• 177.983 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.103 votes
Profile

The Blacklist (NBC)

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Inmiddels seizoen twee afgerond. Na het hele 'Berlin' plotje kwam er voor mij wat meer plezier in.

Leuke serie, hij kijkt goed weg.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Fijne hervatting na de midseason break.

Blijft genieten, deze serie.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

tbouwh wrote:

Fijne hervatting na de midseason break.

Blijft genieten, deze serie.

Wel gelachen om de laatste scenes in Nederland. Wat denken die lui in Amerika hoe wij leven? Met dat kleine prehistorische tvtje en de rare kleding

''Zuider TV''

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Wel gelachen om de laatste scenes in Nederland. Wat denken die lui in Amerika hoe wij leven? Met dat kleine prehistorische tvtje en de rare kleding

''Zuider TV''

je neemt me de woorden uit de mond, wilde hier net over posten toen ik je quote zag duidelijk ook dat ze niet de moeite wilden nemen even een paar man in te vliegen die behoorlijk Nederlands spreken.... (of beter nog, een paar immigranten, die zijn er toch ook zat)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik blijft het een geniale serie vinden, wordt steeds spannender, en Reddington is en blijft geweldig.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Blijft ook mij verrassen. Sterke wending in ep.11. Ik ben geneigd te zeggen dat seizoen 3 het beste seizoen is tot nu toe. Hopelijk weten ze dit niveau vast te houden, dan ben ik helemaal content met de aankondiging van het 4e seizoen.

dekschrobber

• 77 messages
  • 141 votes

Bij elke aflevering vraag ik me af of ik zal doorzetten of niet. Het geheel vind ik niet echt geloofwaardig. Aflevering 7 ook niet. De crimineel kan zijn gang gaan, geen CNN die waarschuwd wie verdacht wordt...

Alles komt op het nippertje steeds goed.

Het is allemaal wat simplistisch. Ik lees dat het vanaf ep 8 interessant begint te worden. Misschien toch nog maar even doorzetten.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Met name 9-11 vond ik sterk(er). Vel daarna je oordeel zou ik zeggen

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Tot en met 14 gezien, ik blijf een fan

dekschrobber

• 77 messages
  • 141 votes

Vanaf 9 gaat het eindelijk lopen, maar daarna... Het verhaal achter het verhaal gaat nog steeds ontzettend traag. Tm e14 gezien. Niet veel gebeurd. Wel sterker geworden dan het prietpraat in het begin. Red is overtuigend. Keen niet. het gedoe met de relatie van de Keens, het verveeld en ligt er veel te veel bovenop. Niet geloofwaardig.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Tm 14 gezien. Weet iemand hoe het komt dat de release van ep 15 en 16 ineens op eind februari staat (ipv eind maart=>ep 14)? Foutje op imdb ofniet?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

tbouwh wrote:

Tm 14 gezien. Weet iemand hoe het komt dat de release van ep 15 en 16 ineens op eind februari staat (ipv eind maart=>ep 14)? Foutje op imdb ofniet?

Snap je bericht niet echt, maar check dit maar: List of The Blacklist episodes - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Zijn 16 afleveringen uit en na anderhalve maand break gaan ze volgende week verder.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Snap je bericht niet echt, maar check dit maar: List of The Blacklist episodes - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Zijn 16 afleveringen uit en na anderhalve maand break gaan ze volgende week verder.

Op imdb kloppen de release-datums dan niet. Waar ze op de Engelse wiki in februari staan, staan ze op imdb in maart. Kijk maar: The Blacklist (TV Series 2013? ) - Episodes - IMDb

Zo kan het dus dat als uitzenddatum van afl.14 28 maart 2016 staat vermeld, terwijl voor afl 15 en 16 respectievelijk 18 en 25 feb. staan. Gek genoeg kloppen die twee data dus wel weer met wat er op de wiki staat...

