- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Reclame
Reclame
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Die ''voortijdige zweetlozing'' reclame. Jesus wat irritant...
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Bij bekendere filmpjes op Youtube krijg je die reclame tegenwoordig vaak te zien.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Heb deze altijd mooi gevonden:
Model dat ze gebruikt hebben is ook de daadwerkelijke onderzeeboot waar onze marine er 4 van heeft.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Weet niet, vind het gewoon een goede reclame.
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
Bijna al reclames zijn afschuwelijk. Ik ben erg blij, dat je tegenwoordig programa's op pauze kan zetten, zodat ik een half uur later kan beginnen met kijken en dan de reclames kan doorspoelen. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ronduit afschuwelijk.
Ipv op al mijn post in 2 onzinnige woorden te typen, zou je het misschien ook eens kunnen beargumenteren.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Wat is er onzinnig aan mijn mening
Ik vind het volstrekt ongrappig en nogal jammer dat die Indonesiers zich lenen aan zo'n flutrestaurantje dat net doet alsof ze ook maar een beetje in de buurt komen van de kwaliteit van echt Oosters eten.
Kutreclame dus.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Jij vindt dingen altijd niet-grappig, maar met van die drogredenen. Nu lijkt het weer tegen een groot concern te zijn ipv gewoon eens te kijken hoe komisch het is om een paar Indonesiërs Haags te zien praten. Niet altijd alles zo cynisch bekijken, maar gewoon eens sec. Beetje gezonde mensen weten uiteraard dat het niet in de buurt komt van echt Indonesisch eten, maar daar gaat het me helemaal niet om.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Jij vindt dingen altijd niet-grappig, maar met van die drogredenen.
nou ja zeg, er is zoveel dat ik grappig vind.
Haags was me niet eens opgevallen. Ook dat is bovendien niet iets wat ik zo enorm grappig vind.
Snap niet wat er cynisch aan is als je iets niet grappig vind. Niet iedereen heeft dezelfde humor hoor.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Kan toch dat mensen dit grappig vinden of irritant. Ik vind het ook irritant, maar toch stiekem ook een heel klein beetje grappig.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Die Mediamarkt reclame
.
Was in Duitsland al irritant en is nu in NL helaas nog vervelender.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Ik kan het filmpje neit vinden maar de m&m's reclame 'Peanuthead' is geniaal!
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Eens, eens en nog eens eens!
Inderdaad te erg voor woorden. Ik dacht dat die met Van Gaal erg was...
Poepgezicht
-
- 298 messages
- 1247 votes
Weet niet of deze al gepost is, maar deze redelijk oude reclame blijf ik geweldig vinden!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Kende hem niet eens, leuke reclame 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Geniale reclamecampagne:
10 Best Ad Campaigns "Life's too short for the wrong job" (Pic) | Daily Dawdle - dailydawdle.com
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik zie vaak gedwongen STER-reclame om en rond het 2Vandaag-blok wat ik elke dag kijk. Slechts enkelen vind ik echt storend, maar het valt me wel op hoe weinig ervan blijft hangen. Ik kan me niet herinneren ooit iets gekocht te hebben dankzij een tv-reclame.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Hehe, ik dacht al "2Vandaag bestaat toch niet meer al lang niet meer, Yak", maar speranza reageert op een bericht van zeven jaar oud. 
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes