- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Reclame
Reclame
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Deze zie ik al een tijd voorbij komen tijdens het WK. Pitstop poezen met accent op hun boezem, korte rokjes, een zwoele geile toon en wat prijzen ze aan? Bestuurbare speelgoed auto's voor kinderen. Die seksuele toespelingen ook
. Ben ik nou ouderwets of is deze speelgoed reclame een beetje out of place? Al vind ik het best een fijne reclame hoor
.
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1019 votes
Wát? Op welke zender kijk jij het WK? nooit gezien dit. Is het trouwens niet écht voor mannen bedoelt?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Gewoon Ned 1, nu toch wel 2 á 3 keer voorbij zien komen. Volgens mij is het echt speelgoed hoor, al zou dat wel veel verklaren dat het echt voor mannen was (maar het oogt toch echt als kinder speelgoed). Ik weet nog wel dat ik als kind altijd die bestuurbare autootjes van Nikko had.
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1019 votes
Mmh, zal eens op gaan letten dan. Als dit voor kinderen bedoelt is, is de grens van marketing hiermee al weer behoorlijk verlegd.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Die reclame kan echt niet nee, het is zo ontzettend fout dat het tegelijkertijd ook weer grappig is 
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Deze zie ik al een tijd voorbij komen tijdens het WK. Pitstop poezen met accent op hun boezem, korte rokjes, een zwoele geile toon en wat prijzen ze aan? Bestuurbare speelgoed auto's voor kinderen. Die seksuele toespelingen ook
. Ben ik nou ouderwets of is deze speelgoed reclame een beetje out of place? Al vind ik het best een fijne reclame hoor
.
(embed)
Idd zeer merkwaardig.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
JacoBaco
Wat hebben jullie er toch tegen, das toch humor als zo'n kerel zo naast je zit. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
JacoBaco
Wat hebben jullie er toch tegen, das toch humor als zo'n kerel zo naast je zit.
Ik vind het vooral leuk omdat de muziek heerlijk is.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Als ik iets haat is het wel de Cranberries. Met Alanis Morrisette als goede tweede. brrrr..
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, maar ik doe dat zelf ook altijd, maar nu ik het in een reclame zie, vind ik eigenlijk maar irritant.
Eline in de auto.
Haha INDERDAAD! Zo zit ik dus, met dat handje.
Alleen zing ik wat beter. 
Ik kan er niks aan doen, na John Williams's ''Lekker vroeg heaaa'' Mona toetjes reclame, is dit toch wel mijn nummer 1. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Als ik iets haat is het wel de Cranberries. Met Alanis Morrisette als goede tweede. brrrr..
Behalve als je mij ''You oughta know'' hoort meezingen als ik naast je sta voor 't stoplicht. Dat is mijn favo car-song. 
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Zag 'm net voor het eerst. Vind hem wel leuk. Pindakaas heeft sowieso een lange historie met goede reclames
Matchostomos
-
- 4171 messages
- 535 votes
Over Milner gesproken. Ziehier het mooiste wezen op deze aardbol.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Wát?
En ik eet al jarenlang Milner kaas!
Moest je iets uitknippen van die verpakkingen dan?
Hoeveel punten heb je nodig voor zo'n kaasmeisje?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Vind ze altijd wel leuk. Plaatsvervangende schaamte.
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Hier krijg ik nog altijd zo'n heerlijk gevoel van...
Zo overgestileerd, maar o zo lekker... 
Doe mij maar deze