In ieder geval is het aan de hand van je bericht wel weer duidelijk. Even 15 en 16 kijken en dan ben ik weer bij voor de hervatting (episode 17 op 7-4)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Na de bizarre aflevering van vorige week had ik nu wel heel wat beters voor deze week verwacht. Beste tegenvaller. Volgens mij komen de antwoorden pas in de seizoensfinale / cliffhanger.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Ik zit er wel weer goed in zeg na de dubbele Mr. Solomon- aflevering met de dood van Liz en de wat raadselachtige Cape May-aflevering die volgde. Fijne sfeer/setting die me erg aan Skyfall deed denken ( verlaten huis vol boobytraps, een team moordenaars dat het huis benadert). Fijne gastrol ook van de Nederlandse Lotte Verbeek. Ik hoop de laatste vier afleveringen (kennelijk dit seizoen een extra 23e episode) op meer vuurwerk én antwoorden.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Erg goed, en kan niet wachten op nieuw seizoen.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

interessant en sowieso een must-see. Maar is dit gezien het plot (ik heb nog niet heel seizoen 3 af) eigenlijk niet gewoon het 4e seizoen van the Blacklist? Zoniet, dan insinueert dit dat 3 het laatste seizoen van de reguliere Blacklist was

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

tbouwh wrote:

(quote)
interessant en sowieso een must-see. Maar is dit gezien het plot (ik heb nog niet heel seizoen 3 af) eigenlijk niet gewoon het 4e seizoen van the Blacklist? Zoniet, dan insinueert dit dat 3 het laatste seizoen van de reguliere Blacklist was

Nee hoor, s4 komt er gewoon aan

Er ligt nog genoeg open verhaal klaar.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Nee hoor, s4 komt er gewoon aan

Er ligt nog genoeg open verhaal klaar.

Das mooi ik heb nog drie afleveringen in het vooruitzicht, dus ben benieuwd!

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

22 september gaat seizoen vier van start in de VS voorlopig vooral dankzij James Spader de rek er nog niet uit, al vrees ik wel per seizoen een stukje meer dat ze te lang zullen doorgaan.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik word van seizoen 4 voorlopig nog niet wild. Verhaal is niet al te interessant, zoals dat in de voorgaande jaren weer wel was.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik word van seizoen 4 voorlopig nog niet wild. Verhaal is niet al te interessant, zoals dat in de voorgaande jaren weer wel was.

En zo denk ik er nog steeds over. Net de meest recente aflevering gezien, blijf erbij dat de serie over zijn hoogtepunt heen lijkt te zijn. En dan volgt er ook nog een spin-off, tsja. Het zal wel niet, maar van mij mag alles na dit lopende seizoen eindigen.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Het ontbreekt mij even aan de motivatie te beginnen aan S04. Er is zoveel moois.
Vrees ook voor dat 'over het hoogtepunt heen zijn', al was ik ergens nog wel benieuwd hoe het nu met Liz en die eindeloze 'who's the father'-casus verder ging.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

tbouwh wrote:
Het ontbreekt mij even aan de motivatie te beginnen aan S04. Er is zoveel moois.
Vrees ook voor dat 'over het hoogtepunt heen zijn', al was ik ergens nog wel benieuwd hoe het nu met Liz en die eindeloze 'who's the father'-casus verder ging.
Ga kijken en je komt er achter, ik kan blijven genieten van de serie, voor Reddington, zeer cool die personage.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

606 Spader is briljant. Voornaamste reden ook dat ik bijvoorbeeld seizoen drie weer met plezier heb gevolgd. Maar als het niveau daalt en NBC te lang doorgaat, zou dat een nare nasmaak geven.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Spader is zeker briljant, maar vaak wel vooral in dialoog met agent Keen. De setting en sfeer is in seizoen 4 gewoon anders. Daarnaast is het gewoon niet elke week meer heel boeiend. Ik had ook liever een aflevering of 10-12 per seizoen gezien ipv de ruim 20 die ze steeds hebben. Kwaliteit boven kwantiteit. Iets waar The Walking Dead ook al jaren last van heeft.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Als ik het nu goed zie, dan stopt Blacklist seizoen 4 nu voorlopig en neemt de spin-off Redemption het over.

The series premiered on February 23, 2017, and is scheduled to air over the course of eight weeks until April 13, 2017.

The Blacklist: Redemption - Wikipedia - en.wikipedia.org

En als dit voorbij is gaat seizoen 4 weer verder.

Lekker gedoe allemaal.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Tsja, wel slim, zo gaan mensen die spin-off kijken. Doe je dat ná seizoen vier, dan haken er meer af.

Ik ben nog steeds niet aan S04 begonnen. Er is meer moois en ik heb het gevoel dat de serie niet op het hoogtepunt is gestopt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.