- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Better Call Saul
Better Call Saul
linxde1
-
- 394 messages
- 346 votes
Dit blijf je inderdaad houden. Het is een leuke serie tot nu toe en het heeft aardig wat potentie, maar nu al een 9.4 is erg overdreven.
Je kunt gaandeweg de serie je score aanpassen. Tot nu toe is de serie een 9.4. Daar kan ik wel mee leven.
martijnk
-
- 774 messages
- 310 votes
Je kunt gaandeweg de serie je score aanpassen. Tot nu toe is de serie een 9.4. Daar kan ik wel mee leven.
Ik heb net aflevering 3 gezien en ach het is grappig/leuk/aardig. Het acteerwerk is niet al te best en ook het verhaal lijkt niet zo boeiend maar op de één of andere manier vliegt de episode toch weer voorbij.
Maar 9.4 plaatst het naast Band of Brothers enzo en dat gaat me toch echt te ver. 8+ zou ik wel mee kunnen leven, meer dan een negen niet meer maar deze show had al een 9.6 en 12000 votes toen de 1e aflevering nog moest air-en dus hoe serieus moet je dat cijfer nemen.
Ik vermaak me prima en dat is het belangrijkste.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
"Here's Johnny!"http://i.fokzine.net/s/schater.gif
linxde1
-
- 394 messages
- 346 votes
Tja, smaken verschillen. Het acteerwerk vindt ik wel erg goed. Het camerawerk is heel goed. Het boeit me van de eerste seconde t/m de laatste seconde. Na de aflevering heb ik een enorme grijns op mijn gezicht. Dan geef ik een 9. Maar dat kan bij een ander persoon weer anders zijn.
linxde1
-
- 394 messages
- 346 votes
"Here's Johnny!"(afbeelding)
Hahaha, they will hit me like I'm a meat pinana ook wel grappig.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Geen slechte serie/start!
In het begin was het ff inkomen en een beetje verwarrend, omdat ik toch een beetje een soort vervolg gevoel had over gehouden aan Better Call Saul in Breaking Bad. Maar we treffen onze Saul ergens in het midden aan als Jimmy. Een aan lager wal geraakte louche advocaat wat het nog moet hebben van de kleine pro-deo zaakjes. Wel grappig is dat hij zijn karakter als Saul al met zich meedraagt als Jimmy zijnde. Dit is voor mij al een hele pluspunt. Hopelijk komt de coole kikker Mike in de volgende episodes ook meer tot zijn recht. Maar goed. Overigens vind ik het gemiddelde op IMDB wat overrated tot nu toe, maar eerlijk is eerlijk: redelijk vermakelijk.
Na 3 episodes staat mijn rating op *3.5+ oftewel een 7+
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Na een mindere derde aflevering naar mijn mening, was de vierde aflevering weer erg goed. Ben dan ook enorm te spreken over de start van deze serie.
uppie
-
- 22 messages
- 20 votes
Heb nou de eerste 5 afl gezien en het is weer super, Heerlijke serie, vind wel dat je breaking bad gezien moet hebben voor je hier aan begint qua andere personages.
Alonzo
-
- 141 messages
- 109 votes
Geweldig! Als BB fan weet je dat je niet veel kan verwachten van de serie. Ik had em niet eens in mijn lijstje staan. Maar ik moet zeggen dat ik nu al verslaafd ben geworden. Die schrijver, Vince, is echt top! Mocht je de serie willen volgen eerst ff Breaking Bad helemaal zien. Zeker een aanrader, Better Call Saul!!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Jonathan Banks!!!! WTF!!!! EMMY! EMMY! EMMY!!!!!!
Delarss
-
- 50 messages
- 80 votes
Jonathan Banks!!!! WTF!!!! EMMY! EMMY! EMMY!!!!!!
Haha vette baas idd.
Eraser2
-
- 387 messages
- 922 votes
Zo hee wat een aflevering. Jonathan Banks laat eens even zien wat acteren is zeg.
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Holy moly shit zeg. Geef Jonathan Banks even alle acteer-prijzen die er zijn. Eraser2 zegt het al: hij laat even zien wat acteren is. Groot applaus.
Le Edzel
-
- 879 messages
- 2624 votes
"Better call Saul" bevalt mij erg goed! Super hoe ze het sfeertje uit Breaking Bad ook hier weer terug kunnen laten komen.
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Zojuist 1e aflevering gezien. Twijfelde tijdens het kijken nog wel even of ik dit wat ga vinden. Zijn het losse verhalen? Gaat dit uberhaupt ergens naartoe? Maar na het zien van Tuco op het eind kon ik een big smile niet onderdrukken. Sowieso onderhoudende aflevering, leuker en beter dan verwacht. Saul was nou niet bepaald my favorite character uit BB. Maar ik ga me zo maar eens wagen aan aflevering twee. Comments op dit topic zijn me ook iets te goed om nu af te haken.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Door blijven zetten, zit gewoon een rode lijn in en ook best aangenaam. Als je na aflevering 6 niet om bent weet ik het ook niet meer.
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Thanks. But hey, sneller dan verwacht: net tweede aflevering gezien en ik ben al om
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
duurt even voordat het op gang komt. Erg knap dat ze op sfeervlak wel dat Breaking Bad gevoel weten te benaderen. Dat was het laatste wat ik verwacht had.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Het duurde even, maar ze zijn nu dan eindelijk op gang. Aflevering zes en zeven zijn prima vermaak en lekker sfeervol. Lijkt nu ook wel dat de potentie voor meer er ook daadwerkelijk is. Vreesde een beetje voor een karikatuur als Saul Goodman in de hoofdrol, maar dat is - behoudens de eerste drie afleveringen - geukkig alles meevallend.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
haha was dat nou Trevor (GTA5) in die garage bij Mike?
Teunnis
-
- 769 messages
- 519 votes
Jup: Steven Ogg Basically Played Trevor From ‘GTA V’ On ‘Better Call Saul’ - uproxx.com
Sterke aflevering weer zeg!
Het begint haast beter te worden dan Breaking Bad.
uppie
-
- 22 messages
- 20 votes
Het duurt inderdaad even voor het op gang komt(was ook bij BB) maar het sfeertje is precies BB, en het werkt verslavend. geweldig acteer werk en het kijkt zo lekker weg. echt top weer.
Pimzinator
-
- 12 messages
- 3 votes
Nou, prima eerste seizoen hoor! Heb er zelfs een beetje meer van genoten dan seizoen 1 van BB.
Wat een perfecte timing ook qua uitzending. Deze week de laatste BCS en volgende week begint GOT weer 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
BCS wordt uitgezonden op maandag, GoT op zondag.
mmaaxx
-
- 20 messages
- 423 votes
Heeft iemand hier enig idee wanneer het 2e seizoen uit komt?
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Begin 2016, maar een exacte datum is nog niet bekend.
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Heeft iemand hier enig idee wanneer het 2e seizoen uit komt?
The Walking Dead zal, net zoals in dit jaar, het tweede deel rond februari uit gaan zenden. Verwacht dat Better Call Saul dan ook weer start, net zoals dit jaar ook het geval was met het eerste seizoen.