- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Reclame
Reclame
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jHsJzTZxoqw[/embed]
Goed shirt heeft die linker aan!
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Je 'm niet te vaak zien want dan gaat hij irriteren, maar ik moet toch wel vaker lachen als die kop weer in beeld komt 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hij kan niet vaak genoeg voorbij komen. Schoonheid kadreren kan ie als geen ander. Lively mag dan één van de mooiste actrices zijn van dit moment maar ook zo prachtig geschoten en geregisseerd. Weinig mooie reclames die de Nederlandse tv halen maar gelukkig is dit pareltje de uitzondering op de regel. Blake Lively
. Nicolas Winding-Refn
.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Superieure reclame op alle fronten van misschien wel het enige merk waar ik echt trouw aan ben:
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Beste en grappigste reclame die ik ooit heb gezien.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Die smartmix van Tele2 komt zo'n beetje me neus uit.. kan geen aflevering op programma gemist kijken zonder zo'n klote reclame van 30 sec. te moeten zien..
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Gelukkig sinterkerst & nieuw
die is ook weer geweldig.
Telfort geloof ik.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Vind je die goed ja? Ach met al die irritante slechte reclames op tv neem ik het je niet kwalijk 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
(embed)
Geweldig ja 
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
@ Apollinisch: top, vooral de ouverture van de Barbier van Sevilla. Heerlijke muziek.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Vind je die goed ja? Ach met al die irritante slechte reclames op tv neem ik het je niet kwalijk
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Vind dit persoonlijk 1 van de vetste reclames ooit. Sportbeelden in combinatie met goede muziek =

gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Het moet niet gekker worden. 
Resultaat: Nog méér pindakazen!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Echt zo spijtig dat de kunst van commercials zo als een 'last' gezien wordt. Zitten zoveel mooie reclames bij, en dat op een filmsite
.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Reclames zuigen over het algemeen natuurlijk enorm.
Die paar pareltjes doen daar weinig aan af.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Tja..... met een druk gezinsleven als de mijne, mag ik al blij zijn met 2 uur TV per dag en als daarvan 30 minuten reclame is......ja, een zware last! 
Jij hebt gewoon té veel vrije tijd! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zit wat in
. Kijk overigens bijna nooit tv dus misschien dat dat helpt. Voornamelijk ESPN America en de PO, dus zit best goed
.
Gelukkig heb ik geen gezin, daar heb ik geen tijd voor met Spring breakers in de bios.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
De nieuwe volkswagen reclame vind ik echt hilarisch met die google translate stemmetje.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Echt zo spijtig dat de kunst van commercials zo als een 'last' gezien wordt. Zitten zoveel mooie reclames bij, en dat op een filmsite
.
Vind ik ook. Ik kijk meestal gericht tv dus als ik hem langer aan laat staan en daardoor steeds dezelfde reclames dat vind ik wel vervelend maar verder. Ik heb eigenlijk reclames altijd wel "kunstig" gevonden, vooral de vindingrijkheid al zie ik het nut ook niet helemaal. Als ik iets koop is het meestal nooit naar aanleiding van een reclame. Maar toch mag ik er graag naar kijken.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Back to gold old VHS