 op SBS 6.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

ik zie net het is alweer voorlopig de laatste aflevering, die eikels van SBS 6 maken nog niet eens netjes het seizoen af, terwijl Without a Trace wel de bestbekeken Amerikaanse serie op de Nederlandse tv is.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

Snatch Back was een goede aflevering met een onderhoudend verhaal. 3.5*

Henk wat vond jij ervan ?

• 23435 messages
  • 76919 votes

Mijn persoonlijke mening is dat ik deze aflevering de minste van de serie vond, maar nog altijd een voldoende.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

vond hem ook de minste van de reeks tot nu toe, maar nog steeds een ruime voldoende.

ik hoop dat er een dvd-release komt, maar zelfs in Amerika is er nog geen, ondanks de enorme kijkcijfers. dus dat duurt nog wel effe.

zijn er nog meer mensen die de serie kijken behalve Henk en ik ?

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

eindelijk zend SBS 6 weer eens een aflevering uit, aanstaande donderdag om 21.30.

de serie is in Amerika een kijkcijferhit, altijd een plaats bij de eerste tien, en verslaat eindelijk het saaie en afgezaagde Law & Order.

maar C.S.I staat (volkomen terecht) nog steeds met een straatlengte voorsprong op de nummer twee (american football) op de eerste plaats, van bestbekeken programma's in Amerika.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

Warner brengt in September Without a Trace uit op dvd.

goede aflevering weer gisteren, alleen jammer dat er nog steeds geen karakterontwikkeling aanwezig is.

maar de uitstekende plots en muziek maken veel goed.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

een geweldige aflevering gisteren, de beste tot nu toe.

de manier waarop ze de dreiging van terrorisme, na 11 september lieten zien, vond ik erg goed en realistisch.

4.5*

Henk wat vond jij van de aflevering van gisteren ?

• 23435 messages
  • 76919 votes

Ik vond de aflevering gisteren ook top nu de karakters nog...

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

stinissen wrote:

Ik vond de aflevering gisteren ook top nu de karakters nog...

idd de karakters mogen ze wat meer diepgang meegeven. maar goed, het is en blijft een uitstekende serie met goede en originele verhaallijnen. en die vrijwel altijd onvoorspelbaar eindigen.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

alweer een uitstekende aflevering afgelopen Donderdag. met een aantal onverwachte wendingen. 4*

kijkcijfers zijn weer gestegen naar bijna 600.000, wordt dus terecht meer naar gekeken dan naar. b.v '24'.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

vanavond rond 21.30 weer een nieuwe aflevering.

helaas wel weer voorlopig de laatste, ik heb sbs al een mail gestuurd met de vraag, waar ze weer mee bezig zijn.

nou komt er weer zo'n Nederlands wanproduct voor in de plaats. (Luifel en Luifel)

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik ga vanavond kijken.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Vanavond voor de eerste keer gezien. Het bleef me van begin tot eind wel boeien, maar het verhaal vond ik toch niet zo sterk. Het lijkt me verder best wel een goede serie.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

het verhaal was juist ontzettend sterk, met enkele onverwachte wendingen.

verder was het acteerwerk top, ik moest zelfs een traantje wegpinken bij de laatste scene: toen de moeder naar beelden van haar vermoorde dochter aan het kijken was.

uitstekende aflevering: 4.5*

alleen het is verdomme weer de laatste.

donderdagavond 21.40 zal nooit meer hetzelfde zijn. Fuck SBS6

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

(afbeelding)

dit hierboven is de amerikaanse dvd, maar hij is nu ook uit op dvd in Nederland, echt één van de beste series ooit, die veel te weinig aandacht krijgt hier in Nederland, dat klote SBS 6 zond 11 aflevingen uit en stopte ermee, ondanks dat de kijkcijfers uitstekend waren voor sbs 6 begrippen, gemiddeld ruim 600.000 idere donderdag avond, maar goed hij is op DVD en dat is geweldig, hij koste welliswaar 80 euro, dus veel kopers zullen er niet zijn, maar ik ben gek van deze serie, dus ik had het er wel voor over.

maar goed degene die niet zoveel geld willen uitgeven, je kunt hem natuurlijk ook huren bij de videotheek.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1883

recensie van Without a Trace dvd en serie !

weer louter positieve reacties over deze schitterende maar totaal genegeerde serie in dit land

pinnetje

• 8 messages
  • 0 votes

Komt er toevallig al een seizoen 2 uit op DVD?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.