• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.069 votes
Profile

Mr. Robot

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Volgens de geruchten krijgt de serie vier à vijf seizoenen. Een derde seizoen is al bevestigd.

Het tweede seizoen is overigens een stuk trager en minder samenhangend dan het eerste, en de grote plottwisten en het voortdurende spel met illusies beginnen me een beetje de strot uit te komen, maar het blijft wel de moeite waard. De stijl en thema's blijven sterk en de nieuwe personages zijn in dit seizoen misschien wel boeiender dan de oude. Maar een meer eenduidig plot had de spanning goed gedaan.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Het tweede seizoen begon wat onsamenhangend en (daardoor) minder boeiend, maar nu de laatste aflevering van dit seizoen geweest is, kan ik zeggen dat het alleen maar beter werd.

Inventieve verhaallijnen waren in het eerste seizoen de 'unique selling point' en die kwamen aan het einde van seizoen 2 helemaal terug!

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Het tweede seizoen houdt net zoals seizoen één geruime tijd ook weer een illusie in stand. Wederom wordt er inventief gespeeld met het psyche van Elliot. Het is inderdaad leuk om te zien hoe alles uiteindelijk samenkomt. Echt respect voor Sam Esmail hoe hij zowat alles heeft opgezet.

Overigens is de Emmy voor Rami Malek dik verdiend.

bobbee

• 132 messages
  • 45 votes

Ik ben nu bij S2E3. En ik vind het nogal een rommeltje. Sommige stukken zijn sterk en andere heel erg irritant. In zijn geheel valt het tegen. Het verhaal zwabbert alle kanten op, de twists halen de vaart uit het verhaal en zijn te bedacht, te kunstmatig. Ik hou niet zo van die interessant doenerij die eigenlijk de gaten in het verhaal moeten verbloemen.

Jammer, want Malik is een aardig acteur maar moet teveel leunen op poses en gekke bekken. Darlene is te hysterisch, niet erg overtuigend. Angela is prima, ingetogen, niet altijd overtuigend maar goed genoeg. Over het algemeen zijn de acteerprestaties niet zo best. Slater is een ouwe rot maar zijn personage is te vaag, hij kan er niet veel mee. De personages zijn sowieso niet erg overtuigend, niet goed gespeeld maar ook niet goed geschreven.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Zozo, aflevering 5 van het derde seizoen is één lang sick shot.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Poeh, seizoen vier trekt het hele niveau van 'Mr. Robot' zwaar omhoog. Fenomenaal gewoon, elke aflevering is een pareltje op zichzelf. Wauw, wauw en nog eens wauw! Ik had dit eerlijk gezegd nooit zien aankomen. Diep en diep respect voor Sam Esmail; alle afleveringen geschreven en het merendeel ook nog eens zelf geregisseerd.

https://i.imgur.com/tscq3Le.jpg

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.